Ihmettelen ja ihastelen näitä hologrammeja. Linkki vie core77.com sivulle, jossa on video Zebra Imagingin huikeista 3d-kuvista. Sanoisin, että näissä on jo yritystä.
Ihmettelen vielä paljon enemmän sitä, että kyse on siis väitöstutkimuksesta. Miten ihmeessä viiden radioaseman yhden viikon soittolistoja pällistelemällä voi saada tohtorin tutkinnon? Olen ehkä luonnontieteellistä väitöskirjaa vääntävänä puolueellisesti täällä kovan tieteen puolella, mutta kyllä jotain rajoja pitäisi alkaa vetää oikean akateemisen tieteen ja sosiologisen puuhastelun välille.Tämmöinen tutkimus: Radioiden soittolistat pelaavat varman päälle (linkki Ylen sivuille). Ihan jees tutkimus, mutta koeviikko tehty vuonna 2004. Ihan kohta ollaan vuodessa 2011. Ihmettelen, mikä kesti tutkimuksen teossa ja mitä virkaa tuloksella on tänä päivänä?
Ihmettelen vielä paljon enemmän sitä, että kyse on siis väitöstutkimuksesta. Miten ihmeessä viiden radioaseman yhden viikon soittolistoja pällistelemällä voi saada tohtorin tutkinnon? Olen ehkä luonnontieteellistä väitöskirjaa vääntävänä puolueellisesti täällä kovan tieteen puolella, mutta kyllä jotain rajoja pitäisi alkaa vetää oikean akateemisen tieteen ja sosiologisen puuhastelun välille.
Jos väitöskirjaan haluaa tutustua vielä paremmin, niin sen voi lukea kokonaisuudessaan netistä. Linkki pdf-versioon löytyy täältä.Kyllähän tuossa tutkimuksessa nyt hieman muutakin sisältöä on kuin pelkästään tuo uutisoitu tulos.
Porilaisten ohjeet ja kommentit tähän kiitos -ketju Jatkoajan Lukko-osiolla jaksaa ihmetyttää. Aivan uskomatonta paskaa koko ketju täynnä, nyt siellä on päästy jo pippelinvenyttelyyn siitä kummalla on hienompi mediakuutio. Kasvakaa nyt jo vittu aikuisiksi!
Pääsisitpä lukemaan opeettajanhuoneen viestejä, niin ihmettelisit vielä enemmän. Riippuu vähän luonteestakin, kuinka paljon tekstiin jaksaa kiinnittää huomiota epävirallisissa yhteyksissä.Minua on jo pidemmän aikaa ihmetyttänyt se, että opettajaksi itsensä esittelevä ihminen ei osaa keskustelupalstalla (Jatkoaika) kirjoittaa suomenkielistä tekstiä ns. virheettömästi.
Pääsisitpä lukemaan opeettajanhuoneen viestejä, niin ihmettelisit vielä enemmän. Riippuu vähän luonteestakin, kuinka paljon tekstiin jaksaa kiinnittää huomiota epävirallisissa yhteyksissä.
Midä ihmeddä?...22v peruskoulun opettaja...
Minua on jo pidemmän aikaa ihmetyttänyt se, että opettajaksi itsensä esittelevä ihminen ei osaa keskustelupalstalla (Jatkoaika) kirjoittaa suomenkielistä tekstiä ns. virheettömästi. Toki aina välillä itse kullekin tulee inhimillisiä kämmähdyksiä eikä aina tunteet pinnassa kirjoittaessa tule kiinnitettyä huomiota esimerkiksi lyöntivirheisiin, mutta yhdyssanat, liitepartikkelit, "tällainen"-sanan oikea kirjoitusasu sun muut olisi kyettävä yliopistokoulutuksella kirjoittamaan oikein. Tai sitä mieltä minä ainakin olen. Toisaalta en yhtään ihmettele, että "nykynuoriso" ei osaa kohta kirjoittaa lausettakaan ilman virhettä, jos opettajisto näyttää esimerkkiä. Kyseessä lienee kuitenkin yksittäistapaus, jota ei saa yleistää, vaikka juuri edellisessä virkkeessä niin teinkin. Ristiriitainen persoona olen.
Midä ihmeddä?
--sisällössä on ihan tarpeeksi.
--oikeakielisyydenvalvojille on Jatkoajassa ketju, jossa voivat pohtia liitepartikkelia ja paheksua sen väärin käyttäjiä.
Minua ihmetyttää, miksei joku viitsi kiinnittää huomiota tekstinsä ulkoasuun. Helppoa, vaivatonta ja muutenkin hyvä tapa. Hiukan kuin itsensä siistiminen ulos lähtiessä.Minua ihmetyttää se, että joku viitsii keskustelupalstalla tarkastaa yhdyssanoja, liitepartikkeleja yms. tylsiä kielioppijuttuja viesteistä.
Minua ihmetyttää se, että joku viitsii keskustelupalstalla tarkastaa yhdyssanoja...
Etkös sinäkin kirjoita tekstejä täällä, jotta joku ne lukisi? On se "hiukan" erilaista lukea edes suunnilleen oikein kirjoitettua tekstiä, kun pelkkää sanajanoa, jossa kaikki päin p:tä. En tarkoita, että sinulla olisi, vaan ihan yleisesti. Eli onhan sillä nyt väliä, millaista tekstiä kirjoittaa/lukee.