Ihmettelyketju

  • 6 377 562
  • 38 790

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Universumin kosto Eero Taurusta?

Älkääs nyt. Eero on kuitenkin ihan vaan Tauru. Harrastelijapohjalta eläkepäiviksi melkein Mertarannaksi. Ainakin omasta mielestään.

Ihmettelen sitä, että en vieläkään kirjoita vitutusketjuun tästä eräästä "kuningattaresta", joka kirjoittaa kuin feminiini-scholl. "Minä kun tiedän, minä kun neuvon, minä kun..." "ja sit mä vielä tunnen pari tyyppiäkin.." . Onhan se hyvä että hänellä henkilökemiat sopivat itsensä kanssa. Ja varmaan seutulippu on voimassa, että pääsee Mellunmäestä tai Kontulasta korkosaappaissa keskustaan.

Ja ihmettelen myös tätä haloota tästä KVantaa-KooKoo -tapauksesta. Säälittävää. Jos häviää, niin häviää. Veikkaukseni on, että tod.näk molemmat joukkueet tiesivät ennen matsin alkua, että sääntötulkintoja venytetään. Olisiko KK tehnyt raporttiakaan, jos olisivat voittaneet 4-1? Tai olisko silloin KV iskenyt ja vaatinut uusintaa vedoten väärään peluutukseen? Toi nyt on melkein suoraan kriketin Intian mestaruussarjasta. Sääntökirja n. 1750 sivua ja siihen case book lisäksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihmettelen sitä, että en vieläkään kirjoita vitutusketjuun tästä eräästä "kuningattaresta", joka kirjoittaa kuin feminiini-scholl. "Minä kun tiedän, minä kun neuvon, minä kun..." "ja sit mä vielä tunnen pari tyyppiäkin.." . Onhan se hyvä että hänellä henkilökemiat sopivat itsensä kanssa. Ja varmaan seutulippu on voimassa, että pääsee Mellunmäestä tai Kontulasta korkosaappaissa keskustaan.

Anteeksi, että olen edes yrittänyt auttaa. Ja korkkarit on kyllä, seutulippua ei. Enkä asu itä-Helsingissä.

Ihmettelen, miksi et laita ignoreen jos noin paljon vituttaa.

PS. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ainakaan kyseessä ei ole hommaforumin porukkaa koska hyvätekeväisyyskohde tukee monikulttuurisuutta ja sen ymmärtämistä.

Kyllähän Ice Hearts tukee muitakin kuin neekereitä. Köyhiä perheitä, YH-äitejä ja -isiä yms.

Ketjun aiheeseen: Ihmettelen miksi puhelimeni sanakirja poistaa kaikki opetetut sanat tasaisin väliajoin..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmettelen nykyautojen toimintavarmuutta talvisin. Nytkin -26 pakkasta ja oma pirssi hurahti laakista käymään vaikka olin kämmännyt illalla lämppärin ajastimen kanssa. Kulkuneuvokaan ei ole mikään uusi vaan jo vuosia vanha mutta näin ne vaan toimivat.

-74 Taunus ei lähtenyt aivan noin vuonna 1986...
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Hmm. Viiteen asti pyörin kuumeisena sohvalla yrittäen saada edes vähän unta, mutta kun ei niin ei. Tajusin avata töllöstä ESPN:n ja sieltä alkoi juuri sopivasti Flames-Avs -matsi. Melkein ensimmäisen erän jaksoin loppuun, kunnes silmissä sumeni (vihdoin nukahdin tai kenties pyörryin unettomuudesta ja kivusta). No pari tuntia siinä sai hiestä läpimärkänä unta palloon kunnes taas herää vuotavaan nenään ja karmivan kipeään kurkkuun.

NHL on itselle jotenkin mystinen unilääke. Jos päivisin katsoo samalta kanavalta uusintaa viime yöltä, saa myös usein päiväunet mukaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää kyllä joidenkin kitinä tuosta allekirjoitusjutusta. Eikö se näytä vain typerältä jos jollakin on siinä jotain tekstiä eri värein tai varsinkin isolla fontilla?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmetyttää kyllä joidenkin kitinä tuosta allekirjoitusjutusta. Eikö se näytä vain typerältä jos jollakin on siinä jotain tekstiä eri värein tai varsinkin isolla fontilla?

Ei ne välttämättä mitään nättejä olekaan, mutta mitä haittaa niistä olisi?
Ihmetystä aiheuttaa, että miksi modet kyseisen päätöksen tekivät ilman mitään perusteluja? Ilmeisesti vain siksi, koska he voivat tehdä niin?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ne välttämättä mitään nättejä olekaan, mutta mitä haittaa niistä olisi?
Ihmetystä aiheuttaa, että miksi modet kyseisen päätöksen tekivät ilman mitään perusteluja? Ilmeisesti vain siksi, koska he voivat tehdä niin?
No mun mielestä ne näyttävät hieman typeriltä. Ilman niitä tämä palsta on ehkäpä hieman selkeämpi ja joidenkin mielestä mahdollisesti helppolukuisempikin. Onko niistä mitään hyötyä? Tulee väkisinkin mieleen, että jotkut huomionkipeät teinit pistävät muita ärsyttääkseen allekirjoitukseen esimerkiksi juuri nuo räikeät värit ja ison fonttikoon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmettelen sekä omaa tietämättömyyttäni että käsittämättömiä maksuja viiden minuutin työskentelystä. Nimittäin tekaisin tuossa viime vuoden puolella rempan kämppäämme ja uuden lain mukaan lopputyö piti tarkastuttaa taloyhtiön papoilla. En hokassut, että tämä tarkastus maksaa, nimittäin papat lohkaisivat yhteensä 50 euroa sätkärahoja muutaman minuutin pyörähdyksellään kotonamme siitä, että lähinnä ottivat vinkkejä omiin tuleviin remppoihinsa. Jumankauta, kyllä mä teidät tunnen!

Ja sitten vielä 40 euroa jostain pankin papereista. 90 euroa siis siitä, että olen virallisesti tehnyt remontin. Haistge bask.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikennäkösiä Hornetteja sitä pitääkin kuunnella tähän aikaan. Tähän saa vastatakin, jos joku tietää mitä lentsikoita tuolla meni.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmettelen vielä sitäkin, miksi porukka lähtee kahden naistenkaatajan mukaan eri ketjuissa niin helpolla. Yhdessä ketjussa pohditaan jotain kassaneidin katsekontakteja ja toisessa taas pankkitunnuksia. Sama kaava joka kerta, mutta silti jengi jaksaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nimittäin tekaisin tuossa viime vuoden puolella rempan kämppäämme ja uuden lain mukaan lopputyö piti tarkastuttaa taloyhtiön papoilla.
Onhan niillä vähintään teoriassa jonkinlainen vastuukin tarkastuksestaan. Riippuu tietysti remontin luonteesta, onko casessa tosiasiallisesti mitään vastuullista tarkastettavaa vaiko ei.

Jossain märkätilojen remontissa ja saunan pykäämisessä taloyhtiön tarkastuksen ymmärtääkin, muttei ehkä esim. wc-istuimen vaihdossa. Vaikka pytty on nykyään yhtiön juttuja, myös kansi. Kai sitä sentään uskaltaa paskiksen kannen vielä vaihtaa ilman yhtiöniilojen pälyilyjä...
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Ihmettelen vielä sitäkin, miksi porukka lähtee kahden naistenkaatajan mukaan eri ketjuissa niin helpolla. Yhdessä ketjussa pohditaan jotain kassaneidin katsekontakteja ja toisessa taas pankkitunnuksia. Sama kaava joka kerta, mutta silti jengi jaksaa.

Mutta onhan se helvetin ylentävää kun pääsee pätemään jostain tunnuksista. Siis 2011 eikä pankkitunnuksia?! Seuraavaksi joku varmaan väittää, että on suomalainen ilman kännykkää. Siis ei kännykkää?! Nyt olisi aika mennä kipinkapin sinne kännykkäkauppaan ja ostaa sellainen. Kyllä, juuri sinä kännykätön lukija joka nyt luet tätä viestiä. Vielä kun yhteistuumin koko pankkitunnuksellisen keskustelupalsta pääsee ihmettelemään, voivottelemaan ja päivittelemään niin onhan se sillai kivaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmettelen, miksi pitäisi laittaa, jos tarkenee nuo siirtymät autolle ja autosta. Töissä tulee lämmin, jos on sisällä pitkät jalassa. Ei pysty. Ulkoillessa on tietenkin eri juttu.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, miksi pitäisi laittaa, jos tarkenee nuo siirtymät autolle ja autosta. Töissä tulee lämmin, jos on sisällä pitkät jalassa.
Ihmettelen ihan samaa. Ennemmin hieman palelen noin 10 minuuttia ulkona kuin olen koko päivän mamikset jalassa, jotka ovat kuitenkin sisätiloissa todella epämiellyttävät.
Sitä nyt vain ihmettelin, että joillekin on älyttömän vaikeaa pistää pitkiä kalsareita jalkaan, vaikka ulkona olisi 20 astetta pakkasta. No. Omapa on häpeänsä.
Ei se niiden jalkaanlaittaminen itse asiassa ole lainkaan vaikeaa. Eikä se myöskään ole mikään häpeä olla niitä laittamatta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen, miksi pitäisi laittaa, jos tarkenee nuo siirtymät autolle ja autosta. Töissä tulee lämmin, jos on sisällä pitkät jalassa. Ei pysty. Ulkoillessa on tietenkin eri juttu.


Eiköhän tuo juttu oltu uutisoitu lähinnä noille vitun teineille, jotka maleksivat kadulla farkut nilkoissa, Björn Borgit vilkkuen, ilman käsineitä ja pipoa(pipoa pidetään vain kesällä, sisätiloissa ja ruoka suussa).
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sen kummemmin suuntaamatta tätä Ramsulle, mun mielestäni nykyteinit osaavat pukeutumisen aivan yhtä hyvin kuin aiemminkin. Joskus kasarilla ei tainnut olle edes muodikasta pitää pipoa, nyt sentään kovimmillakin sankareilla on pipo päässä, vaikka housut roikkuisivatkin. Ja yllättäen siellä alla on usein pitkät kalsongit. En ole haastatellut tai tutukinut asiaa lähemmin, mutta mitä nyt asia on tullut pakkasilla muutamien oppilaiden kanssa puheeksi, on pitkien käyttö ollut ainakin heille itsestään selvää. Jotkut eivät käytä ja joilekin tuntuu riittävän aika ohut bränditakki talveksikin, mutta tässäkin pitää ottaa huomioon se yksinkertainen seikka, että kyllä sitä 80- ja 90-luvuillakin jengi oli talvisin vähemmissä kamoissa kuin vanhempi väestö. Itse pelailin 20 asteen pakkasilla ulkolätkää sujuvasti, nyt hyvä kun uskallan työmatkoja tehdä.

Ihan perusfiksua porukkaa niiden lippalakkien alle kätkeytyy.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen kyllä monasti näillä pakkasilla ihmetellyt sitä, miten teinitytöt pärjäävät nykyvetimissä. Päällä saattaa olla vain vyötärölle ulottuva takki ja sen alla hyvin avokaulainen trikooretale. Jalassa on trikoot ja niiden jatkeena converset. Villatumput ehkä vedetty käteen, muttei pipoa päähän. Hormonitko niitä lämmittää vai kokkareinen meikki naamalla?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitä vittua, junat kulkivat tänään lähes aikataulussa! Pelkäsin että tästä Helsingin reissusta tulee lähinnä kärsimystä ja asemilla maleksimista, mutta kerrankin VR yllätti positiivisesti.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jaa siis mihinkään ei voi enää luottaa, niinkö?

Lähes aikataulussa tarkoittaa tässä tapauksessa vain noin 15 minuutin myöhästymistä. Sinä päivänä kun juna on precis aikataulussa luultavasti pissaan housuuni ihmetyksestä. Vain vartin myöhästyminen on luksusta verrattuna viimekertaiseen tunnin myöhästymiseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennemmin hieman palelen noin 10 minuuttia ulkona kuin olen koko päivän mamikset jalassa, jotka ovat kuitenkin sisätiloissa todella epämiellyttävät. Ei se niiden jalkaanlaittaminen itse asiassa ole lainkaan vaikeaa.
Jos niiden pukeminen ei ole vaikeaa, niin mitenkäs niiden riisumisen laita? Nääs kun sisätiloissa ne voi ottaa sitten pois ja pukea taas ylle, kun lähtee takaisin pakkaseen. Onhan se tietty helvetin vaivalloista sinänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös