Big Brother. Mä en tajua mitä järkeä on katsella vajaita ja ikäisekseen äärimmäisen lapsellisia ihmisiä telkkarissa, ja jopa nauraa niille. Jos siellä kopissa olisi vaikkapa nyt kehitysvammaisia naurunalaisina ja ihmisten katseltavina kuin eläimet häkissään ja eristyksessä muusta maailmasta, niin varmaankin niiden höpinöitä ja mokailuja ei olisi niin hyväksyttävää katsoa, ja varmaankin silloin joku taho puuttuisi asiaan. Mä vaan en ymmärrä alkuunkaan tätä touhua nyt. Yhdessä jaksossa niiden piti järjenvastaisesti ja ilman mitään pienintäkään syytä valvoa ja vahtia ettei joku valo syty palamaan, ja yhdessä jaksossa niiden aikuisten piti vasten niiden itsensä tahtoa leikkiä lapsia ja pelleillä televisiossa ihmisten nähden. Voi elämän kevät, anna mun kaikki kestää. Sen vielä just ja just jotenkuten ymmärrän että jotkut aikuiset ihmiset joilla ei ole ainakaan todettu mitään vajavuutta katsovat näitä transformersseja ja simpsons leffoja, pelaavat aikuisina lasten pleikkaa, irkkaavat ja muutenkin omasta tahdostaan tuhlaavat elämäänsä tietokoneella olemiseen normaalin elämisen sijasta jne, mutta sitten tollainen big brother juttu menee kyllä jo täysin yli ymmärryksen.