En polta ja ihmettelen niitä ketä polttavat. En ylenkatso, enkä arvostele. Ainoastaan ihmettelen.
Minä kyllä myönnän myös vähän ylenkatsovani, vaikka näin nuuskaajana ja entisenä röökaajana siihen ei todellakaan varaa olisikaan, varsinkin kun saatan itsekin tilanteesta riippuen jonkun tarjotessa pöllin pätkäistä. No harvemmin toki, mutta kuitenkin.En polta ja ihmettelen niitä ketä polttavat. En ylenkatso, enkä arvostele. Ainoastaan ihmettelen.
Se on varmasti näin, koska suomi on maailman ainoa paikka, missä on lunta ja jäätä. Varsinkaan USA:ssa, missä noita tehdään ei ole lunta kuin viivoina peilien päällä.Tuskin noista roboautoista pitkäaikaista vaivaa Suomen teille tulee. Se on se ensimmäinen marraskuinen aamu kun on ensilumi satanut maahan ja hiukan pakastaa. Syntax error vilkkuu joka auton näytöllä, kun havaitsevat oudon valkoisen töhnän peittäneen kaikki tiemerkinnät. Hinausautot tulee hakemaan ja vievät elektroniikkaromun kierrätykseen.
Vaihtoehtoisesti roboautot menevät lumisateessa berserkeiksi ja ajavat kaikki jyrkänteeltä mereen kuin sopulit.
No hei kamoon - ilman niitä synnytysstooreja ei olis miehiä käymään sitä inttiä. Joten, jotta miehet saa jauhaa inttijuttuja, tarvitaan ensin ne naisten synnytystarinat.Joskus hämmästyttää kummastuttaa ihmetyttää pientä kulkijaa se että naisten mielestä heidän synnytystarinansa ovat verrannollisia miesten inttijuttuihin. Lähes poikkeuksetta käy niin että jos jollain porukalla miehet erehtyvät edes puolikkaalla sanalla mainitsemaan jotain armeija-ajasta, niin ryhmässä joku akka alkaa vaahtoamaan että "nyt tytöt puhutaan synnyttämisestä kun miehet puhuu armeijasta". En käsitä miten ne vertautuu toisiinsa. Miehille kun tuo asevelvollisuus on ihan laissa määrätty juttu, mutta käsittääkseni naisia ei ole vielä pakotettu hankkimaan lapsia.
Ei tarvii käsittää, koska ei ne ole mitenkään verrannollisia. Lähempänä olisi puhua kuukautisista ja PMS-oireista, niitä ne ei kai ole itse valinneet. Toisaalta, exäni ei tiennyt mitä tarkoittaa PMS ja sanoin, että post- ja premenstrual syndrooma. Taitavasti toteutti, kun molemman oireet löytyi...... En käsitä miten ne vertautuu toisiinsa. Miehille kun tuo asevelvollisuus on ihan laissa määrätty juttu, mutta käsittääkseni naisia ei ole vielä pakotettu hankkimaan lapsia.
Ei tarvii käsittää, koska ei ne ole mitenkään verrannollisia. Lähempänä olisi puhua kuukautisista ja PMS-oireista, niitä ne ei kai ole itse valinneet.
En osaa sanoa. En tiedä miten se mun "omistama" aurinkopaneeli Kivikossa osaa tuottaa juuri mun pistokkeeseen sitä aurinkosähköä. Maksankin vielä vähän ekstraa siitä hyvästä.Minua ihmetyttää kun sähköä markkinoidaan vaikka niin, että saat valita vaikka pelkkää tuulesta tuotettua sähköä. Mistä ihmeestä vaikka tuossa lähellä Merikosken voimalassa tuotettu sähkö osaisi tulla suoraan tuonne mun pistokkeeseen, jos niin haluaisin? Ihan hullua.
osti kaksi tupakka-askia (näytti olleen normaalikokoa). Kassaan lyötiin hinnaksi 15,70€ (näin sen). Onko tupakka todellakin jo noin kallista?
Onhan tuo kallista, mutta tuolla hinnalla ei olisi esim. Australiassa saanut edes yhtä askia tupakkaa.
Onneksi en polta.
Joku ei osaa laskea. Mitä toki ei pitäisi ihmetellä.Radiossa pyörii mainos, jossa luvataan kaikissa Sokoksen Emotioneissa "alvin verran" eli 24% alennusta. Kuitenkin yleinen ALV on Suomessa reilut 19% tuotteen kokonaishinnasta. Saako tuotteista siis 24% vai 19% alennusta?
Ei, en ole menossa Emotioniin.
Mikä ihmeen 19% yleinen ALV? Jos tuote maksaa 124 euroa veroineen ja siitä alvin osuus on 24 euroa niin alvin verran on tietysti 24 euroa.Radiossa pyörii mainos, jossa luvataan kaikissa Sokoksen Emotioneissa "alvin verran" eli 24% alennusta. Kuitenkin yleinen ALV on Suomessa reilut 19% tuotteen kokonaishinnasta. Saako tuotteista siis 24% vai 19% alennusta?
Ei, en ole menossa Emotioniin.
Haettaneen sitä että kun alviton hinta kappaleella on 100€ ja kun siihen lisätään 24% niin loppullinen hinta on sitten 124€. Mutta tuo alvn osuus kokonaishinnasta on sen 19%(noin). Eli 24€ 124€:sta on 19%, suunnilleen...Mikä ihmeen 19% yleinen ALV? Jos tuote maksaa 124 euroa veroineen ja siitä alvin osuus on 24 euroa niin alvin verran on tietysti 24 euroa.
Mikä ihmeen 19% yleinen ALV? Jos tuote maksaa 124 euroa veroineen ja siitä alvin osuus on 24 euroa niin alvin verran on tietysti 24 euroa.
Mutta alennus on jokatapauksessa sama jos lasket sen oikein verottomasta hinnasta tai väärin verollisesta hinnasta?Kuten @Joe Plop selittikin niin 24% arvonlisävero on vain reilut 19% tuotteen kokonaishinnasta
Mutta alennus on jokatapauksessa sama jos lasket sen oikein verottomasta hinnasta tai väärin verollisesta hinnasta?
Miksi naisten pitää deittipalveluissa korostaa aina erikseen, jos ovat jostain pohjoisesta? Koskee kyllä muitakin tilanteita ja muitakin ihmisiä, jotka sieltä ovat. Mikä tuo juttu on?
Kai se on sama kuin jankkaisi jossain koko ajan Kouvolasta tms.
Ehkä niillä on joku virallinen määräys, että on pakko varoittaa.En kyllä hirveästi tunne ihmisiä, jotka heti ensinäkemältä ilmoittaisivat uhmakkaasti olevansa Kouvolasta, kuulitteko nyt varmasti että Kouvolasta. Ei se ole siellä/meillä tapana. Huono vertaus siis.
Ehkä niillä on joku virallinen määräys, että on pakko varoittaa.