Ihmettelyketju

  • 6 395 206
  • 38 810

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kansa hehkuttaa aina kotimaisten kasvisten ylivertaisuudesta. Mutta ainakin kotimaiset tomaatit, näin alkukaudella, maistuvat vetisiltä ja hieman metallisilta. Onko hehkutukselle oikein perusteita, häh, kysympä vaan. And I wonder.
 

passenger

Jäsen
Kansa hehkuttaa aina kotimaisten kasvisten ylivertaisuudesta. Mutta ainakin kotimaiset tomaatit, näin alkukaudella, maistuvat vetisiltä ja hieman metallisilta. Onko hehkutukselle oikein perusteita, häh, kysympä vaan. And I wonder.

Täysin samaa mieltä. Usein olen nimenomaan tomaateissa huomannut. Joku kerta vitutti aivan saatanasti, oikein ihan niin ettei meinannut veri kiertää ja järki oli lähellä lähteä, kun maistoin kaupasta ostamiani kotimaisia minitomskuja. Pakko ne oli heittää roskiin ja lähteä hakemaan maukkaita hollantilaisia tilalle, joita olikin sitten kiva napostella illalla metsoloiden uusintoja katsellessa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmettelen, ettei Pavlikovsky löytänyt tuon vanhempaa ketjua ylös nostettavaksi. Reilut kaksi vuotta, häpeä!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Täysin samaa mieltä. Usein olen nimenomaan tomaateissa huomannut. Joku kerta vitutti aivan saatanasti, oikein ihan niin ettei meinannut veri kiertää ja järki oli lähellä lähteä, kun maistoin kaupasta ostamiani kotimaisia minitomskuja. Pakko ne oli heittää roskiin ja lähteä hakemaan maukkaita hollantilaisia tilalle, joita olikin sitten kiva napostella illalla metsoloiden uusintoja katsellessa.

Tomaatithan ovat pitkälti vain vettä. Keväisin kasvihuoneissa pusketaan tomaatteihin vettä, että kasvavat. Hollannissa on paljon lehmänsontaa levitettäväksi tomaateille.

Onneksi vedensiirtoprosessi taivaalta tomaattiin siivilöi suurimman osan tuosta sonnasta pois, vain maku jää.

Että silleen...
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naisasiaketjussa asiaa voisi selvittää enemmänkin mutta jos muijasi sai töissä ilman muiden apua, niin asia ei ole niin paha kuin jos joku hänen työkaverinsa avitti.

Jätä se lutka.

Käyttäjänimetön ymmärsi, millainen kivi todellisuudessa hiertää kengässä. Yksi lause paljasti kaiken, vaikka vielä tuli kirjoitusvirhekin
"Muija oli töissä saanut, mutta mulle ei avaudu.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ihmettelen, ettei Pavlikovsky löytänyt tuon vanhempaa ketjua ylös nostettavaksi. Reilut kaksi vuotta, häpeä!

Heh. No hemmetti kun sattui väsyttämään jo niin paljon, niin ei jaksanut kauaa hakeakaan vanhempia ketjuja ja tuo oli oikeasti hyvä. Pitää sitä kai vähän ihmetellä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama päivä sitten tekemäni ostokset S-tililtä ei näy ollenkaan tilitapahtumissa. Sitä ennen ja sen jälkeen tapahtuneet tapahtumat näkyvät normaalisti. Nyt on tainnut myyjä kämmätä jotain... No ilmeisesti sitten tuli ilmainen kauppareissu siitä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö sarjojen nimiksi keksitä muuta kuin David Bowien biisin nimiä? Subin tv-tarjontaa yöllä: Ashes to Ashes ja Heroes. Seuraavastakin ohjelmasta 50% osuu, Modern Toss.
 

J.Petke

Jäsen
Muutama päivä sitten tekemäni ostokset S-tililtä ei näy ollenkaan tilitapahtumissa. Sitä ennen ja sen jälkeen tapahtuneet tapahtumat näkyvät normaalisti. Nyt on tainnut myyjä kämmätä jotain... No ilmeisesti sitten tuli ilmainen kauppareissu siitä.

Mulla on taas joskus tapahtunut niin, että olen käynyt Alkossa ja siitä kahden viikon päästä minulta on veloitettu se summa. Minulla on electron ja sitä ei silloin edes näkynyt siellä ns. varatuissa. Odota vaan, kyllä se sieltä menee. Silloin kun rahaa ei ole muutenkaan liikaa. Kyllä nuo korttilaitteet aika perkeleen varmoja ovat. Välillä kestää vaan kauan, että se maksu liikkuu sinun tilillesi asti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on taas joskus tapahtunut niin, että olen käynyt Alkossa ja siitä kahden viikon päästä minulta on veloitettu se summa. Minulla on electron ja sitä ei silloin edes näkynyt siellä ns. varatuissa. Odota vaan, kyllä se sieltä menee. Silloin kun rahaa ei ole muutenkaan liikaa. Kyllä nuo korttilaitteet aika perkeleen varmoja ovat. Välillä kestää vaan kauan, että se maksu liikkuu sinun tilillesi asti.

Voihan se näinkin olla. Jännä vaan, ettei minkäänlaista merkkiä siitä ole, mutta esim. äskeisen kauppareissun tapahtumat näkyvät. No saa nähdä, miten käy.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kyllä nuo korttilaitteet aika perkeleen varmoja ovat. Välillä kestää vaan kauan, että se maksu liikkuu sinun tilillesi asti.

Tätähän (viivettä) on luvassa ja kunnolla nyt kun kuukausi vaihtuu ja arvonlisäverot muuttuvat. Siellä voi mennä jokunen tovi, ennenkuin päivitetyt hinnat napsuvat kohdalleen. Pitäneekin käydä tankkaamassa biili vielä halvemman alvin aikana.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää kuinka monella vähemmän viehättävällä tai korkeintaan keskitason naisella on Facebookissa profiilikuvanaan ainainen skoolauskuva siiderilasin/kaljalasin/kaljapullon kanssa? Vitivalkoinen siiderin pöhöttämä paksu käsivarsi heiluttelemassa päivän viinasatsia. Kuva kertoo joskus enemmän kuin tuhat sanaa.
 

Snagari

Jäsen
Ihmetyttää kuinka monella vähemmän viehättävällä tai korkeintaan keskitason naisella on Facebookissa profiilikuvanaan ainainen skoolauskuva siiderilasin/kaljalasin/kaljapullon kanssa? Vitivalkoinen siiderin pöhöttämä paksu käsivarsi heiluttelemassa päivän viinasatsia. Kuva kertoo joskus enemmän kuin tuhat sanaa.

Varma saanti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmetyttää kuinka monella vähemmän viehättävällä tai korkeintaan keskitason naisella on Facebookissa profiilikuvanaan ainainen skoolauskuva siiderilasin/kaljalasin/kaljapullon kanssa? Vitivalkoinen siiderin pöhöttämä paksu käsivarsi heiluttelemassa päivän viinasatsia. Kuva kertoo joskus enemmän kuin tuhat sanaa.
Onko miehen kuva jollain tapaa viehättävämpi? Enkä nyt meinaa homostelumielessä vaan ihan vain sitä kuvan kertomaa ajatellen.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko miehen kuva jollain tapaa viehättävämpi? Enkä nyt meinaa homostelumielessä vaan ihan vain sitä kuvan kertomaa ajatellen.

Ei, ihan yhtä typerää sekin on. Keskityin viestissä naisiin, koska harvemmin kauniimmat mimmit pousaa siiderilasi kädessä.

Joo, me tajutaan, teillä on kaljalasi kädessä. Te ootte viihteellä ja ootte tosi rentoja.

Tämän saman ilmiön voi todeta huhtikuun lopussa kun mittari näyttää plus kahdeksaa ja ensimmäiset kesän terassitykit haluavat niin kovasti uskoa että on kesä.
 

M10

Jäsen
Kyllä kaikista "parhaimpia" FB:n profiilikuvia on ne kylppärin pelin edessä itsestä otetut, joissa salaman välähdys peittää osan naamasta, johon on väännetty vielä väkinäinen poseeraus-ilme. Ja mies toki ilman paitaa, ja pahimmassa tapauksessa se ei-kamerakäsi jännittää hauista (näitä en ole onneksi nähnyt).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Keskityin viestissä naisiin, koska harvemmin kauniimmat mimmit pousaa siiderilasi kädessä.

Hah...näin muuten on. Eräs nuoruudesta tuttu mimmi posettaa facebookissa kaljatuopin ja röökin kera. Kuva on otettu vieläpä jossakin räkälässä. Sieltä voi sitten halutessaan vaikkapa työnantaja käydä tsekkaamassa hehkeän kuuskymppisen baariruusun, jonka todellinen ikä onkin 38 vuotta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmetyttää kuinka monella vähemmän viehättävällä tai korkeintaan keskitason naisella on Facebookissa profiilikuvanaan ainainen skoolauskuva siiderilasin/kaljalasin/kaljapullon kanssa?
Ovat juoneet itsensä kauniiksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kaikista "parhaimpia" FB:n profiilikuvia on ne kylppärin pelin edessä itsestä otetut, joissa salaman välähdys peittää osan naamasta, johon on väännetty vielä väkinäinen poseeraus-ilme.
Tästä samasta asiastahan joku osuvasti mainitsi aiemmin (oliskohan ollu tässä samassa ketjussa), että on se kumma, kun joillain ihmisillä voi olla vaikkapa tuhat FB-kaveria, muttei silti yhtään sellaista frendiä, joka voisi ottaa ko. tyypistä valokuvan. Kun niin monella näkee näitä itse napattuja, esim. peilin kautta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä kaikista "parhaimpia" FB:n profiilikuvia on ne kylppärin pelin edessä itsestä otetut, joissa salaman välähdys peittää osan naamasta, johon on väännetty vielä väkinäinen poseeraus-ilme.

Lähes kaikissa digikameroissa on aikalaukaisin eli ei ole vaikeaa napata sitä kuvaa vaikkapa näinkin.
 

passenger

Jäsen
Tästä samasta asiastahan joku osuvasti mainitsi aiemmin (oliskohan ollu tässä samassa ketjussa), että on se kumma, kun joillain ihmisillä voi olla vaikkapa tuhat FB-kaveria, muttei silti yhtään sellaista frendiä, joka voisi ottaa ko. tyypistä valokuvan. Kun niin monella näkee näitä itse napattuja, esim. peilin kautta.

No en nyt tiedä onko se niin ihmeellistä. Mulla on aika kohtalainen määrä kavereita, mutta aika vähän on kyllä valokuvia itsestä. Enkä kameraakaan omista. Ei tosin ole kuitenkaan tarvinnut vielä peilin kautta itsestä valokuvia ottaa. Kavereiden joukossa on muuten pari näitä jotka oikeasti napsivat kuvia ilman paitaa peilin kautta, jännittäen absit ja vapaan käden haukkarin. Nauruketjun asiaa oikeammin.
 

M10

Jäsen
Tästä samasta asiastahan joku osuvasti mainitsi aiemmin (oliskohan ollu tässä samassa ketjussa), että on se kumma, kun joillain ihmisillä voi olla vaikkapa tuhat FB-kaveria, muttei silti yhtään sellaista frendiä, joka voisi ottaa ko. tyypistä valokuvan. Kun niin monella näkee näitä itse napattuja, esim. peilin kautta.

Eivät kai vaan (varsinkaan miespuoliset) kehtaa pyytää kaveria ottamaan kuvaa FB-profiilia varten. Onhan se vähän gayta. Uskottavampaa ja vähemmän gayta olisi pyytää kaveria ottamaan kuva vaikka työhakemusta varten. Siinä toki paljastuu kulissi aika äkkiä kun alat poseeraamaan yläosattomissa billyidol-ilme päällä.

Vanha Len kirjoitti:
Lähes kaikissa digikameroissa on aikalaukaisin eli ei ole vaikeaa napata sitä kuvaa vaikkapa näinkin.

Niinpä. Usein ne onkin kamerakännykällä otettuja nämä kylppärinpeilikuvat. Vai voiko niissäkin olla vitkalaukasin?
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihmetyttää joidenkin tarve kommentoida (siis täällä) asiaa kuin asiaa, ja aloittaa/päättää kommentti "vaikka asia ei minua kiinnosta". No jos ei kiinnosta, niin miksi vaivautua kommentoimaan tai yleensä lukemaan koko ketjua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös