Ihmettelyketju

  • 6 375 247
  • 38 790

tutzba

Jäsen
666 / 8 = yli 80 kertaa / lärvi

Venäjällä tuosta taitaa tulla hieman lopullisempi tuomio kuin "kuolemantuottamus syyntakeettomana"-tuomiosta Suomessa....

(666 x 4) / 8 = 333 iskua / satanisti.

Uutisessahan sanottiin, että jokaista puukotettiin 666 kertaa.

En edes kyllä halua tietää millainen tuomio Suomessa oltaisiin tuosta annettu. Pari kukkahattutätiä olisi heti noussut vastaan, ja kertonut kuinka lapsuuden traumat ovat vaikuttaneet näihin tummaanpukeutuviin ihmisiin.
 

Tamake

Jäsen
Ihmetyttää muutaman jampan hinta liikaporssissa. Kimmo Kuhta 150k ja Toni Koivisto 200k SAATTAVAT olla vähän aliarvostettuja. Molempia voisin veikkailla hyvässä ketjussa pelatessaan maalipörssin voittoon.
 

J.Petke

Jäsen
Ihmetyttää muutaman jampan hinta liikaporssissa. Kimmo Kuhta 150k ja Toni Koivisto 200k SAATTAVAT olla vähän aliarvostettuja. Molempia voisin veikkailla hyvässä ketjussa pelatessaan maalipörssin voittoon.

Juuri tämän takia jäi koko liigapörssi tekemättä. Amatöörimäistä tekemistä. Muutenkin koko idea ihan perseestä nykyään. Vanha liigapörssi takaisin. Koko kausi samalla joukkueella ilman mitään vaihtoja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon aina ihmetellyt Toyotan ja muidenkin japanilaisten automerkkien urheiluautomalleja. Siis jos ihminen ostaa nopean, sporttisen näköisen ja kalliinkin auton, niin siltikinhän se on japskiauto. Perus-Toyotat mä ymmärrän hyvin, ihmiset kun on erilaisia.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mä oon aina ihmetellyt Toyotan ja muidenkin japanilaisten automerkkien urheiluautomalleja. Siis jos ihminen ostaa nopean, sporttisen näköisen ja kalliinkin auton, niin siltikinhän se on japskiauto. Perus-Toyotat mä ymmärrän hyvin, ihmiset kun on erilaisia.

Mulla on japanilainen Honda Civic TypeR. Tehty ENGLANNISSA. Ja tykkään ajella tällä Kehä ykköstä :) Tervetuloa viivalle Jatkoajan eurooppalaiset ja jenkit.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mä oon aina ihmetellyt Toyotan ja muidenkin japanilaisten automerkkien urheiluautomalleja. Siis jos ihminen ostaa nopean, sporttisen näköisen ja kalliinkin auton, niin siltikinhän se on japskiauto. Perus-Toyotat mä ymmärrän hyvin, ihmiset kun on erilaisia.

Sitä on sitten tullut Top Gearia kateltua, kun noinkin omaperäistä asiaa osasit ihmetellä (ihmetyksesi aiha on siis lähes sanasta sanaan otettu Top Gearista).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä on sitten tullut Top Gearia kateltua, kun noinkin omaperäistä asiaa osasit ihmetellä (ihmetyksesi aiha on siis lähes sanasta sanaan otettu Top Gearista).
Siis totta puhuen en ole katsonut. Tai no joskus sattumalta ehkä osan yhdestä tai kahdesta jaksosta, mutta mitään tuollaista jaksoa tai juttua en ole nähnyt. Mutta tuskinpa tuo ihmettelyni aihe nyt niin ihmeellinen tai ainakaan kovinkaan suuresti valtaväestön mielipiteestä poikkeava on.

Edit.
Niin tosta Hondasta vielä. Mä itse en tota merkkiä jostain syystä edes laske samallalailla "japskiautoksi". Yleensähän kun japskiautoista puhutaan, niin puhutaan jotenkin negatiiviseen sävyyn ja vähän silleen moittien.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihmetyttää, että Suomen eilinen tasapeli kääntyy jollain ihmeen tapaa lätkän syyksi. Kai tämä lajien välinen nokittelu laantuisi, jos futisjengi selvittäisi itsensä lopputurnaukseen edes säännöllisen epäsäännöllisesti. Loppuisi ehkä ne puheet suurimmasta urheilusaavutuksesta, mikä siis monen mielestä automaattisesti on joskus saavutettava lopputurnauspaikka, ja voitaisiin alkaa odottaa oikeita saavutuksia, kuten selviytymistä vaikka jatkoon alkulohkosta yms.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on japanilainen Honda Civic TypeR. Tehty ENGLANNISSA. Ja tykkään ajella tällä Kehä ykköstä :) Tervetuloa viivalle Jatkoajan eurooppalaiset ja jenkit.

Pitikö sen, että Hondasi on tehty ENGLANNISSA, olla positiivinen asia? Sehän on silti imagoltaan riisipussi, mutta vain englantilaisella paskalaadulla. Mun mielestä se, että esim Nissan Sunny tehtiin Englannissa, ei ainakaan tehnyt autosta parempaa. Tai Carisma Hollannissa.
Ja ymmärrän kyllä Pete2004:n ihmettelyn, en mäkään kyllä ensisijaisesti japanilaista urheiluautoa ostaisi, koska kyllähän niistä tulee mieleen juuri tuo viivalle lähteminen ja muu amis-5000 -meininki.

Silti toki ajan Japanissa tehdyllä autolla.
 

d2uce

Jäsen
Ja ymmärrän kyllä Pete2004:n ihmettelyn, en mäkään kyllä ensisijaisesti japanilaista urheiluautoa ostaisi, koska kyllähän niistä tulee mieleen juuri tuo viivalle lähteminen ja muu amis-5000 -meininki.

Muistuu mieleen eräs radiopuhelinkeskustelu.

"Sieltä tulee nyt joku urheiluauto aika kovaa. Joku Opelin urheiluauto, tai no, tollanen urheilullisen näköinen auto. No joku keltanen Opel sieltä nyt tulee jokatapauksessa."

Kyseessä taisi olla Opel Tigra, mikäli oikein muistan.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Mulla on japanilainen Honda Civic TypeR. Tehty ENGLANNISSA. Ja tykkään ajella tällä Kehä ykköstä :) Tervetuloa viivalle Jatkoajan eurooppalaiset ja jenkit.

Ihmetyttää tuo elimen nostattaminen autolla ja toivottamalla tervetulleiksi viivalle. Varsinkin kun autona on TypeR, mutta tosiasiahan on, että hondakuskit elävät omassa maailmassaan ja luulevat TypeR:n olevan maailman nopein auto.
 

TW

Jäsen
Ihmetyttää tuo elimen nostattaminen autolla ja toivottamalla tervetulleiksi viivalle. Varsinkin kun autona on TypeR, mutta tosiasiahan on, että hondakuskit elävät omassa maailmassaan ja luulevat TypeR:n olevan maailman nopein auto.

Ihmetyttää myös Kehä ykkösen nostattama euforia, luulisi että ruuhkassa ei olisi niin kivaa sukkuloida alaväännöttömällä kinnerillä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mulla on japanilainen Honda Civic TypeR. Tehty ENGLANNISSA. Ja tykkään ajella tällä Kehä ykköstä :) Tervetuloa viivalle Jatkoajan eurooppalaiset ja jenkit.
Ihastuttavaa. Olen niin iloinen puolestasi. Kiitos, että jaoit tiedon kanssamme.

Ja kiitos kutsusta, tosin viiva ei houkuta oikeastaan missään muodossa.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Ihmetyttää se miten voi joillekin voi olla niin kova paikka, että naapurilla on parempi palkka, ja sen myötä isompi tontti, talo ja auto? Puhumattakaan loistavasta huumorintajusta?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmettelen että honda-viestini meni näköjään täydestä XD.

Nohnoh eipäs yritetä livistää, kyllähän viimeistään tuon youtube-videon liittäminen (eikä ollut edes eka kerta, viimeksi hehkutit myös niitä 200 hevosvoimaa) viestiin paljasti todellisen tilanteen, eli sydämeesi sattui kun Pete2004 ei ymmärtänyt riisipussien todellista sporttiasennetta. Lisäksi ihmettelin tuota Englannin mainitsemisen merkitystä viestissäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös