Ihmettelyketju

  • 6 360 698
  • 38 770

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus ihmetyttää tuo lääkehomma. Vaimolla on kaiken maailman pillereitä. On astmaan ja verenpaineeseen ja kilpirauhaseen ja ja ja. Minulla ei ole mitään. Olen 46-vuotias hitusen ylipainoinen, lihaa syövä, viinaa juova ja sikareita poltteleva äijänkäppyrä, ja kuitenkin viimeksi olen ottanut pillerin muistaakseni keväällä 2018. Krapulaan vetäisin Buranan. Että onko meitä muita? Käykö Jatkoaika apteekin voimalla? Olenko minä omituinen vai muu maailma?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sulla on hyvä perimä.
Hahaha, voi kun olisikin. Olen pohjoiskarjalaisesta, persjalkaisesta suvusta jossa kautta aikain ovat jyllänneet juoppous, mielenvikaisuus, reuma, sydän- ja verisuonitaudit, verenpaine sekä serkkuni ja hänen poikansa osalta myös Jokerien kannattaminen. Kai nuo taudit sitten ovat valikoivia, kun juoppoutta lukuunottamatta ovat minut kiertäneet. Toistaiseksi.
 

Glove

Jäsen
No juu. Heräsin.
Yöllä pohdin, että katsookohan ne lääkärit jo käytettävien lääkkeiden listaa, kun määrää uusia. Tuskin kaikki lääkkeet on ok keskenään.
Ja sit ku lukee, että ei sovellu alkoholin kanssa, ja kännissä menin nukkumaan, niin mietitytti. Joo heräsin.
Jos ei lääkäri hoksaa niin apteekin tietokone vilkuttaa punaista farmaseutille. Näin ainakin omalla kohdalla käynyt.
 

444

Jäsen
Oon tässä muutaman päivän lirkutellut yhden neitokaisen kanssa. Tavattiin tänään ja tuossahan se näyttäisi nukkuvan sängylläni. Mutta ihmetyttää, miten voikaan tutka pettää ihan täysin. Hän on kotoisin Porista, alkujaan, eikä mikään tutka hälyttänyt missään vaiheessa. Selvisi moinen asia tuossa yön pikku tunteina. Hämmentävää. Onkohan tutkassa takuu voimassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon tässä muutaman päivän lirkutellut yhden neitokaisen kanssa. Tavattiin tänään ja tuossahan se näyttäisi nukkuvan sängylläni. Mutta ihmetyttää, miten voikaan tutka pettää ihan täysin. Hän on kotoisin Porista, alkujaan, eikä mikään tutka hälyttänyt missään vaiheessa. Selvisi moinen asia tuossa yön pikku tunteina. Hämmentävää. Onkohan tutkassa takuu voimassa.

Ei kysyvä tieltä eksy. Aikoinaan torppasin baarissa erään muuten A-luokan leidin, joka ilmeni porilaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Oon tässä muutaman päivän lirkutellut yhden neitokaisen kanssa. Tavattiin tänään ja tuossahan se näyttäisi nukkuvan sängylläni. Mutta ihmetyttää, miten voikaan tutka pettää ihan täysin. Hän on kotoisin Porista, alkujaan, eikä mikään tutka hälyttänyt missään vaiheessa. Selvisi moinen asia tuossa yön pikku tunteina. Hämmentävää. Onkohan tutkassa takuu voimassa.
Huusiko "ÄSSÄT!" hekuman huipulla?
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oon tässä muutaman päivän lirkutellut yhden neitokaisen kanssa. Tavattiin tänään ja tuossahan se näyttäisi nukkuvan sängylläni. Mutta ihmetyttää, miten voikaan tutka pettää ihan täysin. Hän on kotoisin Porista, alkujaan, eikä mikään tutka hälyttänyt missään vaiheessa. Selvisi moinen asia tuossa yön pikku tunteina. Hämmentävää. Onkohan tutkassa takuu voimassa.

Väärä otsikko, tänne nämä: Sain pillua -ketju
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Hei, mikä uusi juttu tää on, että kaikki on yhtäkkiä heppoja? Ja viitataanko tällä jotenkin hevosiin? Varsinkin raumalaiset tuntuvat käyttävän lähes joka välissä. Varsinkin tuolla lätkäkeskusteluissa on kaikenmaailman kärkiheppaa ja ykkösheppaa. Ikinä ennen en ole kyseistä termiä kuullut tahi nähnyt käytettävän tuollaisessa asiayhteydessä.
 

444

Jäsen
Väärä otsikko, tänne nämä: Sain pillua -ketju
Ihan oikea ketju tämä on. En saanut. Oon sillain vanhanaikainen, ettei ihan kaikki kelpaa. Etenkään sellaiset, jotka ovat lähes sammumaisillaan. Toki joku tosi ”alfa” ja ”chad” ja mitä näitä nuorison suosimia termejä onkaan, olisi hyökännyt kiinni heti alkuunsa, mutta tällaiset nynnyt kuten minä haluavat tutustua ensin paremmin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotkut ostelee kangaskasseja, vaikka himassa on varmaan 50 eri puolilta ilmaiseksi saatua. Tai no kaikki nyt ei tykkää mainostaa jotain Pekan grillipömpeliä, Polvijärvi!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei tarvitse ostaa siten mustaa jätesäkkiä kaupasta.
Joten ostat ne muovikassit yksi kerrallaan omalla rahalla ja mainostat kotimatkalla sitä ostopaikkaa. Mun mielestä kauppojen pitäisi maksaa mulle niistä mainoksista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Stalker on muuten poliisin nopeusvalvontatutka. En tiedä joko on tullut jotain uutta tilalle, mutta aiemmin ne oli Stalkereita.
Stalker on myös hieno elokuva.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Stalker on myös hieno elokuva.
Ja löytyy vielä Areenasta (muistui heti mieleen että alkukuusta tämä taisi tv:stä tulla)

Mietin tuon sanan etymologiaa. Stalk on varsi/jalka (siis vaikka sienen jalkan tai joku koiranputki, ei kuitenkaan mikään ihan ohut kasvinjalka), niin tuleeko siitä jotenkin?

Mielenkiintoisista etymologioista muistuu suorilta mieleen ainoastaan sniper, mikä tulee enkkumaailmassa legendaarisen haastavasta ammuttavasta kahlaajalinnusta. Että semmoiseen (esimerkiksi kuoviin, tuo on yleistermi) jos osuu tehokkuudella että voi väittää olevansa niiden otusten linnustaja, niin on melkoinen tarkk'ampuja. Nykyvehkeillä ei kuulosta kovin suurelta haasteelta mutta varmaan termi on kehitetty jollain muskettiajalla, jolloin toki voisi yhtä hyvin luulla minkä tahansa muunkin kohteen rutiininomaisesti kaatamalla ansaitun nimekkeen olevan synonyymi marksmannille. Eli vaikka grouser tai rabitter. "Siel se rabbi kämppii puskas"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös