Varsinkin vanhemmat naishenkilöt luulevat useasti omistavansa koko maailman. Heillä on myös se käsitys, että heitä ei saa kritisoida, yleensä sen takia koska he ovat aina oikeassa ja kaikki muut väärässä.
Vanhoille ihmisille pitää avata ovi, mutta kun sen avaa niin saa kuulla aliarvioivansa vanhusta ja vähättelevänsä hänen kuntoaan. Jos tehostaa sanomistaan muutamalla voimasanalla, vanha naishenkilö on kuin salamana taivaalta torumassa ja pesemässä suuta saippualla. Vanha naishenkilö saa kuitenkin itse kiroilla vaikka pienten lasten läsnäollessa, koska hän on vanha naishenkilö ja hänellä on oikeus siihen.
Vanha naishenkilö saa myös tiedottaa menevänsä paskalle, vaikka sanojen tullessa ulos hänen vanhasta suustaan olisi koko suku syömässä pyöreän pöydän äärellä. Vaan mainitseppa itse, että sori vaan vanha naishenkilö, en voi nyt jäädä katsomaan Emmerdalea kanssasi kun pitää käydä heittämässä vettä. Siinä vaiheessa Emmerdalen lähetys katkaistaan ylimääräisen uutislähetyksen takia: "luvassa on paskamyrsky, terveisin Pekka Pouta." Kun Emmerdale lopulta jatkuu, nyt jo varsin vihainen vanhempi naishenkilö mulkoilee sinua puolisokeilla, mutta varsin hyvin vihaa heijastavilla silmillään. "Minun talossani et tuollaista kieltä käytä." Ja auta armias, kun muistutat vanhempaa naishenkilöä siitä, että hän elää vanhainkodissa...