Ihmettelyketju

  • 6 393 683
  • 38 807

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää että mikähän helvetti nykynuoria vaivaa kun pitää nuo perkeleen lahkeet tunkea noihin vitun sukkien sisään. Rumaa.

Tuo oli tavallista nuorten keskuudessa joskus 1980-luvun lopulla. Ja niitä farkkujen lahkeita jopa kavenettiin, ettei sukkien sisällä pullottanut lahje näyttänyt makkaralta. Rumaa se oli silloinkin ja ihmettelen, että nykyisin noin toimitaan. Retroilua?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rumaa se oli silloinkin ja ihmettelen, että nykyisin noin toimitaan. Retroilua?
No ainakin nuorten naisten perseet näytti silloin perseiltä eikä roikkuneet polvitaipeissa.
 

d2uce

Jäsen
flintstone pitää blondeista luonnonlapsista, mutta ei silti syty Pasi Nielikäisestä. Käsittämätöntä.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Ihmettelen miksei tämä linkitysjuttu ole mennyt ihmisten päähän. Liian usein näkee suoraa heitettyjä linkkejä. Rasittavaa.

Ainakaan minä en edes tiedä miten tuo tehdään. Lisäksi en tiedä mitä tarkoittaa EOM. Ehkä olen saanut liian vähän liian vanhana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ainakaan minä en edes tiedä miten tuo tehdään. Lisäksi en tiedä mitä tarkoittaa EOM. Ehkä olen saanut liian vähän liian vanhana.

Etsi joku viesti, jossa on tuollainen syvälinkitys ja käytä "lainaa" -toimintoa, jolloin näet, miten edellinen kirjoittaja tuon linkin on tehnyt.

Itseäni ihmetyttää, että miksi vapaapäivinä on niin helppo herätä aikaisin, mutta jos töihin pitäisi lähteä, on nouseminen todella vaikeaa. Tänäänkin pomppasin seitsemältä, joka on meikäläiselle todella aikainen herätys.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Itseäni ihmetyttää, että miksi vapaapäivinä on niin helppo herätä aikaisin, mutta jos töihin pitäisi lähteä, on nouseminen todella vaikeaa. Tänäänkin pomppasin seitsemältä, joka on meikäläiselle todella aikainen herätys.

Sama. Nimenomaan tänään on samanlainen tilanne kohdallani. Eilen oli myöhäinen työvuoro ja kotiuduin puolenyön jälkeen. Koskaan en ole kyseisen vuoron jälkeen pystynyt menemään ennen kahta nukkumaan. Kuten en nytkään ja siltikin pomppasin aamukahdeksalta ylös pirteänä.

Oma selitykseni sille on se, että mieli ja keho tietää, että seuraavana päivänä ei ole pakollisia kuvioita ja stressitekijöitä. Toisin sanoen... olen jo nukkumaan mennessä rento ja uni on syvää nukahtamisen jälkeen. Senpä takia aamulla herääminen tuntuukin niin mukavalta ja helpolta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pasi on se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Ihmettelen tuota sanontaa, että miksi poikkeus muka vahvistaisi säännön. Kyllä se poikkeus mielestästäni heikentää säännön säännönmukaisuutta.

Ja toinen asia, joka nyt ihmetyttää on se, kun Wikipediassa (http://fi.wikipedia.org/wiki/Matti_Alatalo) Matti Alatalosta - Alatalon Matista - lukee seuraavalla tavalla:

"Viimeiset viisi kautta 49-vuotias Alatalo on valmentanut Jyväskyläläistä JYP:iä"

Ja kuitenkin siellä lukee myös: "Matti Alatalo (s. 29. lokakuuta 1958, Oulainen) on suomalainen jääkiekkovalmentaja, joka valmensi kaudella 2007-2008 Hämeenlinnan Pallokerhoa."

Siis ymmärränkö oikein, viime kaudella Matti Alatalo - Alatalon Matti - valmensi samaan aikaan sekä joukkueita HPK, että JYP?!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Siis ymmärränkö oikein, viime kaudella Matti Alatalo - Alatalon Matti - valmensi samaan aikaan sekä joukkueita HPK, että JYP?!
Ihmettelen, että löytyy vielä joku, joka on sitä mieltä, että jos se on internetissä, se on totta. Ja vielä sellaisella sivustolla, jota päivittää kuka milloinkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihmettelen, että löytyy vielä joku, joka on sitä mieltä, että jos se on internetissä, se on totta. Ja vielä sellaisella sivustolla, jota päivittää kuka milloinkin.
Ihmettelen sitä, kun Wikipediaa on tiedeyhteisössä luotettavuudeltaan väitetty Encyclopedia Britannican veroiseksi, että sitten siellä on noin merkittävä virhe Suomen 2000-luvun menestyneimmän jääkiekkojoukkueen ykkösvalmentajasta Matti Alatalosta - Alatalon Matista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ihmettelen sitä, kun Wikipediaa on tiedeyhteisössä luotettavuudeltaan väitetty Encyclopedia Britannican veroiseksi, että sitten siellä on noin merkittävä virhe Suomen 2000-luvun menestyneimmän jääkiekkojoukkueen ykkösvalmentajasta Matti Alatalosta - Alatalon Matista.
Tiedeyhteisö ja jääkiekko nyt vaan ovat aika kaukana toisistaan. Toisen artikkeleja päivittävät oikeat asiantuntijat, toisen taas lähinnä tällä palstalla heiluvat puberteetit.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedeyhteisö ja jääkiekko nyt vaan ovat aika kaukana toisistaan. Toisen artikkeleja päivittävät oikeat asiantuntijat, toisen taas lähinnä tällä palstalla heiluvat puberteetit.
Vaan Wikipedian luotettavuutta arvioidessa, on otettu mukaan kaikki Wikipediassa olevat tiedot, eikä vain ns. tiedemaailmaan liittyvät asiat, josta syystä myös Matti Alatalo - Alatalon Matti - kuuluu Wikipediassa tuon Wikipedian luotettavuusarvion piiriin.

No nyt meni jo off topiciksi. Täältä tähän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kierrätyskeskus pursuaa kaikenlaisia "xboxNHL09managerESPNliigapörssi" -paskaketjuja ja monet jopa kirjoittavat niihin, puhumattakaan niiden lukemisesta. Lienevät ehkä sitten Jatkiksen junioriosastoa, koska eihän tommoset kiinnosta yli 20-vuotiaita. Eihän? (tämä oli retorinen kysymys)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kierrätyskeskus pursuaa kaikenlaisia "xboxNHL09managerESPNliigapörssi" -paskaketjuja ja monet jopa kirjoittavat niihin, puhumattakaan niiden lukemisesta.
Joo mä olen ollut tosta samasta asiasta aivan ihmeissäni. Varsinkin viime päivinä oon ihmetellyt noita liigapörssiä koskevia viestejä. Pitäis varmaankin ihan huvikseen katsoa kirjoittavatko samat nimimerkit myös noihin xbox- ja pleikkariketjuihin. Vähän kyllä epäilen että ne on niitä samoja junnuja jotka kirjoittelee myös niihin otteluseurantaketjuihin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mä olen ollut tosta samasta asiasta aivan ihmeissäni. Varsinkin viime päivinä oon ihmetellyt noita liigapörssiä koskevia viestejä. Pitäis varmaankin ihan huvikseen katsoa kirjoittavatko samat nimimerkit myös noihin xbox- ja pleikkariketjuihin. Vähän kyllä epäilen että ne on niitä samoja junnuja jotka kirjoittelee myös niihin otteluseurantaketjuihin.

Noille voisi muutenkin perustaa ihan oman alueensa, että pysyisivät poissa häiritsemästä vapaan muuta keskustelua.
 

NaNi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, KooKoo, Red Wings

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ihmettelen kuinka saatanasti suomalaiseen futismatsiin pitää tunkea vaatetta, ettei katsomossa paleltuisi. Ilmeisesti pitäisi olla kännissä. Aivan sama missä eskimokamppeissa (mielestään) lähtee, aina on lopulta jäässä ja parhaassa tapauksessa räkätaudissa homman jälkeen.
Sitäkin voisi tietysti ihmetellä, miksi mestaruutta ratkotaan syys- ja lokakuussa ja keskellä parasta kesää pidetään kuukauden pelitaukoja.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen kuinka saatanasti suomalaiseen futismatsiin pitää tunkea vaatetta, ettei katsomossa paleltuisi. Ilmeisesti pitäisi olla kännissä. Aivan sama missä eskimokamppeissa (mielestään) lähtee, aina on lopulta jäässä ja parhaassa tapauksessa räkätaudissa homman jälkeen.
Nyt sun ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi jääpallo-otteluissa on enemmän pakkasta kuin yleisöä.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Hesarin uutisesta viime marraskuulta (14.11.2007), uutisesta Surma samuraimiekalla toi 10 vuotta vankeutta:

"Oikeus hylkäsi syytteen murhasta, koska samuraimiekalla toteutettu surmateko ei täyttänyt lain edellyttämää erityistä julmuutta ja raakuutta eikä ollut kokonaisarvioinnin perusteella törkeä."
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen aika helvetisti, että joku jaksaa kerätä moisen linkkilistan ketjuista jotka eivät satu kiinnostamaan. Meitä näkyy tosiaankin olevan moneen eri junaan.
Enhän olisi voinut ihmetellä asiaa niin tehokkaasti, jos en olisi kerännyt todistusaineistoa riittävästi. Jotta siinähän ihmettelet. Ja hyvä, että toistit vielä sen, että meitä totta tosiaankin on moneen monituiseen junaan. Ettet vaan kuuluisi johonkin "liigapörssiXBOXPS3NintendoDraft" -junaan, kun noin kirpaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös