Ihmettelyketju

  • 6 347 541
  • 38 754

teppana

Jäsen
Lestadiolaisten moraalittomuus, oikeastaan kautta linjan, ihmetyttää minua. Kamux taas meritoitunut verojen kiertämisessä ja yleisessä paskanjuhamisessa. Taivaspaikka ja piikki verottajalle auki
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lestadiolaisten moraalittomuus, oikeastaan kautta linjan, ihmetyttää minua. Kamux taas meritoitunut verojen kiertämisessä ja yleisessä paskanjuhamisessa. Taivaspaikka ja piikki verottajalle auki
Joo laitoinkin tästä tonne toiseen ketjuun. Hyvin siinä uutisessa koko homma laitettiin ”palkanlaskennan virheeksi”. Joo palkanlaskenta vahingossa maksanut palkkoja verottomina päivärahoina. Jea rait!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lestadiolaisten moraalittomuus, oikeastaan kautta linjan, ihmetyttää minua. Kamux taas meritoitunut verojen kiertämisessä ja yleisessä paskanjuhamisessa. Taivaspaikka ja piikki verottajalle auki

Kamux = lestadiolaisuus? Aikamoinen yleistys väittää noin sataatuhatta ihmistä moraalittomaksi yhden firman väärän toiminnan vuoksi. Tämä se vasta ihmetyttääkin.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelen näitä wannabe-bullmentuloita, jotka menevät kuntosalille nostamaan rautaa. Ja laskevat sen samaan paikkaan josta nostivat ylös. Mitä se maksaa, kympin tai pari per tunti? Mie olen hikoillut tässä viikon raksalla (vaihteluksi puusepänverstaan hommiin), kantanut rautaa eli telineitä paikasta toiseen 8 tuntia päivässä, ja mulle on maksettu pari kybää tunnilta. Puhtaana. Rauta on myös siirtynyt eli hyödyttänyt jotakuta. Kumpi on tyhmä, minä vai se kuntosalilla kävijä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Molemmat.

Itsehän käyn vain kuntosaleilla jotka maksavat väh. 100€ tunti enkä liiku töissäkään alle 100€ tuntiliksan.
Tarvitsetko duunikaveria? Voin tulla vaikka heti tuolla palkalla. Ihan sama mikä se homma on. Paitsi venäläisten naisten vittuja en nuole.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen näitä wannabe-bullmentuloita, jotka menevät kuntosalille nostamaan rautaa. Ja laskevat sen samaan paikkaan josta nostivat ylös. Mitä se maksaa, kympin tai pari per tunti?
Itsehän urheilen ihan sen vuoksi, koska se on niin helvetin mukavaa ja sen jälkeen ja aikana tulee hyvä fiilis. Voisin maksaa vielä enemmänkin siitä fiiliksestä. Kai säkin maksat jostakin, mistä saat hyvän olon tai fiiliksen.
 
K

Kiekkokatsoja

Ihmettelen näitä wannabe-bullmentuloita, jotka menevät kuntosalille nostamaan rautaa. Ja laskevat sen samaan paikkaan josta nostivat ylös. Mitä se maksaa, kympin tai pari per tunti? Mie olen hikoillut tässä viikon raksalla (vaihteluksi puusepänverstaan hommiin), kantanut rautaa eli telineitä paikasta toiseen 8 tuntia päivässä, ja mulle on maksettu pari kybää tunnilta. Puhtaana. Rauta on myös siirtynyt eli hyödyttänyt jotakuta. Kumpi on tyhmä, minä vai se kuntosalilla kävijä?
No lienee hyvää kuntosaleilussa, että pystyy kohdistamaan voiman juuri siihen paikkaan mihin haluaa. Toki ittekin oon sun kanssa samaa mieltä, että tavis ihmiselle fyysinen työ, olisi paras vaihtoehto lihaskuntoon ja toki kestävyyteenkin.
Mutta osa tykkää saleilla, niin hyvä sekin.
Tuli mieleen sellainen, että jos jollain ihmisellä joku paikka kehosta korjataan vaikka leikkauksella, niin onhan se hyvä että telineiden avulla kuntoutus tehdään turvallisesti ja tehokkaasti.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rauta on myös siirtynyt eli hyödyttänyt jotakuta. Kumpi on tyhmä, minä vai se kuntosalilla kävijä?

Tuossa olisi kyllä kuntosaliyrittäjillä innovoinnin paikka. Sillä onhan se kuntoilijallekin mielekkäämpää jos rauta liikkuu paikasta toiseen ja homma edistyy. Eli pitäisi olla hyötyliikuntavuoroja, joissa siirretään rautaa paikasta A paikkaan B.

Sitten tulee seuraava vuoro ja siirtää raudat takaisin paikkaa A.
 
K

Kiekkokatsoja

Kesäuinti.
Oon kyllä semmonen tyyppi jolla "vilu kappasee" herkästi. Eli en mene kylmään tai viileään veteen.
Mutta eilen ja tänään menin. Ja hyvältä tuntui se järviveden viilentävä vaikutus, pitkin iltaa.
 

Glove

Jäsen
Kesäuinti.
Oon kyllä semmonen tyyppi jolla "vilu kappasee" herkästi. Eli en mene kylmään tai viileään veteen.
Mutta eilen ja tänään menin. Ja hyvältä tuntui se järviveden viilentävä vaikutus, pitkin iltaa.
Saishan tuo noin muutenkin olla semmosen viisi astetta lämpimämpää niin meikäläinenkin viihtyisi paremmin ulkona. Toki auttaisi jo jonkin verran jos mereltä ei tuulisi, mutta se nyt taitaa olla turha toive tässä rannikolla.
 
K

Kiekkokatsoja

Saishan tuo noin muutenkin olla semmosen viisi astetta lämpimämpää niin meikäläinenkin viihtyisi paremmin ulkona. Toki auttaisi jo jonkin verran jos mereltä ei tuulisi, mutta se nyt taitaa olla turha toive tässä rannikolla.
No puoli minuuttia kun pärjää vedessä, niin sen jälkeen vaikka koko illan.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Mikä helvetti noita venäläisten ikkunoita oikein vaivaa?
Sieltähän putoilee jengiä harva se päivä. Nyt oli vuorossa joku taitoluistelija. Ennen putoili noita venäjän toiminnan arvostelijoita.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Mikä helvetti noita venäläisten ikkunoita oikein vaivaa?
Sieltähän putoilee jengiä harva se päivä. Nyt oli vuorossa joku taitoluistelija. Ennen putoili noita venäjän toiminnan arvostelijoita.

Eikös tämäkin erehtynyt edustamaan toista valtiota?
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla on rahapeleissä mennyt huonosti. Sama "tuuri" näytti jatkuvan käytännön elämässä.
Istuin pytyllä. Laiton all in, ja sinne katosi.
Joo, joskus nämä jutut on perseestä.
Mutta muistakaahan, että nämä on vain juttuja. Anonyyminä netissä, voi joskus mennä hyvän maun yli, "pahaan makuun". Kyllä mullakin aamulla oli paha maku suussa. Eilisen syytä.
Ihmettelen vieläkin, että miksihän tuo ulkokissa puri mua. Sillä oli kuitenkin tilaa mennä ohi. Uteliaana se tuli luokseni, ja päätti sitten purra, sen minkä leuoistaan sillä lähti. Pientä tulehduksen alkua on noissa 4 kulmahampaan reijissä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Katon tota Australian rajalla -ohjelmaa, ja täytyy kyllä ihmetellä mitä noiden joidenkin kiinalaisten päässä liikkuu. Yrittävät viedä rajan yli kaikenlaista omituista elintarviketta, tai sen tapaista, josta osa jopa lähes mädäntyneen näköistä. Ja sitten jotain linnunpesiäkin ym. joita äsken oli jopa yhden kiinalaismatkustajan takinhihassa. Uskomatonta touhua.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mikähän siinä liikenneympyröissä ajamisessa on niin vaikeaa. Kun on itse ympyrässä, meinaa monesti pompata sydän kurkkuun, kun joku tinalo meinaa kolauttaa kylkeen.
 

Glove

Jäsen
Katon tota Australian rajalla -ohjelmaa, ja täytyy kyllä ihmetellä mitä noiden joidenkin kiinalaisten päässä liikkuu. Yrittävät viedä rajan yli kaikenlaista omituista elintarviketta, tai sen tapaista, josta osa jopa lähes mädäntyneen näköistä. Ja sitten jotain linnunpesiäkin ym. joita äsken oli jopa yhden kiinalaismatkustajan takinhihassa. Uskomatonta touhua.
Ei tuo ohjelma ainakaan aiheuta mitään hinkua matkustaa Australiaan. Vääränmerkkinen suklaapatukka taskussa niin saat sakot ja jos matkasuunnitelma ei ole ihan pilkulleen viranomaisten mieleinen niin viisumi evätään Ja pääset matkustamaan takaisin sinne mistä tulitkin.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Iltalehdessä oli uutinen että ohikulkija oli Jyväskylässä bongannut parin harrastamassa seksiä laiturilla.

"– Kyllä siellä selvästi seksiä harrastettiin ja paljas takapuoli vilahti, Iltalehden lukija kertoo.

Lukija kertoo samantien tarttuneensa puhelimeen ja kuvanneen pariskunnan herkän hetken. Iltalehti on nähnyt lukijan kuvaaman materiaalin, josta selvästi näkee, että kaksi ihmistä todella harrastaa seksiä joenrannalla."

Boldaus oma. Kenelle tulee samantien mieleen että alanpa kuvaamaan? Kumpi tässä oli nyt pervompi, kuvaaja vai kuvattu?
 

ace

Jäsen
Katon tota Australian rajalla -ohjelmaa, ja täytyy kyllä ihmetellä mitä noiden joidenkin kiinalaisten päässä liikkuu. Yrittävät viedä rajan yli kaikenlaista omituista elintarviketta, tai sen tapaista, josta osa jopa lähes mädäntyneen näköistä. Ja sitten jotain linnunpesiäkin ym. joita äsken oli jopa yhden kiinalaismatkustajan takinhihassa. Uskomatonta touhua.
Kiinalaisten päässä ei liiku yhtään mitään. Siltä ainakin tuntuu kun niiden touhuja seuraa, varsinkin lentokoneessa. Paras esimerkki lienee ne parikin tapausta, jossa vanha kiinalaisnainen heittää koneeseen noustessa kolikoita moottorin turbiiniin, muka onnea tuomaan. Seurauksena se, että moottori pitää tarkastaa perusteellisesti ja lento peruuntuu/myöhästyy.

Omituinen kansa ilman maalaisjärkeä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei tuo ohjelma ainakaan aiheuta mitään hinkua matkustaa Australiaan. Vääränmerkkinen suklaapatukka taskussa niin saat sakot ja jos matkasuunnitelma ei ole ihan pilkulleen viranomaisten mieleinen niin viisumi evätään Ja pääset matkustamaan takaisin sinne mistä tulitkin.

Siellä selkeästi vedetään aikas tiukkaa linjaa elintarvikkeiden kanssa, ja hyvä niin kun tota kiinalaistenkin pelleilyä kattoo. Tosta ohjelmasta saa vähän sen kuvan myös, että pimeä/laiton työnteko on aika isokin ongelma siellä, kun noin aggressiivinen ote siihen.

Toisaalta tossa jokunen vuosi sitten kun ex-duunikaveri meni tenniksen Australian avoimia kattomaan, niin kukaan ei tarkastanu mitään ainakaan siltä koneelliselta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kiinalaisten päässä ei liiku yhtään mitään. Siltä ainakin tuntuu kun niiden touhuja seuraa, varsinkin lentokoneessa. Paras esimerkki lienee ne parikin tapausta, jossa vanha kiinalaisnainen heittää koneeseen noustessa kolikoita moottorin turbiiniin, muka onnea tuomaan. Seurauksena se, että moottori pitää tarkastaa perusteellisesti ja lento peruuntuu/myöhästyy.

Omituinen kansa ilman maalaisjärkeä.

Huh, ei vittu :o Toi on kyllä pahin esimerkki tähän mennessä.

Se oli kyllä kans huikea, kun jollain kiinalaisella oli pakattuna kaloja pusseihin. Osa oli selkeästi jo pilaantuneita, mutta mitäpä pienistä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei tuo ohjelma ainakaan aiheuta mitään hinkua matkustaa Australiaan. Vääränmerkkinen suklaapatukka taskussa niin saat sakot ja jos matkasuunnitelma ei ole ihan pilkulleen viranomaisten mieleinen niin viisumi evätään Ja pääset matkustamaan takaisin sinne mistä tulitkin.
Sen mitä tuota ohjelmaa seurannut, ei siellä syyttä suotta kyllä ketään ole sakotettu tai käännytetty maasta. Jopa ihmeen törkeitä rikkeitä mm. elintarvikkeita tuotaessa maahan näytetään päästävän pelkällä huomautuksella.

Nuo jotka noihin haastatteluihin maahantuloedellytyksiä selvitettäessä joutuvat, lienee jo ennen koneen laskeutumista päätetty. Kentän viranomaisilla lienee aika kattavat tiedot koneella saapuvista matkustajista ja nähdään mm. aiemmat viisumien väärinkäytökset ynnämuut huolta aiheuttavat seikat. Ei noihin haastatteluihin matti meikäläinen joudu.
 

ace

Jäsen
Kyllähän tuo ohjelma tuo esiin vain ne pahimmat tapaukset ja saa Australiaan matkustamisen vaikuttamaan hankalammalta kuin se onkaan. Alkuteksteissäkin mainitaan että suurin osa matkaajista pääsee ilman ongelmia maahan.

Silti, kyllähän siitä meille katsojille tulee tunne että jokainen joutuu joka kerta tuohon myllytykseen. Olen kokenut kerran vastaavan Kanadaan mennessä, ei ollut kivaa se.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Turkasen pirulainen. Antaisi nyt rakastavaisten nauttia toisistaan eikä lähettää salaa kuvattua videota iltapäivälehden toimitukseen. En toimisi koskaan noin. Ihmettelen.
Oli vielä soittanut poliisit paikalle! Ihmettelen suuresti, mistä ihmiselle tulee mieleen soittaa poliisit, jos näkee jonkun naimassa luonnon helmassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös