Ihmettelyketju

  • 6 373 906
  • 38 790

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Karu totuus: rankkasateet rangaistus seksihelteist - Ilta-Sanomat

Linkki vie Iltasanomien sivulle.

Ja mitä ihmettelen on noiden uusien termien "vakiintumiselle", joku järki noissa pitäisi olla. Supersade taitaa olla paraikaa menossa ja seksihelle oli siihen syynä. Voi äiti.

Tein juuri päätöksen, lopetan noiden (IS/IL) lukemisen samantien. Henkilökohtainen protesti.

Lehti tuota linkitti myöskin ja mietin että tämä oli jotain pilaa mutta totisinta tottahan tuo näköjään on. Itsellä boikotti on ja pysyy edelleen, vituttaa että edes näkee noita kohu-seksiwau-mega-katso kuvat ja arvaa kuka -otsikoita. Viihteenä kai noi pitäisi ottaa eikä saisi tuomita mutta toivoisin kyllä laajempaakin boikottia ihmisiltä. Eihän tuo nyt kovin älyllistä toimintaa ole. Ehkä sitten minulla on vain pipo tiukalla, ihmettelenkin siis lisäksi että miksi nuo minua niin paljon korpeavat.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Uutisissa väitettiin, että VR on kuunnellut asiakkaitaan. Jos on totta, lienee ainutkertainen tapahtuma. Ihmettelen, onko mahdollista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Uutisissa väitettiin, että VR on kuunnellut asiakkaitaan. Jos on totta, lienee ainutkertainen tapahtuma. Ihmettelen, onko mahdollista.
Kai VR kuuntelee, mutta se on eri asia ymmärtääkö kuulemansa. Erilaisia asiakaskyselyjä ne tekevät kai vuosittain siinä missä firmat yleensä. Muutakin asiakaspalautetta VR ottaa runsain mitoin vastaan. Tämä taas on kyllä helvetin helppoa uskoa parin viime vuoden sekalaisten sattumusten perusteella.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovastipa se elopaino vaihtelee ihmisellä. Olen nyt ottanut tavaksi käydä vaa'alla aina aamusella ja vähän seurailla mitä tuo laite minulle näyttääkään.

Ma 81,8
Ti 81,9
Ke 80,9
To 82,8

Mitä ihmettä? Noinko se vaan pari kiloakin voi olla eroa jossain nestetasapainossa tms. On hullua, aivan.

Tonkokoiset painonvaihtelut ovat täysin normaaleja, jos harrastat rasittavaa liikuntaa edes vähän. Neste kertyy ja lähtee nopeasti, samoin kuin kroppa reagoi rasituksen vaihtelevaan tasoon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minua ihmetyttää kuinka tästä Pippa Middletonin hanurista on tämän kuvan perusteella muodostettu mediassa sellainen "kaikkien perseiden äiti" jonka kaltaista muotovaliota naiset ympäri maailman tavoittelevat ja kadehtivat. Mutta kun satuin jossain näkemään kuvia joissa tuo hanuri on farkkujen sisällä niin eipä tuo nyt minusta niin kovin kaksinen ollut. Aika luikku oikeastaan. Kun on tuollainen pitkä kolttu päällä kuten tuossa hääkuvassa, niin kuinka tuon alta voi edes kunnolla erottaa persettä ja sanoa että tuo on maailman paras perse?

Tällaisia ihmetyksen aiheita tälle aamulle...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihmettelen Itellaa eli postia.
Miten on mahdollista että aina kun tilaa ulkomailta jotain (yleensä EU-maista) niin paketin tulo kestää tuhottoman kauan.

Kolme viimeisintä ostostani ovat olleet Englannista, kirjoja, kaiuttimet ja kello.
Kaikki paketit ovat seurantatietojen mukaan saapuneet Englannista Suomeen alle vuorokaudessa, mutta sitten alkaa tapahtua eli ei tapahdu juuri mitään. Paketin tulo kestänyt jokaisessa tapauksessa yli 5 työpäivää siitä kun paketti tuli kotimaahan. Käsittämättömän hidasta. Eikä vika ole tullissa, viimeisin paketti oli lajittelukeskuksessa etelä-Suomessa perjantaina, tänään tuli lappu kotiin.
Kuuluisi oikeastaan vitutusketjuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen Itellaa eli postia.
Samaa lafkaa ihmettelen, lähinnä siis sitä, miten päivän posti tuodaan niin pirun myöhään. Posti putoaa luukusta iltapäivällä, aikavälillä 14-17. Joskus muinoin muistelisin postin tulleen jopa aamupäivän aikana tai vähintään puoleen päivään mennessä. Ehkäpä tämä meikäläisen asuinalue on sitten tätä nykyä sellainen, että tänne tuodaan postit sitten ku muut alueet on jo hoidettu. Jos muistetaan ja jaksetaan.
 

M10

Jäsen
Minua ihmetyttää kuinka tästä Pippa Middletonin hanurista on tämän kuvan perusteella muodostettu mediassa sellainen "kaikkien perseiden äiti" jonka kaltaista muotovaliota naiset ympäri maailman tavoittelevat ja kadehtivat. Mutta kun satuin jossain näkemään kuvia joissa tuo hanuri on farkkujen sisällä niin eipä tuo nyt minusta niin kovin kaksinen ollut. Aika luikku oikeastaan. Kun on tuollainen pitkä kolttu päällä kuten tuossa hääkuvassa, niin kuinka tuon alta voi edes kunnolla erottaa persettä ja sanoa että tuo on maailman paras perse?

Hyvin ihmetelty! Muutenkin tuo Pippan hehkuttaminen on aika erikoista. Joo joo, nätti on ja kaikkee, mutta kyseessä kuitenkin aika perus rotko.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Ehkäpä tämä meikäläisen asuinalue on sitten tätä nykyä sellainen, että tänne tuodaan postit sitten ku muut alueet on jo hoidettu. Jos muistetaan ja jaksetaan.

Nimenomaan asuinalueesta kiinni, vaikka loogista syytä tiettyjen alueiden aikastamiseen on vaikea löytää. Tällä hetkellä posti tulee luukusta n. klo 10.30, edellisessä asunnossa n. klo 12-13 ja sitä edellisessä klo 13-14. Melkoisia eroja kyllä...
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Samaa lafkaa ihmettelen, lähinnä siis sitä, miten päivän posti tuodaan niin pirun myöhään. Posti putoaa luukusta iltapäivällä, aikavälillä 14-17. Joskus muinoin muistelisin postin tulleen jopa aamupäivän aikana tai vähintään puoleen päivään mennessä. Ehkäpä tämä meikäläisen asuinalue on sitten tätä nykyä sellainen, että tänne tuodaan postit sitten ku muut alueet on jo hoidettu. Jos muistetaan ja jaksetaan.

Olin Postilla hommissa vuosien 2000-2006 välisenä aikana yhteensä n. kolme vuotta. Ja ainakin silloin postilaissa oli määritelty, että klo 16 asti päiväposti on jaettu ajallaan. Eli vasta klo 16 jälkeen posti on oikeasti myöhässä. Isäni on ollut Postilla n. 15 vuotta ja on usein kertonut Postilla tapahtuneista muutoksista minun lähdön jälkeen. Esim. ~20 000 asukkaan pitäjässä oli minun aikanani jotain 15-17 jakajaa, ja tänä päivänä heitä on 12. Elikkä Postin tehtävänä on koko ajan supistaa henkilöstöä ja saada säästöjä, mikä vääjäämättä johtaa siihen, että palvelu huononee. Elikkä kun siellä paikkakunnan x jakelu/lajittelukonttorilla päätetään supistaa jakajien määrää, niin piirit kasvavat luonnollisesti, mikä johtaa siihen, että jako ajat saattavat muuttua radikaalistikin. Muistan esimerkiksi Kuopiosta yhden jalkapiirin missä oli 68 juoksurappua, ja piirin jakamiseen meni n. 4h aikaa. Ja kun yksi ihminen tämän suorittaa, niin jokainen voi siitä päätellä, että piirin ensimmäinen asukas ja viimeinen eivät mitenkään vois saada päivän postejaan samalla kellonlyömällä.

Lisäksi lajiteltavan ja jaettavan postin määrä vaihtelee päivittäin, viikoittain ja vuodenajoittain todella huimasti, mikä lisää paljon vaihtelua siihen milloin se posti siitä luukusta kolahtaa. Myöskään kovin moni postinjakaja ei ole tehnyt henkilön x laskuja. "Älä tuo mulle laskuja/ taasko sinä niitä laskuja/ainako sinä vaan näitä laskuja tuot". Nuo sanat sain kuulla kaikkein eniten postin aikanani
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minua ihmetyttää kuinka tästä Pippa Middletonin hanurista on tämän kuvan perusteella muodostettu mediassa sellainen "kaikkien perseiden äiti" jonka kaltaista muotovaliota naiset ympäri maailman tavoittelevat ja kadehtivat.

P. Middletonin hehkutus ylipäätään on minulle mysteeri. "Kohtuunätti britiksi" on minun tuomioni, enkä ole edes mitenkään nirso naiskauneuden suhteen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
P. Middletonin hehkutus ylipäätään on minulle mysteeri. "Kohtuunätti britiksi" on minun tuomioni, enkä ole edes mitenkään nirso naiskauneuden suhteen.

Onhan tuo hehkutus vähän yli mennyt, vaikka kyllä minä osan hehkutuksesta ymmärränkin. Onhan tuo nyt toki nätti nuori nainen. Mutta tuota perseen hehkutusta minä olen ihmetellyt kun se ensinnäkin tehdään sellaisen kuvan perusteella missä ei edes näe persettä kunnolla, ja toisekseen koska se perse ei oikeasti ole mikään kovin ihmeellinen vaan sellainen perus-luikkuperse johon ei normaaliolosuhteissa kiinnittäisi sen kummemmin huomiota. Kaikkiin perseisiinhän toki täytyy kiinnittää huomiota mutta tämä ei siis aiheuta sellaista "WOW-reaktiota".
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ihmettelen, mikä tarve miehillä on julistaa Jatkoajassa, että heidän munansa on pieni.

Siinäs ihmettelet. Sinä et varmaan voi julistaa täällä, että kullisi on pieni?
T: Nimim. maasta se pienikin ponnistaa...
Asiaan: minä vaan ihmettelen sitä, että naiset eivät esim. puhu runkkaamisesta ja vitustansa yhtä avoimesti kuin miehet vastaavista puuhista (masturbaatiosta ja munasta siis).
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Oton lime-greippilonkero on tavutettu ko. purkkiin väärin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Miksi liigajoukkueet eivät tee keskinäistä sopimusta, joka toisi myös vierasjoukkueen fanituotteita peleihin? Ei kai se nyt niin valtavan kallista olisi järjestää vierasjoukkueen mukana kulkevat myyntitavarat pelipaikkakunnan halliin. Varmasti halukkaita vapaaehtoisiakin luulisi olevan myyjäksi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mulle tulee ekana mieleen, että menekki voisi olla kehnohko.

Inhokin väreillä varustettu wc-harja, wc-raikastin, wc-matto, wc-paperi (kylläpäs nyt on rikas mielikuvitus, mikä innovaatio!) tai tikkataulu voisi olla viimeisintä huutoa. Vai meneekö samaan saaviin vihapuheiden ja kansanryhmää vastaan kiihottamisen kanssa?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Inhokin väreillä varustettu wc-harja, wc-raikastin, wc-matto, wc-paperi (kylläpäs nyt on rikas mielikuvitus, mikä innovaatio!) tai tikkataulu voisi olla viimeisintä huutoa. Vai meneekö samaan saaviin vihapuheiden ja kansanryhmää vastaan kiihottamisen kanssa?

'Hata IFK' pissakatetri yliopistollisiin sairaaloihin? 'Pissa på IFK' -sorsa? Mä olen ihan liekeissä...

Mutta tottahan se on, että hallissa käy myös vierasjoukkueen kannattajia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mutta tottahan se on, että hallissa käy myös vierasjoukkueen kannattajia.

Juurikin siksi. Ja valitettavasti iso osa fanituotteettomia. Eilenkin sen Lahdessa huomasi. JYP väriä näkyi noin viidellä ihmisellä, joista kolme oli meidän seurueessa. Ihminen tykkää tehdä ostoksia, jos kiinnostava tuote on silmien edessä. Ja jotta muualla asuvilla ne olisi silmien edessä, pitäisi ehdottomasti saada myynti halliin. Ei tuon yhden pöydän pitäisi olla niin vaikea järjestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös