Ihmettelyketju

  • 6 397 921
  • 38 811

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmettelen kovasti mihin käyttötarkoitukseen tehdään alle 200 g/m2 valokuvauspapereita. Hinta on pöýristyttävä verrattuna normaaliin A4-paperiin, mutta tulostusjälki on kuin valokuvat olisi tulostettu paskapaperiin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ihmettelen että miten kummassa nuoret miehet Suomenmaassa voivat olla niin hunningolla? Puolet ei liikahdakaan tietokoneidensa ja counterstrikensä vierestä ja toinen puoli käyttäytyy kuin pikkutytöt.

Varsinkin jälkimmäinen puoli hämmentää tällaista vanhaa äijänroikaletta, sillä nörttejähän on ollut aina. Mutta miksi jumalauta nää nykyajan "suositut" kundit haluaa näyttää siltä miltä ne näyttää? Ja miten ihmeessä ne kivan näköiset nuoret mimmit haluaa antaa tavaraansa tuon näköisille metroseksuellihinaajille?

Siinä sitä rupatellaan ja supatellaan ja kikatellaan pitkät hiukset tuulessa heiluen, puuhelmet kalisten ja housunpuntit sukkiin työnnettyinä (ihan kuin Alladdin ja Sinbad) siitä, kuinka ihanaa jokin uusi tuoksu on ja kuinka ihanaa on päästä klubille tanssimaan ja maistelemaan jotain ihania drinkkejä ja ihanan raikkaita sateenkaari-cocktaileja. Mitä vittua? Kyllä olis ennen tullu turpaan ja lujaa tuollaisille. On se vaan niin kamalaa katsella...

Toivottavasti ne mimmit sentään jossain vaiheessa hiffaa, että tarjolla on kyllä oikein isoa k-lliakin, eikä mitään hihittelevää pikkupippeliä... :) Täytyy vaan toivoa ettei ryssät nää millaisissa kantimissa meidän maanpuolustus kohtapuoliin lepää. Johan ne nauravat itsensä kipeäksi ja sen jälkeen marssivat tuosta vaan yli, että heilahtaa! (Tuntematonta lainatakseni, lienevätköhän karvapäät edes lukeneet sitä?) Eikö nuijille kukaan enää opeta mitään, vai onko vika siinä kun puolet perheistä on avioeroperheitä ja näin ollen räkänokat kasvatetaan äitien helmoissa? Ottavat sitten mallia siitä mistä sitä saavat..?

Ei voi muuta sanoa, ku että HERÄTKÄÄ NUORET MIEHET JA ALKAKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN KUIN MIEHET!!! Vitun sisäsiistit puudelit...
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Ihmettelen että miten kummassa nuoret miehet Suomenmaassa voivat olla niin hunningolla? Puolet ei liikahdakaan tietokoneidensa ja counterstrikensä vierestä ja toinen puoli käyttäytyy kuin pikkutytöt.

Varsinkin jälkimmäinen puoli hämmentää tällaista vanhaa äijänroikaletta, sillä nörttejähän on ollut aina. Mutta miksi jumalauta nää nykyajan "suositut" kundit haluaa näyttää siltä miltä ne näyttää? Ja miten ihmeessä ne kivan näköiset nuoret mimmit haluaa antaa tavaraansa tuon näköisille metroseksuellihinaajille?

Siinä sitä rupatellaan ja supatellaan ja kikatellaan pitkät hiukset tuulessa heiluen, puuhelmet kalisten ja housunpuntit sukkiin työnnettyinä (ihan kuin Alladdin ja Sinbad) siitä, kuinka ihanaa jokin uusi tuoksu on ja kuinka ihanaa on päästä klubille tanssimaan ja maistelemaan jotain ihania drinkkejä ja ihanan raikkaita sateenkaari-cocktaileja. Mitä vittua? Kyllä olis ennen tullu turpaan ja lujaa tuollaisille. On se vaan niin kamalaa katsella...

Toivottavasti ne mimmit sentään jossain vaiheessa hiffaa, että tarjolla on kyllä oikein isoa k-lliakin, eikä mitään hihittelevää pikkupippeliä... :) Täytyy vaan toivoa ettei ryssät nää millaisissa kantimissa meidän maanpuolustus kohtapuoliin lepää. Johan ne nauravat itsensä kipeäksi ja sen jälkeen marssivat tuosta vaan yli, että heilahtaa! (Tuntematonta lainatakseni, lienevätköhän karvapäät edes lukeneet sitä?) Eikö nuijille kukaan enää opeta mitään, vai onko vika siinä kun puolet perheistä on avioeroperheitä ja näin ollen räkänokat kasvatetaan äitien helmoissa? Ottavat sitten mallia siitä mistä sitä saavat..?

Ei voi muuta sanoa, ku että HERÄTKÄÄ NUORET MIEHET JA ALKAKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN KUIN MIEHET!!! Vitun sisäsiistit puudelit...

Eihän tuosta puutu kuin enää se, että ennen vanhaa mentiin hiihtämällä kouluun ja nykyään ajellaan vaan joillakin hemmetin mopoautoilla. Textaria lähetetään 3 kertaa tunnissa ja kysytään elämän tärkeimpiä kysymyksiä, kuten "Mis oot?"

Ja kouluruokahan on ihan kamalaa. Pitäisi olla pihvit ja kermaperunat nokan alla joka päivä. Sen sijaan sitten haetaan Mäkkäriltä 2 euron tuplajuustoja.

Jep, on ne kurittomia nuo nykynuoret.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ihmettelen että miten kummassa nuoret miehet Suomenmaassa voivat olla niin hunningolla? Puolet ei liikahdakaan tietokoneidensa ja counterstrikensä vierestä ja toinen puoli käyttäytyy kuin pikkutytöt.

Varsinkin jälkimmäinen puoli hämmentää tällaista vanhaa äijänroikaletta, sillä nörttejähän on ollut aina. Mutta miksi jumalauta nää nykyajan "suositut" kundit haluaa näyttää siltä miltä ne näyttää? Ja miten ihmeessä ne kivan näköiset nuoret mimmit haluaa antaa tavaraansa tuon näköisille metroseksuellihinaajille?

Siinä sitä rupatellaan ja supatellaan ja kikatellaan pitkät hiukset tuulessa heiluen, puuhelmet kalisten ja housunpuntit sukkiin työnnettyinä (ihan kuin Alladdin ja Sinbad) siitä, kuinka ihanaa jokin uusi tuoksu on ja kuinka ihanaa on päästä klubille tanssimaan ja maistelemaan jotain ihania drinkkejä ja ihanan raikkaita sateenkaari-cocktaileja. Mitä vittua? Kyllä olis ennen tullu turpaan ja lujaa tuollaisille. On se vaan niin kamalaa katsella...

Toivottavasti ne mimmit sentään jossain vaiheessa hiffaa, että tarjolla on kyllä oikein isoa k-lliakin, eikä mitään hihittelevää pikkupippeliä... :) Täytyy vaan toivoa ettei ryssät nää millaisissa kantimissa meidän maanpuolustus kohtapuoliin lepää. Johan ne nauravat itsensä kipeäksi ja sen jälkeen marssivat tuosta vaan yli, että heilahtaa! (Tuntematonta lainatakseni, lienevätköhän karvapäät edes lukeneet sitä?) Eikö nuijille kukaan enää opeta mitään, vai onko vika siinä kun puolet perheistä on avioeroperheitä ja näin ollen räkänokat kasvatetaan äitien helmoissa? Ottavat sitten mallia siitä mistä sitä saavat..?

Ei voi muuta sanoa, ku että HERÄTKÄÄ NUORET MIEHET JA ALKAKAA KÄYTTÄYTYMÄÄN KUIN MIEHET!!! Vitun sisäsiistit puudelit...

Mä en ainakaan toivo että nuoriso muuttuu.. (no oma tuleva jälkikasvu on eri juttu), mutta jää noita nuoria naisia meille +30 osaaville kehaketuille enemmän. Mulla on missio hoitaa 20+ naisia ja opettaa ne tavoille. Jokainen on sanonut että nyt he ymmärtävät miksi niin monen nuoret naiset tapailevat vähän vanhempia miehiä...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä en ainakaan toivo että nuoriso muuttuu.. (no oma tuleva jälkikasvu on eri juttu), mutta jää noita nuoria naisia meille +30 osaaville kehaketuille enemmän. Mulla on missio hoitaa 20+ naisia ja opettaa ne tavoille. Jokainen on sanonut että nyt he ymmärtävät miksi niin monen nuoret naiset tapailevat vähän vanhempia miehiä...

Haha, tilannetta hyödyttävä sika! :)
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pakko ihmetellä erästä asiaa joka tapahtuu yleensä aina. Eli jos maksan paikallisliikenteen bussissa kertalipun vähän isommalla setelillä (yleensä kakskymppisellä) niin heti kuski kysyy että "Ei sulla olis pienempää?". Jos mulla olisi sitä pienempää rahaa niin enkai mä nyt maksaisi noin isolla? Tuo homma tapahtuu jokaikinen kerta. [mattinäsä]mua huvita taas oikein yhtään mikään...[/mattinäsä]
 
Mä en ainakaan toivo että nuoriso muuttuu.. (no oma tuleva jälkikasvu on eri juttu), mutta jää noita nuoria naisia meille +30 osaaville kehaketuille enemmän. Mulla on missio hoitaa 20+ naisia ja opettaa ne tavoille. Jokainen on sanonut että nyt he ymmärtävät miksi niin monen nuoret naiset tapailevat vähän vanhempia miehiä...

Onneksi olen ymmärtänyt tuon jo siinä vaiheessa kun aloin ylipäätään tapailemaan miehiä... Vaikka siihen aikaan ei vielä ihan tätä nykyisen kaltaista "muotia" ollutkaan. Vaikka sitä on oppinut myös sen ettei ne +30 miehetkään välttämättä käyttäydy kuin aikuiset. No se siitä, nyt ihmettelen ainoastaan miten saan 6 tuntia aikaa kulumaan ennen viikonlopun reissua.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onneksi olen ymmärtänyt tuon jo siinä vaiheessa kun aloin ylipäätään tapailemaan miehiä... Vaikka siihen aikaan ei vielä ihan tätä nykyisen kaltaista "muotia" ollutkaan. Vaikka sitä on oppinut myös sen ettei ne +30 miehetkään välttämättä käyttäydy kuin aikuiset. No se siitä, nyt ihmettelen ainoastaan miten saan 6 tuntia aikaa kulumaan ennen viikonlopun reissua.
1+1 = 2 ?

Sulla siis 6 tuntia aikaa, Sam Spaden "missio hoitaa 20+ naisia ja opettaa ne tavoille." Does ring any bells? Olethan 20+?
 
1+1 = 2 ?

Sulla siis 6 tuntia aikaa, Sam Spaden "missio hoitaa 20+ naisia ja opettaa ne tavoille." Does ring any bells? Olethan 20+?

Olen +20. Mutta olen myös oppinut jo kaiken tarpeellisen +30 miehiltä. Joten tämän hetkinen kumppani onkin +40. Joten ehkä seuraavaksi siirryn niihin oman ikäisiin miehiin ja opetan ne tavoille. Tai sitten en...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen +20. Mutta olen myös oppinut jo kaiken tarpeellisen +30 miehiltä. Joten tämän hetkinen kumppani onkin +40. Joten ehkä seuraavaksi siirryn niihin oman ikäisiin miehiin ja opetan ne tavoille. Tai sitten en...
Paljon luonnollisemmalta kuullostaisi +50? Kokemus..
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Itsellä sama homma vaikka miespuolinen olenkin. En voisi kuvitellakkaan seurustelevani itseäni nuoremman naisen kanssa, entiset ja nykyiset viritykset ovat kaikki olleet saman ikäisiä kuin itse olen, tai vanhempia. En tosin yhtään epäile etteikö nuoremmissakin olisi potentiaalisia vaihtoehtoja, mutta eipä ole vielä näkynyt.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Säästöä kuitenkin....

Omana parturinani on toiminut emäntä-ehdokas. Välineinä tietysti tuollainen 20€ arvoinen "kotiparturisetti". No eilen oli taas hiuksilla lähtöpäivä.
Emäntä ajeli hiuksia ja hetken ajelun jälkeen kuului "VROOOOMMM!!! UPS! Eihän tällä terällä pitäny näin paljoa lähteä hiuksia!"
No nyt sitte hiustyyli on kuin jarheadilla.

Säästääpähän vuodessa noin 200€, eikä tarvii nyt "kotiparturiinkaan" mennä pariin kuukauteen.
Ei vituta, mutta aiheuttaa taas tämä nuukuus ihmettelyä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin no jos tuo sama kumppani on kuvioissa vielä muutamien vuosien päästä tulee tuostakin sitten kokemusta. +60 kokemukset jätetään kuitenkin kokeilematta ainakin toistaiseksi..


Juu. Kokemuksia on vanhemista naisista. Parturi ja kaikki, mutta paskiainen loppujen lopukksi. Hiukset ok, muta kaikki muu päin vittua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Onko Philips koskaan valmistanut yhtään kunnolla toimivaa kojetta/laitetta?

Usko tai älä mutta mulla on ihan toimiva Philishave-partakone. Käytän tosin sitä melko harvakseltaan joten siksi se kai on kestänyt näinkin kauan. Muutenhan "Philips" on romuraudan kemiallinen merkki, negat. kokemuksia on kaikkiaan kolmesta radiosta ja parista mankasta.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Onko Philips koskaan valmistanut yhtään kunnolla toimivaa kojetta/laitetta?

No wit-thuu, toi 2001 ostettu Philipsin 28-tuumainen on ainoa syy, miksei meillä ole vielä LCD:tä. Kuva on todella hyvä eikä mitään vikaa ole ollut lukuunottamatta sitä, kun kaukosäädin putosi kerran seinään ja hajosi.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mulla hajos pari kappaletta noita Philipsin 28'' telkkareita aikoinaan ihan lyhyen ajan sisään lähes uutena, sen aikaa kun toimivat niin olivat laatuvehkeitä. Mutta philipsin leivänpaahdin on ollut virheetön, siinä nyt ei tosin paljoa vaaditakkaan.

Asiasta kahvinkeittimeen:

Miten kaunis Moccamasterini voi vetää tuosta suodatinpussitelineestä(suodatin sisällä) ja kahvipannun yltäpäältä sinertävään ja oranssiin paksuun homeeseen viikonlopun aikana? Iskikö siihen joku tapparatauti vai mikä saa laadukkaan keittimen ko. joukkueen väreihin?

Ihmettelen vaan...
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla hajos pari kappaletta noita Philipsin 28'' telkkareita aikoinaan ihan lyhyen ajan sisään lähes uutena, sen aikaa kun toimivat niin olivat laatuvehkeitä. Mutta philipsin leivänpaahdin on ollut virheetön, siinä nyt ei tosin paljoa vaaditakkaan.
Sen jälkeen kun philipsin vedenkeitin sai aikaan tulipalon ja poltti meidän kämpän mun ollessa pieni, ei merkki kovin kovassa huudossa täälläpäin ole ollut.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Ihmettelen sitä, miten kaukosäädin voi pudota seinään?

Samalla lailla kuin esimerkiksi PlayStationin ohjain jatkoajalla hävityn änärimatsin jälkeen.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Philips koskaan valmistanut yhtään kunnolla toimivaa kojetta/laitetta?

Kyllä ne aikoinaan valmistivat Amigaankin sopivan 8833 monitorin joka vielä mökin nurkassakin lojuu ja tarvittaessa on valmis käyttöön. Ei ole ollut vikoja.
 

tutzba

Jäsen
Oletko kuullut sanontaa Philips ja sähkö ei kuulu samaan laitteeseen?

Haukutaanko täällä Philipsiä? Siistiä. Ostin n. puolitoista vuotta sitten Philipsin mp3-soittimen. Kotiin päästessä ilo oli suuri, kun huomasin että koko kone oli paskana. En nyt tarkkaan muista, mikä juttu siitä oli hajalla, mutta ilmeisesti joku elintärkeä osanen koska sitä väkerrettiin ehjäksi kauan, ja lopulta sainkin uuden entisen tilalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös