Nostaa palkkaa ja pitää profiiliaan ylhäällä. Kyllähän se on työtä olla esillä?Mitä helvettiä Anni Hautala tekee vielä aamulypsyssä?
Mitä helvettiä Anni Hautala tekee vielä aamulypsyssä? Ei mitään annettavaa ohjelmalle. Ärsyttävä kimittäjä, jolla ei oo mitään tilannetajua. Suvi Hartlin tilalle ja Hautala kortistoon!
Sitä minä taas ihmettelen, miten joku yleensäkään jaksaa kuunnella noita aivottomia aamulypsyjä sun muita..
Paljon ajavalle hyvä neljän tunnin pläjäys aamusta. Ei sieltä radiosta mitään muutakaan järkevää tuu 06-10 välisellä ajalla. Samat musiikit soi eri kanavilla.Sitä minä taas ihmettelen, miten joku yleensäkään jaksaa kuunnella noita aivottomia aamulypsyjä sun muita..
Paljon ajavalle hyvä neljän tunnin pläjäys aamusta. Ei sieltä radiosta mitään muutakaan järkevää tuu 06-10 välisellä ajalla. Samat musiikit soi eri kanavilla.
Kyllä radio suomipopin suurin ongelma on suomalainen musiikki. Siellä toistetaan aamusta iltaan samoja sysipaskoja biisejä, joiden kuuntelusta tulee hulluksi luultavasti. Ehkä sitä sitten alkaa ymmärtämäänkin sitä.Paljon ajavalle hyvä neljän tunnin pläjäys aamusta. Ei sieltä radiosta mitään muutakaan järkevää tuu 06-10 välisellä ajalla. Samat musiikit soi eri kanavilla.
Sitä minä taas ihmettelen, miten joku yleensäkään jaksaa kuunnella noita aivottomia aamulypsyjä sun muita..
Kuuntelisit vaikka jotain podcasteja mieluummin. Tai spotifysta tai levyiltä musiikkia.Paljon ajavalle hyvä neljän tunnin pläjäys aamusta. Ei sieltä radiosta mitään muutakaan järkevää tuu 06-10 välisellä ajalla. Samat musiikit soi eri kanavilla.
Samaa mieltä, mutta ihmiset kuuntelee suomipoppia, koska siellä nauretaan nauramiselle. Ilmeisesti osa kansasta tykkää sellaisesta "viihteestä".Kuuntelisit vaikka jotain podcasteja mieluummin. Tai spotifysta tai levyiltä musiikkia.
Samaa mieltä, mutta ihmiset kuuntelee suomipoppia, koska siellä nauretaan nauramiselle. Ilmeisesti osa kansasta tykkää sellaisesta "viihteestä".
Tätä samaa sosiaalista ilmiötä on muistaakseni pohdittu jo aiemminkin Jatkoajassa. En minä silti automaattisesti pidä suomipopin kuuntelijoita tyhminä ja laiskoina. Sanoisin ennemminkin, että heillä on prioriteetit jossain muualla kuin radion kuuntelussa ja suomipoppi on pelkkää "taustamelua".Ilman minkäänlaista tutkimusta uskallan väittää, että moni kuuntelee sitä sen takia, koska muutkin kuuntelevat. Laiskat ja tyhmät eivät edes halua kysyä itseltään, miksi sitä kuunnellaan, vaan vastaukseksi annetaan jotain tyhjänpäiväistä "aivot narikkaan" -puhetta.
Sain joskus kuulla eläväni tynnyrissä, koska en tiennyt jotain Putous-hahmoa tai -hokemaa. Aivan kuin se olisi itsestäänselvyys, että kaikki katsovat samaa huonoa ohjelmaa.
Sanoisin ennemminkin, että heillä on prioriteetit jossain muualla kuin radion kuuntelussa ja suomipoppi on pelkkää "taustamelua".
Game of Thrones oli ihan kiva sarja, mutta loppupeleissä aika ennalta-arvattava ja tylsä, vaikka alussa tuntui, että siinä on kaikkea vähän liian paljon. Enkä itse edes katso paljoa tv-sarjoja.En katso myöskään Game of Thronesia enkä ole nähnyt yhtään jaksoa. Se on ilmeisesti kuitenkin jollakin tavalla hyväksyttävää ja vain omaa huonoutta, jos se nerous ei kiinnosta. Se on aivan totta, että en tiedä mitä siinä tapahtuu, mutta jotain harrypotteriahan se on, niin ei satu kiinnostamaan.
Tätä samaa sosiaalista ilmiötä on muistaakseni pohdittu jo aiemminkin Jatkoajassa. En minä silti automaattisesti pidä suomipopin kuuntelijoita tyhminä ja laiskoina. Sanoisin ennemminkin, että heillä on prioriteetit jossain muualla kuin radion kuuntelussa ja suomipoppi on pelkkää "taustamelua".
Voitko silti kertoa? Tai edes sen että missä ketjussa, kenen toimesta ja milloin tuohon on vastattu. Olisi kiva tietää.Kysymykseesi on jo vastattu aiemmin Jatkoajassa.
Että silleen...
Se on allekirjoitus.
Että silleen...
@Roger MooreKas, huomasin juuri tämän.
Nimimerkki, ja loppukaneettikin osiltaan, ollut käytössä tuolta 90-luvun alusta ja sieltä valunut käyttöön keskustelupalstoille. Eli ei ole ervatsalolta perittyä, vaan hieman ennen jo käytössä. Turha huoli @Leon siis. Allekirjoitus aina erikseen kirjoitettuna, tietysti, koska on allekirjoitus, ja on eräällä lailla nimimerkkiin liittyvä. Pari kertaa meinannut unohtaa, mutta onneksi olen huomannut ennen kuin muut...
Muita kysymyksiä? Vastailen mielelläni.
Että silleen...
Että silleen...
Joskus tulee mieleen jopa ihan puhdas vittuilu tuosta.