Ihmettelyketju

  • 6 348 474
  • 38 754

444

Jäsen
Ylipäänsä oman suosionsa mittaaminen somessa tykkäysten tai muiden reaktioiden perusteella on melko annelista. Tai ehkä mä vain olen wanha. Itse diggaan esim. enemmän siitä, että ihmiset laittavat viestiä tai soittavat, kun kerään uuden vuosirenkaan. Facessa noin tekevät käytännössä ne, jotka eivät sitä muistaisi muuten ja jotka kokevat ”velvollisuudekseen” onnitella. Näin ainakin omalla kohdallani.
Täällä tietty teen kaikkeni pitääkseni tykkäysten määrän korkeana. Olenhan kuitenkin suosittu. Täällä. Antakaa mun elää uskomuksissani.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä vastasit omaan ihmettelyyn. Ei kukaan jaksa tuollaisen turhan paskan jälkeen tykätä sun jokaisesta viestistä. Vähemmän spämmiä ja enemmän sisältöä.

Noinhan se varmaan on. Minun innokas elämän asenteeni ja se että tykkään kirjoittamisesta niin ei varmastikaan ole paras mahdollinen yhdistelmä sosiaalisen median puolella. Tulee usein tuota spämmiä kirjoitettua kun en malta olla kirjoittamattakaan.

Mutta niin kuin jo todettua, niin en minäkään niin tykkäysten määrästä elä. Kunhan hieman pisti ihmetyttämään tuo asia kun olen kesällä seurannut noita päivityksiä missä kerrotaan loman alkaneen ja niiden keräämiä tykkäysmääriä. Sitten tuli minun vuoroni ja vastaanotto oli tuo. Mutta lomasta koitan minäkin tietysti nauttia.

Ja hyvin harvoin kirjoittelen tänne sellaisia viestejä tai pistän muualle sosiaaliseen mediaan sellaisia päivityksiä että keräisin nimenomaan tykkäyksiä niillä. Ei ole oikein minun tapaista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Helppoa kun ei ole missään sosiaalisessa mediassa niin ei tarvi miettiä tykkääkö joku.
Nuorisolaisille se on eri juttu. Se on kuule vakavaa touhua. Jos on liian vähän tykkäyksiä, niin koetaan että kukaan ei rakasta eikä kukaan välitä ja raivostutaan ja sitten taas rakastetaan ja sitten taas raivostutaan ja itsemurhalla uhkaillaan ja osastolta kirjoitellaan jos tulisi tykkäyksiä. Itse en kestäisi kuulua nuorisoon näinä aikoina.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nuorisolaisille se on eri juttu. Se on kuule vakavaa touhua. Jos on liian vähän tykkäyksiä, niin koetaan että kukaan ei rakasta eikä kukaan välitä ja raivostutaan ja sitten taas rakastetaan ja sitten taas raivostutaan ja itsemurhalla uhkaillaan ja osastolta kirjoitellaan jos tulisi tykkäyksiä. Itse en kestäisi kuulua nuorisoon näinä aikoina.
Aika heikko provoyritys mutta jaxuhalit.
 

Glove

Jäsen
Ehkö se on joillekin hirmutärkeää, että toiset tykkää. Mulle on ihan vitun sama, tykkääkö joku vai ei. Ei se ole minlta pois. Minä tten niin ku huvittaa ja jos se ei kelpaa niin pitäkää tunkkinne.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Valitettavasti nykyisessä "somevaltakunnassa" jotkut arvostavat itseään sillä perusteella, kuinka paljon tykkäyksiä omaan julkaisuun satelee. Haetaan ikään kuin ulkopuolelta sitä tunnetta, että olisi jotenkin hyväksytty ja tärkeä.

Eihän se niin toimi, mutta valitettavan moni (etenkin nuori) ihminen valitettavasti arvostaa itseään sillä perusteella, onko hän tarpeeksi suosittu/edustava sosiaalisen median edessä. Naisten keskuudessa tämä ilmiö näyttäytyy keskimäärin miehiä pahempana. Osa naisista jopa elättää itsensä miehiltä saadulla huomiolla ja nykyisin tämä konsepti toimii myös nousemalla somejulkkikseksi. Voi aikoja...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse diggaan esim. enemmän siitä, että ihmiset laittavat viestiä tai soittavat, kun kerään uuden vuosirenkaan. Facessa noin tekevät käytännössä ne, jotka eivät sitä muistaisi muuten ja jotka kokevat ”velvollisuudekseen” onnitella. Näin ainakin omalla kohdallani.
Miks olis passia kellekään lainannut, vai mistä ne stalkkaa jonkun syntymäpäivän. Ja miksi siitä onnittelisi. Ei itsekään halua olla mikään huomion keskipisteenä oleva prinsessa. En ole koskaan oikein ymmärtänyt.

Vai onkohan ne samaa väkeä, joilla on kirjahylly täynnä valokuvia itsestään.

Tai nykyään joku nettisivu.
 

444

Jäsen
Miks olis passia kellekään lainannut, vai mistä ne stalkkaa jonkun syntymäpäivän. Ja miksi siitä onnittelisi. Ei itsekään halua olla mikään huomion keskipisteenä oleva prinsessa. En ole koskaan oikein ymmärtänyt.

Vai onkohan ne samaa väkeä, joilla on kirjahylly täynnä valokuvia itsestään.

Tai nykyään joku nettisivu.
Onks teijän ringissä kaikilla oma passi? Meillä Vantaalla nynnyillään ja vedetään kaikki yhdellä ja samalla passilla. Mut hei kaikil on samana päivänä synttärit! Ihkutäykkyy! <3
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onks kellään sellaista tuttua, joka hakee taidekouluun sisään, ei pääse. Syyttää diskauksesta juutalaisia, villitsee kansan samaan rekeen, aloittaa II maailmansodan valloittamalla lähialueita, vaikka todellisena päämääränä on Moskova, vaikka hyvin tietää, että kovin moni ei ole pystynyt antamaan neukuille turpaan. Villitsee kansaa edelleen, vaikka osa kansasta tekee itsemurhan puna-armeijan kostotoimien pelossa, ja vetää itsensä kuvainnoillisesti kaulakiikkuun jonkun Eva-nimisen sutturan kanssa? Ei mullakaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onks kellään sellaista tuttua, joka hakee taidekouluun sisään, ei pääse. Syyttää diskauksesta juutalaisia, villitsee kansan samaan rekeen, aloittaa II maailmansodan valloittamalla lähialueita, vaikka todellisena päämääränä on Moskova, vaikka hyvin tietää, että kovin moni ei ole pystynyt antamaan neukuille turpaan. Villitsee kansaa edelleen, vaikka osa kansasta tekee itsemurhan puna-armeijan kostotoimien pelossa, ja vetää itsensä kuvainnoillisesti kaulakiikkuun jonkun Eva-nimisen sutturan kanssa? Ei mullakaan.
Ei kyllä ole. Kokoomusta ovat syyttäneet ja siellähän on Ben Zyskowicz että on se melkein sama asia.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ihmettelen miten samanlainen kuumeeton nuha/flunssa iskee joka vuosi lähes samaan aikaan. Ominaista on että ensimmäisenä päivänä saa olla koko ajan nenäliina kädessä, mutta viimeistään seuraavana päivänä tai ylihuomenna se on jo täysin ohi. Ihan sama mitä teet niin sieltä se tulee. Allergiasta ei ole kyse. Kalenterista huvikseni katsoin miten tämä nuha on viimeisenä viitenä vuotena ajoittunut. Poikkeuksena tuo 2016 jolloin nuha iski vasta elokuussa.

10.7.2020
26.7.2019
7.7.2018
28.7.2017
12.8.2016

Pitäisiköhän ottaa ensi vuodelle etukäteen saikkua sitten 27.7.2021 päivämäärälle.
 

444

Jäsen
Ihmettelen miten samanlainen kuumeeton nuha/flunssa iskee joka vuosi lähes samaan aikaan. Ominaista on että ensimmäisenä päivänä saa olla koko ajan nenäliina kädessä, mutta viimeistään seuraavana päivänä tai ylihuomenna se on jo täysin ohi. Ihan sama mitä teet niin sieltä se tulee. Allergiasta ei ole kyse. Kalenterista huvikseni katsoin miten tämä nuha on viimeisenä viitenä vuotena ajoittunut. Poikkeuksena tuo 2016 jolloin nuha iski vasta elokuussa.

10.7.2020
26.7.2019
7.7.2018
28.7.2017
12.8.2016

Pitäisiköhän ottaa ensi vuodelle etukäteen saikkua sitten 27.7.2021 päivämäärälle.
Mulla oli tapana hankkia poskiontelontulehdus joka vuosi loppiaisen tienoilla. Neljä vuotta putkeen. Viimeisimmän kohdalla sanoin työnantajalle suoraan, että parempi varmaan varata se sairausloma suoraan myös ensi vuoden tammikuulle. Viidettä kertaa ei sitten enää tullut. Ihan kiva ettei. Kohtalaisen tympeää olla naama täynnä räkää kaiken aikaa. Tuosta on nyt neljä vuotta aikaa ja toistaiseksi oli myös viimeisin kerta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmettelen miten samanlainen kuumeeton nuha/flunssa iskee joka vuosi lähes samaan aikaan. Ominaista on että ensimmäisenä päivänä saa olla koko ajan nenäliina kädessä, mutta viimeistään seuraavana päivänä tai ylihuomenna se on jo täysin ohi. Ihan sama mitä teet niin sieltä se tulee. Allergiasta ei ole kyse. Kalenterista huvikseni katsoin miten tämä nuha on viimeisenä viitenä vuotena ajoittunut. Poikkeuksena tuo 2016 jolloin nuha iski vasta elokuussa.

10.7.2020
26.7.2019
7.7.2018
28.7.2017
12.8.2016

Pitäisiköhän ottaa ensi vuodelle etukäteen saikkua sitten 27.7.2021 päivämäärälle.

Ihmettelen, miten kalenterista näkee milloin on ollut nuha. Etkö nenäliinoista ole kuullut?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ammuin itseäni käsidesillä keskelle silmää...
Täällä töissä tulee päivittäin laitettua jatkuvasti ja vuosien varrella on mennyt korviin, suuhun, vaatteille ja oikeastaan silmien ympärille. Nyt sitten aukolle kuivunut käsidesi suuntasi ruiskauksen täydellisesti silmää kohti.

Kirveli aikalailla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ammuin itseäni käsidesillä keskelle silmää...
Täällä töissä tulee päivittäin laitettua jatkuvasti ja vuosien varrella on mennyt korviin, suuhun, vaatteille ja oikeastaan silmien ympärille. Nyt sitten aukolle kuivunut käsidesi suuntasi ruiskauksen täydellisesti silmää kohti.

Kirveli aikalailla.
Nämä ovat niitä hetkiä, kun @Johnny B. Goode :n pelikielto tuntuu entistäkin turhemmalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös