Ihmettelyketju

• 6 472 591
  • 39 054

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ensinnäkin ihmettelen sitä, mitä tuo tässä uutisessa oleva abien teksti mahtaa tarkoittaa, ikäluokka kun on käsittääkseni -92. Kyseessä on siis jutun toinen kuva ylhäältä lukien. Lisäksi ihmettelen positiivisessa mielentilassa samassa jutussa olevaa Iron Man-abia. Ihan hienot vermeet.

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ensinnäkin ihmettelen sitä, mitä tuo tässä uutisessa oleva abien teksti mahtaa tarkoittaa, ikäluokka kun on käsittääkseni -92. Kyseessä on siis jutun toinen kuva ylhäältä lukien.

Veikkaisin, että kyseessä on Mäkelänrinteen lukion auto. Siellä aloitti luokaton lukio jo vuonna 1972, joten siitä varmaan tuo vitsikin.

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Ihmettelen että kuinka kauan vielä menee ennen kuin MTV3 saa tuon vitun Katsomonsa sellaiseksi että se edes joskus toimisi kunnolla? Esim. YLE taisi onnistua Areenansa kanssa jokseenkin kerralla eikä minulla Nelosen Ruutu.fi:n kanssakaan ole oikeastaan mitään isompia ongelmia ollut, mutta tämä Katsomo tökkii ihan jatkuvasti koneesa ja selaimesta riippumatta.

Mulla taas Katsomon kanssa ei oo ollu ikinä ongelmia. Areena sen sijaan välillä pätkii niin pahasti, että ohjelma näkyy 5 sekuntia, minkä jälkeen 30 sekuntia latausta ja taas näkyy 5 sekuntia.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla taas Katsomon kanssa ei oo ollu ikinä ongelmia. Areena sen sijaan välillä pätkii niin pahasti, että ohjelma näkyy 5 sekuntia, minkä jälkeen 30 sekuntia latausta ja taas näkyy 5 sekuntia.

Toimiiko tuo Katsomo kenelläkään tällä hetkellä? Minulla ei toimi millään selaimella. Mainokset kyllä pyörii mutta sitten kun itse videon pitäisi lähteä pyörimään niin jää siihen "ladataan..." ikkunaan jumiin.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
^Toimii, kuten 99% aina.
Kerran on pätkinyt tuo, ja silloinkin luki jo ladatessa, että on huoltotöitä käynnissä.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Toimiiko tuo Katsomo kenelläkään tällä hetkellä? Minulla ei toimi millään selaimella. Mainokset kyllä pyörii mutta sitten kun itse videon pitäisi lähteä pyörimään niin jää siihen "ladataan..." ikkunaan jumiin.

EI TOIMI, SAMA VIKA. Ennen on kyllä toiminut, mutta nyt viimeaikoina ei ole tullut katsomisesta yhtään mitään.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EI TOIMI, SAMA VIKA. Ennen on kyllä toiminut, mutta nyt viimeaikoina ei ole tullut katsomisesta yhtään mitään.

Jo joskus Internetin alkuaikoina -90 luvun puolivälin jälkeen, MTV3:n sivuja pidettiin varoittavana esimerkkinä siitä, kuinka sivuja ei pidä tehdä. Näinä päivivä ei muutosta parempaan ole tapahtunut.

MTV käyttää silverlight tekniikaa ja ainakin itse käyttämissäni koneissa se aiheuttaa liki jokaisessa jotain hämäryyksiä ja blokkaa käsittääkseni kaikki mobiililaitteet ja muut vähemmän windowssit pois katsojien joukosta kokonaan. Täytyy ihmetellä kuinka joku noin ison sivuston ylläpitäjä on ryhtynyt käyttämään kyseistä tekniikkaa.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
STT uutisoi eilen, että huoltajuuskiistoissa suositaan äitiä, sillä kiistatapauksissa lapsi määrätään yleensä äidille eikä isälle. Tämä ihmetyttää, sillä nuo kaksi seikkaahan kumoavat toisensa. Isukkejahan tuossa suositaan.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä nyt vain ihmettelin, että joillekin on älyttömän vaikeaa pistää pitkiä kalsareita jalkaan, vaikka ulkona olisi 20 astetta pakkasta. No. Omapa on häpeänsä.

Mä palelen, mutta en kyllä ikinä laittaisi farkkujen alle mitään pitkiä kalsareita, ihan jo siitä syystä, että siinä joutuu rehkiytymään kun laittaa ne jalkaan ja ottaa pois duunissa, ja toiseksi siksi, ettei (pilli)farkkujen alle mahdu mitään ylimääräistä. Sukkikset mahtuisivat, mutta ne kutittavat.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
STT uutisoi eilen, että huoltajuuskiistoissa suositaan äitiä, sillä kiistatapauksissa lapsi määrätään yleensä äidille eikä isälle. Tämä ihmetyttää, sillä nuo kaksi seikkaahan kumoavat toisensa. Isukkejahan tuossa suositaan.

Paskat. Ensin elätetään vuosikausia samaa akkaa ja sitten kun siihen kyllästyy niin tilanteeseen syytön pieni ihminen otetaan pelinappulaksi jotta elätys jatkuisi vaikkei saman katon alla enää asuisikaan. Siinä sitten vuosien varrella lapsi aivopestään isäänsä vastaan koska äitinsä on katkera eikä tajua aiheuttaneensa itse oman elämänsä kurjuuden.

Siitä tuossa on kyse.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mä palelen, mutta en kyllä ikinä laittaisi farkkujen alle mitään pitkiä kalsareita, ihan jo siitä syystä, että siinä joutuu rehkiytymään kun laittaa ne jalkaan ja ottaa pois duunissa, ja toiseksi siksi, ettei (pilli)farkkujen alle mahdu mitään ylimääräistä. Sukkikset mahtuisivat, mutta ne kutittavat.

En nyt välttämättä ymmärrä miksi ne pitkät kalsarit pitäisi töissä riisua, jollei sitten se polvella istuva sihteeri sellaisia inhoa. Eipä ainakaan meikäläisellä ole kuumuuden tai epämukavuuden kanssa ongelmia pitkiä kalsareita käytettäessä. Pillifarkut, joiden alle ei mahdu ohuet kalsarit, lienevät yhtä kokoa liian pienet yleisen rumuuden lisäksi.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Missä duunissa joutuu toistuvasti riisumaan ja pukemaan kalsareita? Mulle kyllä tulee mieleen vain se maailman vanhin ammatti. Sukkahousuja siinä ehkä voi käyttää, mutta silloin voisivat työn touhussa alkaa varpaat ikävästi kipristellä.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä duunissa joutuu toistuvasti riisumaan ja pukemaan kalsareita? Mulle kyllä tulee mieleen vain se maailman vanhin ammatti. Sukkahousuja siinä ehkä voi käyttää, mutta silloin voisivat työn touhussa alkaa varpaat ikävästi kipristellä.

Aamulla kun lähtee töihin, sitten töissä ettei tule kuuma, sitten kun lähtee töistä kotiin ja sitten kotona. Eli neljä kertaa päivässä, joka on jatkuvasti. Aivan liikaa rehkimistä.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskat. Ensin elätetään vuosikausia samaa akkaa ja sitten kun siihen kyllästyy niin tilanteeseen syytön pieni ihminen otetaan pelinappulaksi jotta elätys jatkuisi vaikkei saman katon alla enää asuisikaan. Siinä sitten vuosien varrella lapsi aivopestään isäänsä vastaan koska äitinsä on katkera eikä tajua aiheuttaneensa itse oman elämänsä kurjuuden.

Siitä tuossa on kyse.
Edelleen, isäähän tuossa suositaan, kun lapsi määrätään äidille.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk

Siitä tuossa on kyse.

Jumalauta. Jätkä varasti mun näppäimistön. Tuliko kokemuksesta, kun tuli niin tunteella?

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pillifarkut, joiden alle ei mahdu ohuet kalsarit, lienevät yhtä kokoa liian pienet yleisen rumuuden lisäksi.

Jaa, no, mielipiteensä kullakin. Omasta mielestäni Calvin Kleinin tai Guessin (juu, halpismerkki) pillifarkut Uggin saappaiden tai Conversen tennareiden kanssa näyttävät hyviltä. Korkkareiden kanssa eivät kyllä jotenkin sovi, mutta enpä korkkareita juuri koskaan käytäkään. No, en minä mikään muotiasiantuja kyllä ole, sinusta en tiedä. Enkä ihan tajua, miksi niin monet ottavat tulet, jos joku ei käytä mamiksia housujen alla.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jaa, no, mielipiteensä kullakin. Omasta mielestäni Calvin Kleinin tai Guessin (juu, halpismerkki) pillifarkut Uggin saappaiden tai Conversen tennareiden kanssa näyttävät hyviltä. Korkkareiden kanssa eivät kyllä jotenkin sovi, mutta enpä korkkareita juuri koskaan käytäkään. No, en minä mikään muotiasiantuja kyllä ole, sinusta en tiedä. Enkä ihan tajua, miksi niin monet ottavat tulet, jos joku ei käytä mamiksia housujen alla.

Olenkohan nyt olettanut sukupuolesi väärin? Naisille pillifarkut kenties sopivatkin, mutta miehillä nuo näyttävät lähes poikkeuksetta aivan järkyttäviltä.

Ei kai täällä kukaan sen suurempia tulia ole ottanut, kunhan vaan on ihmetelty sitä, että jotkut mielummin palelevat, kuin pukeutuvat lämpimästi.

Edit. Muotiasiantuntijaksi en minäkään itseäni kutsuisi.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenkohan nyt olettanut sukupuolesi väärin? Naisille pillifarkut kenties sopivatkin, mutta miehillä nuo näyttävät lähes poikkeuksetta aivan järkyttäviltä.

En usko. Ihan nainen oletan olevani ja taitaa neuvolakortissakin lukea, että tyttö.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä tapauksessa kyllä olen.

Et ole ensimmäinen :) Luojan kiitos, "oikeassa" elämässä, siis Jatkoajan ulkopuolella, tällaisilta vääriltä olettamuksilta on vältytty.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miksi siivotessa alkaa aina tekemään aivan järjettömästi mieli olutta? Pakko se kai on hipsiä kohta pari ostamaan. Huomenna kuitenkin aikainen nousu, niin ei voi paljoa maistaa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

Siitä tuossa on kyse.
Gellner tapansa mukaan provoaa lapsiasioissa tajuamatta vanhemmuudesta mitään. Luonnollisesti, koska ei ole eikä halua vanhemmaksi. Ei kannata puuttua sen kummemmin.
---

Olen minä arvon neidin kanssa samaakin mieltä jostain. Nimittäin pillifarkut eivät ole pahannäköisiä, ei edes miehillä, jos tyyli muuten natsaa farkkujen kanssa. Ja pitkiä kalsareita en kyllä viitsi vaihdella pitkin päivää. Ulkoillessa ne voin näillä keleillä laittaa jalkaan, en muuten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy