Ihmettelyketju

  • 6 361 893
  • 38 772
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Syyttäjä hakee Aarnion jutulle kolmen kuukauden lisäaikaa. Ihmettelen miten kauan tyyppiä voidaan pitää vangittuna ennen kuin syyteet täytyy nostaa? Aarnio on nyt ollut tutkintavankeudessa viime marraskuusta asti.

26 eri syytettä. Miehekäs määrä, mutta Suomen tuntien, kun nuo ynnäillään yhteen, niin lopputulemana on viikko vankilaa ja kaksi tuntia yhdyskuntapalvelua. Ja koska Aarnio on ollut niin pitkään tutkintavankeudessa, että se ylittää vankeuden pituuden, niin valtio maksaa hänelle tästä korvauksia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eikö ketään muka ihmetytä Aarnion koko ajan kasvava syytetaakka?

Kohta häntä syytetään jo Bobrikovin murhastakin, Schaumanin ampuminen ja itsemurha oli lavastusta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
26 eri syytettä. Miehekäs määrä, mutta Suomen tuntien, kun nuo ynnäillään yhteen, niin lopputulemana on viikko vankilaa ja kaksi tuntia yhdyskuntapalvelua. Ja koska Aarnio on ollut niin pitkään tutkintavankeudessa, että se ylittää vankeuden pituuden, niin valtio maksaa hänelle tästä korvauksia.

Heh heh, Aarnio saa täysin varmasti elinkautisen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mua ihmetyttää joidenkin nuorten käytös yleisillä paikoilla.

En nyt itsekään mikään vanha ole (28v) mutta tarpeeksi vanha kuitenkin omasta mielestäni paheksumaan jos ei yleisillä paikoilla osata käyttäytyä.

Eilen olin stadikalla uimassa ja saunaan mennessäni kolme siimakättä about 23-24 -vuotiaita tuli saunaan, uimashortsit päällä tietenkin. Yksi näistä rupesi kovaan ääneen valittamaan: "toi saatanan akka tuli vittu jotain kyselee mun uimahousuista, et mitkä noi sun uimahousut on. No mä sanoin siihen et no nää on vittu uimashortsit vitun huora!" Ja hirvee naurunremakka päälle.

Ihan oikeesti, mikä on näiden kotikasvatuksessa mennyt pieleen? Ehkä oon kukkahattutäti tai jotain, mutta huora sana on se, jota en ikinä käyttäisi missään tilanteessa. Jotenkin saa aina verenpaineen nousemaan.

Noista uimashortseissa saunaan -tyypeistä päästään toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ei pelkästään se, että ihmettelen miten mies ei kehtaa näyttäytyä munasillaan miesten saunassa, vaan myös se, että nämä samat tyypit pukevat esim. bokserit pyyhkeen alla piilossa, etteivät muut miehet nää heidän pippeliään. Osaako joku selittää, mistä tää käytös johtuu. Ja tätä olen huomannut erityisesti 90-luvun puolivälin kieppeillä syntyneissä, en juurikaan oman ikäisissäni.

Ihmetyttää saatana.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vjenalaista propagandaa! En olisi sinun, arvon MustatKortit lankeavan moiseen!

Sehän meni todellisuudessa niin, että Bobrikov ampui Schaumanin ja sitten itsensä, mokoma perkele!

Kiovan fasistijuntan juttuja tuokin! Oikeassa todellisuudessa se meni niin, että Bobrikov ampui ensin itsensä ja vasta sitten Schaumanin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tein tuossa joku viikko sitten sattumalta testin kotikaupungin kaduilla. Ostin take away -kahvin kävelykadun R-kioskilta. Tuli juotua se melkein kioskin edessä, viimeisiä hörppyjä otin autolle kävellessä. Auto oli noin puolen kilometrin päässä kadunvarsiparkissa. En nähnyt tuolla matkalla yhtään (!) roskista, johon olisin voinut tyhjän kahvimukin jättää. Asia kiinnosti niin paljon, että kävelin takaisin samoja jalanjälkiä enkä löytänyt vieläkään. Toista reittiä takaisin autolle ja sitten löytyi, sekin tosin grillin edestä.
Kyllä siinä joku taho säästää kun ei laiteta roskiksia. Samalla unohtuu että roskat heitetään sitten vaan johonkin (onhan se erikoista että kaupungilla ollessa pitäisi take away-muki viedä kotiin, tai joku makkarapaperi?) ja siitä aiheutuu muita kuluja. Mutta toki jos jollekin on annettu tehtäväksi vähentää "roskiskuluja" niin helpointa on poistaa roskikset - case closed.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikö ketään muka ihmetytä Aarnion koko ajan kasvava syytetaakka?

Kohta häntä syytetään jo Bobrikovin murhastakin, Schaumanin ampuminen ja itsemurha oli lavastusta.

Enemmän olen itse ihmetellyt sitä, että Aarnio ei ole vieläkään alkanut heittämään vastapaskaa syyttäjien suuntaan. Tai no, mistäs mä tiedän asioiden todellista laitaa - ehkä se on yrittänyt juuri niin tehdä ja sen takia sen syytemäärä senkun kasvaa kasvamistaan.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Noista uimashortseissa saunaan -tyypeistä päästään toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ei pelkästään se, että ihmettelen miten mies ei kehtaa näyttäytyä munasillaan miesten saunassa, vaan myös se, että nämä samat tyypit pukevat esim. bokserit pyyhkeen alla piilossa, etteivät muut miehet nää heidän pippeliään. Osaako joku selittää, mistä tää käytös johtuu. Ja tätä olen huomannut erityisesti 90-luvun puolivälin kieppeillä syntyneissä, en juurikaan oman ikäisissäni.

Ihmetyttää saatana.

Ihmettelen miksi iibor on niin harmissaan ettei pojat näyttäneet peeniksiään hänelle, onko tosiaan niin että palstalla myönnetään homoillekin kirjoitusoikeuksia?

En osaa kyllä selittää mistä se johtuu että kalsarit tulee laitettua pyyhkeen alla jalkaan, itsekin siis tuota harrastan vaikka eipä minulla ole ongelmia esiintyä pallisillaan oli paikalla miehiä taikka naisia. Nyt kun asiaa miettii niin onhan se käytännössä hassua että joukkueen kanssa käy yhteisessä suihkussa ja sen jälkeen pukee kalsarit piilossa.

Se on taas eri asia jos yleisessä pukuhuoneessa näkee jonkunsortin iiborin istuvan ja odottavan vesikielellä koska pääsee näkemään peniksen, silloin peitellään vehkeet tarkoituksella. Ehkä nämä uimarit huomasivat sinun mielenkiintosi toisten peniksiä kohtaan ja sen takia saunoivatkin speedot jalassa?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noista uimashortseissa saunaan -tyypeistä päästään toiseen ihmetyksen aiheeseen. Ei pelkästään se, että ihmettelen miten mies ei kehtaa näyttäytyä munasillaan miesten saunassa, vaan myös se, että nämä samat tyypit pukevat esim. bokserit pyyhkeen alla piilossa, etteivät muut miehet nää heidän pippeliään. Osaako joku selittää, mistä tää käytös johtuu. Ja tätä olen huomannut erityisesti 90-luvun puolivälin kieppeillä syntyneissä, en juurikaan oman ikäisissäni.

Ihmetyttää saatana.

Nuoret pojut on vissiin vetäneet poslareiksi ja eivät halua esitellä vehkeitään?
Raipehan vissiin aikoinaan ihmetteli tätä nuorempien intoa sheivailuun.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kotikasvatuksen perään itsekin huutelen, mutta on tossa muutakin... Kun kissat ei uskalla puuttua hiirten tekemisiin, niin nehän hyppivät pöydälle. On se saatana kumma, et juostaan salilla ja uhotaan baarissa, mut ei uskalleta (kyllä, vain ja ainoastaan uskalluksesta on kyse) ottaa 10v kundilta röökiä suusta. Mä on kai Stadin ainoa, joka puuttuu pentujen äpäröintiin, vaikka perään huudeltais rasistia, pedaria tai mitä tahansa. Vittu et nää aikuset muualle kattelijat vituttaa.

Tämä. Paljon matkustelleena olen kiinnittänyt huomiota myös rakkaan naapurimaan Ruotsin nuorisoon. Siinä vasta sikoja onkin. Rannalle jää vesipullot, roskat, rikkinäiset uimapatjat, röökin tumpit ym. Kerran laittanut pojat siivoamaan Kreikassa sotkunsa. Mutta tähän kasvatukseen, ennen sen hoiti "koko kylä" oli se sitten kerrostalo Haagassa, tai pikkukylä Ypäjällä. Eli kaikki kouluttivat huonosti käyttäytyvää Jonnea ja puuttuivat näiden tekemisiin. Nykyään kun omat vanhemmat eivät piittaa ja jos joku toinen huomauttaa näille Jonneille jotain niin sitten kyllä vanhemmat ovat itkemässä että mitä sinä meidän Jonnea komennat.
O tempora, o mores.
 
K

kiwipilot

Ihmettelen suuresti kuinka esim. Ylen ja HS:n keskustelupalstat ovat täynnä Venäjän sekoiluja ymmärtäviä kirjoittajia. Onko suomalaisten joukossa oikeasti noin paljon russofiilejä vai onko tuo porkukka masinoitu ulkopuolelta? Varsinkin Hesarin keskustelun puolella on muutama pahimman luokan vatipää.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ihmettelen suuresti kuinka esim. Ylen ja HS:n keskustelupalstat ovat täynnä Venäjän sekoiluja ymmärtäviä kirjoittajia. Onko suomalaisten joukossa oikeasti noin paljon russofiilejä vai onko tuo porkukka masinoitu ulkopuolelta? Varsinkin Hesarin keskustelun puolella on muutama pahimman luokan vatipää.

On ainakin kaksi ryhmää: suomessa asuvat venäläiset joita on melko paljon ja toinen ovat vasemmistolaiset ja muut anti-amerikkalaiset joille Venäjän tukeminen on selkärangasta lähtevä vastareaktio.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
On ainakin kaksi ryhmää: suomessa asuvat venäläiset joita on melko paljon ja toinen ovat vasemmistolaiset ja muut anti-amerikkalaiset joille Venäjän tukeminen on selkärangasta lähtevä vastareaktio.

Lisätään tohon vielä kepulaiset, jotka elävät vielä jossain kekkoslovakiassa. Ainakin viime päivien pakotekeskustelun perusteella.
 
K

kiwipilot

Lisätään tohon vielä kepulaiset, jotka elävät vielä jossain kekkoslovakiassa. Ainakin viime päivien pakotekeskustelun perusteella.

Tämä. Laatta meinaa lentää kun kuuntelee Lehtomäen, Pekkarisen ja Sipilän juttuja: suomettumista pahimmillaan. Aamulla luin uutisen missä Väyrys-Paavo ilmoitti haluavansa takaisin eturiviin "turvaamaan Paasikiven linjaa sekä puoluettomuutta". Olipa siellä jotain juttua myös "ihmiskunnan tulevaisuuteen vaikuttamisesta", sellaiseen vaatimattomaan Paavo -tyyliin. Kepu hallituksen veturina saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit

Jaa jaa, että nykyään onkin homoa se, että kävelee uimahallissa miesten puolella munasillaan. Olen vissiin oikeasti tulossa vanhaksi.

Ihmettelyni ei koskenut sitä, etten nähnyt pikkupoikien peniksiä, vaan sitä että miksi pojat häpeilevät peniksiään niin paljon, etteivät miesten edessä kehtaa ilkosillaan näyttäytyä, kun siellä suurin osa kuitenkin munasillaan kävelee ja säännötkin kieltävät saunomisen uima-asussa. On kyse sitten jostain epävarmuudesta oman itsensä kanssa, en tiedä, se tässä ihmetyttikin.

Ja onhan se nyt suht neitimäisen näköistä kun iso mies virittelee pyyhkeen lanteilleen ja vetelee bokserit pyyhkeen alla päälle.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kävin töiden lomassa lukaisemassa liigaosion "Onko liigan taso laskenut KHL:n nousun myötä?".

Miten porukka jaksaa kesähelteillä jankata tuon erkun kanssa päivästä toiseen? Menisitte mieluummin vaikka terassille juomaan pari kylmää olutta tai ottamaan aurinkoa. Kyllä se erkukin siitä rauhoittuu, jos kukaan ei enää reagoi sen jankkaamiseen...

Jos olette töissä, ja siellä on tylsää niin keskustelkaa kollegoiden kanssa vaikka säästä sekä maailmanrauhasta(tai sen olemattomuudesta) tai juokaa vaikka kahvia. Molemmat ovat kehittyneempää aktiviteettia kuin tuon yhden elämäntapa-jankkaajan kanssa kinastelu täysin yhdentekevistä ja selvistä asioista.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Yllämainittuun keskusteluun viitaten ihmetyttää miten se voi olla niin pirun vaikeaa ymmärtää että uimahallin saunaan mennään munasillaan eikä housut jalassa? Kyse on hygieniasta. Saunan lauteet imevät pöpöjä jotka sitten kulkeutuvat housuissa veteen. Uima-altaissa oleva kloori ei myöskään ole kovin terveellistä hengitettynä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Käväisin työpaikkani WC tiloissa ja miettiessäni syvällisiä havahduin siihen, että ihmiset eivät pese käsiään käytyään WC:ssä, ei vaikka olisivat käyneet kakkosella.

Olen ihmeissäni.
 

Nick Neim

Jäsen
Miten aikuiset ihmiset (tässä tapauksessa lähemmäs 50-vuotias) eivät osaa ilmoittaa sattuneista vahingoista? Jokainen sen ymmärtää, että niitä vahinkoja sattuu eikä reipas ilmoitus pistä lähellekään vituttamaan samalla tavalla, kuin se, että häivytään paikalta sanomatta mitään.

Mutsin vanha perhetuttu, varmaankin jostain parinkymmenen vuoden takaa rikkoi jonkun näköisen apulantasäkin (650kg). Maat on vuokrattu siis tälle perhetutulle, mutta esimerkiksi noi apulannat ovat meidän. Pässi meni rikkomaan tuon säkin vahingossa (eikä tuolla säkillä ole rahallista arvoa kuin ehkä parisen sataa, mutta saatana periaate) ja oli poistunut paikalta mitään ilmoittamatta. Saatanan mulkku. Voisin vahingossa mennä vahingoittamaan sen mulkun omaisuutta, ja jättää vahingossa ilmottamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös