Ihmettelyketju

  • 6 389 514
  • 38 805

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suosikkijoukkue
Suomi
Arvasin heti noista viesteistä, että kyseessä on Brita Passi, aikamme surkein tv-arvostelija. Luen tuon naikkosen jutut vain niiden tarjoaman huumoriarvon vuoksi.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvasin heti noista viesteistä, että kyseessä on Brita Passi, aikamme surkein tv-arvostelija.
Tietääkö joku, onko Brita Pässi kenties fiktiivinen hahmo tai taiteilijanimi. Eihän tollaista ihmistä voi olla olemassa tai jos on, tuskin kehtaisi omalla nimellä esiintyä.

Toimittajalla, etenkin tv-toimittajalla, saa ja pitää olla mielipiteitä, mutta Pässi menee aivan liian pitkälle. Jos Pässi kirjoittaisi jatkoaikaan, se olisi heitetty pihalle ajat sitten liiallisen provoamisen takia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Perusajatus, että nainen arvostelee auto-ohjelmaa on kuin mies arvostelisi tampooneja. Kai siitä asettimen hyvyydestä jonkinlaisen käsityksen saa tunkemalla tampooni peräsuoleen, mutta milläs mittaat sitä imukykyä?

Brita Passin mielipiteet ovat kummaksuttaneet minua aina. Eniten minua vitutti, kun Passi hehkutti matkaohjelma På Luffenia (sen ekaa kautta). FST kuulemma osasi Passin mukaan tehdä erinomaisia ja raikkaita matkailuohjelmia. Ensimmäisessä osassa oli kohteena Viro. Puolituntisen matkailuohjelman ensimmäiset 13 minuuttia ohjelmassa tutustuttiin jonkun
tanssikoulun pitäjään ja hänen poikaansa ja näiden perunamaahan. Sitten
alettiin kertoa jostain multimediataiteilijasta. Saatanan erinomaista ja raikasta ja tosi kätevää jos on juuri suunnitellutkin Viron reissua tanssikoulunpitäjän perunamaahan.
 

Erik Loka

Jäsen
Ihmettelen että kuka vittu katsoo Big Brotheria ja miksi!?
Itse en ainakaan aio katsoa yhtäkään jaksoa tuota kuraa. Täysin aivotonta rainaa jota joku viihteeksikin kutsuu.
 

Cassu

Jäsen
Mietiskelin tänään töissä muttereita väännellessäni että ollaanko me naiset oikeasti hankalia tapauksia? Ja miten meidän sitte pitäs muuttua ja olla? Kyllä työ oli tylsää ku tällasia mietiskelen...
 
Ihmettelen että kuka vittu katsoo Big Brotheria ja miksi!?
Itse en ainakaan aio katsoa yhtäkään jaksoa tuota kuraa. Täysin aivotonta rainaa jota joku viihteeksikin kutsuu.

Ja kohta paljastat itse seuraavasi jotain Tila-ohjelmaa.

Itse ihmettelen TamUn pelin tuomareita, täyttä kuraa. Kaksi selvää kulmaa on käännetty maalipotkuksi.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mietiskelin tänään töissä muttereita väännellessäni että ollaanko me naiset oikeasti hankalia tapauksia? Ja miten meidän sitte pitäs muuttua ja olla? Kyllä työ oli tylsää ku tällasia mietiskelen...

Ei me olla. Miehet ei vaan tajuu. Sitä paitsi jos oltais yhtään helpompia niin ei miehiä kiinnostais. Ei kukaan menis kalaan jos ne kalat hyppis syliin eikä siinä olis enää mitään haasteellista ja jännää.

Eikä ne miehetkään hirveän helppoja ole ymmärtää. Toisinaan niitä voi viedä kuin pässiä naurussa, mutta yritäppä taluttaa pukkia narussa....

Itse ihmettelen naapurin mummon logiikkaa. Kuopiossa satoi koko päivän ja tämä k.o. mamma kasteli tuossa illalla meidän pihan kukkasia.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Itse ihmettelen TamUn pelin tuomareita, täyttä kuraa. Kaksi selvää kulmaa on käännetty maalipotkuksi.

Minä ihmettelen YLEä, miten noin hyvä selostaja kuin H-P Hänninen on jätetty selostamaan jalkapalloa, kun olisi voinut olla Osakassa selostamassa yleisurheiluakin.
Sitä asiantuntemusta jokaista lajia kohtaan, joka "Hoopista" hohkaa ja se tarkkaavaisuus, siitä mitä tilanteissa tapahtuu....

Olisivat ottaneet Osakaan mukaan ja jättäneet sinne prkl...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalsarikänniketjua vilkaistuani aloin ihmetellä, ovatko palstan kaikki hemmot, joiden nimimerkissä on 'pete', samanlaisia himohörppijöitä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Miksi aina huonot biisit jäävät päähän pyörimään? Tällä hetkellä vuoden surkein biisi Hello Hello on jäänyt päähäni repeatille. Oksettava biisi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen joidenkin ihmisten täyttä tietämättömyyttä maantiedon suhteen. Äsken surffailin TV-kanavia ja Kakkoselta näytti tulleen Janne Virtasen juontama Laatuaikaa -visailu. Noh, tässä visassa kysyttiin, minkä kaupunkin läpi virtaa Liffey-joki. Sinällään tuo on kuitenkin varsin hankala kysymys, Dublinhan on oikea vastaus. Mutta ihmettelen suuresti tuon erään parin sivistystä. Pohtivat pitkään Pariisin ja Budapestin välillä ja vastasivat sitten Budapest. Luulisi kuitenkin ihmisten sen verran tietävän, että olisivat Seinestä kuulleet. Tai ainakin Tonavasta...

Pahimpia saman aiheen tapauksia oli pari vuotta sitten Interraililla sattunut. Olimme saapuneet kavereiden kanssa Budapestiin. Yksi heistä sitten selaili Lonely Planetin Itä-Euroopan painosta ja tutkaili Itä-Euroopan karttaa kysyen sitten minulta: "Onko tuo UKR Unkrari?". Voi tsiisus. Luulisi kuitenkin yliopistossa opiskelevan ihmisen tietävän jotain.

Lopullisesti usko suomalaisten maantietoon meni viime keväänä kun työpaikalla noin nelikymppinen kollegani kysyi, missä päin Eurooppaa Jugoslavia tarkalleen sijaitsi. Muisteli sitten sen sijainneen Puolan eteläisenä rajanaapurina...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, mä oon nyt opiskellut tietotekniikkaa tms jo lähes kymmenen vuotta, enkä siltikään kehtaisi tehdä alan töitä kun hävettäisi niin paljon. Tuntuu jotenkin vähän hassulta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kalsarikänniketjua vilkaistuani aloin ihmetellä, ovatko palstan kaikki hemmot, joiden nimimerkissä on 'pete', samanlaisia himohörppijöitä.

Ovat, joskus.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
3G-verkko, missä pelaa?

Ihmettelenpä miksi muka juuri minun puhelimeni oli toimintakyvytön pe-la.. Kukaan nykyaikaisen matkapuhelimen omistava kaverini ei tunnu kärsineen vastaavista menneenä viikonloppuna, vaikka taatusti omistavat samoja pas.. Nokialaisia kuin minä.. ja jopa samoja vit.. paikallisia Dna-liittymiä. Ja operoivat muutaman kilometrin säteellä minusta.

Höh sanon minä ja ihmettelen miten tää on mahdollista. Ei ainakaan Dna-kaupan kaunis tyttö ottanut puhelinta hoivaansa kun toinen myyjätär huuteli taustalta 3Gay-verkon viikonloppuisista häiriöistä.
 

Rocco

Jäsen
Ihmettelenpä miksi muka juuri minun puhelimeni oli toimintakyvytön pe-la.. Kukaan nykyaikaisen matkapuhelimen omistava kaverini ei tunnu kärsineen vastaavista menneenä viikonloppuna, vaikka taatusti omistavat samoja pas.. Nokialaisia kuin minä.. ja jopa samoja vit.. paikallisia Dna-liittymiä. Ja operoivat muutaman kilometrin säteellä minusta.

Höh sanon minä ja ihmettelen miten tää on mahdollista. Ei ainakaan Dna-kaupan kaunis tyttö ottanut puhelinta hoivaansa kun toinen myyjätär huuteli taustalta 3Gay-verkon viikonloppuisista häiriöistä.

Ei kaikki asiat ole yhdessä paikassa. Jos juuri sinun liittymä ei toiminut ja muilla toimi, se oli vain huonoa tuuria että joku keskus/välitin/reititin/tms. jonka kautta sinun liittymätiedot kulkee oli nurin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei kaikki asiat ole yhdessä paikassa. Jos juuri sinun liittymä ei toiminut ja muilla toimi, se oli vain huonoa tuuria että joku keskus/välitin/reititin/tms. jonka kautta sinun liittymätiedot kulkee oli nurin.

No mut täähän on verratonta infoa, ihmettely pieneni kertaheitolla;D kiitos!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
HJK-Honka ottelun yleisömäärä 8700 ja rapiat, just. Jos kapasiteetti on yhä se n.10700 ni missä vitussa ne ihmiset tuolta katsomosta ovat?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
HJK-Honka ottelun yleisömäärä 8700 ja rapiat, just. Jos kapasiteetti on yhä se n.10700 ni missä vitussa ne ihmiset tuolta katsomosta ovat?

Olin paikan päällä. Aika kova lukema, mutta melko tasaisesti mielestäni tyhjät paikat olivat. Mitään ruuhkia ei kyllä ollut mihinkään suuntaan, mikä lie oli sitten todellinen katsojamäärä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ihmettelen että kello on jo yli puolen päivän mutta HifK-osioon ei ole tänään vielä avattu yhtään uutta ruikutusketjua. Nykyinen kokoelma on toki jo varsin kattava mutta kyllä sinne vielä lisääkin mahtuu. Toimikaa!
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Mietiskelin tänään töissä muttereita väännellessäni että ollaanko me naiset oikeasti hankalia tapauksia? Ja miten meidän sitte pitäs muuttua ja olla? Kyllä työ oli tylsää ku tällasia mietiskelen...


Ei me olla. Miehet ei vaan tajuu. Sitä paitsi jos oltais yhtään helpompia niin ei miehiä kiinnostais. Ei kukaan menis kalaan jos ne kalat hyppis syliin eikä siinä olis enää mitään haasteellista ja jännää.

Eikä ne miehetkään hirveän helppoja ole ymmärtää. Toisinaan niitä voi viedä kuin pässiä naurussa, mutta yritäppä taluttaa pukkia narussa....

Itse ihmettelen naapurin mummon logiikkaa. Kuopiossa satoi koko päivän ja tämä k.o. mamma kasteli tuossa illalla meidän pihan kukkasia.

Aivan ei se saalis vaan se metsästys. Joskus tosin itsekin ihmettee että mitä hemmettia kun ne kalat hyppivät syliin. Mutta joo kyllä te vaan ootte hankalia. Meillä miehillä on ne kuuluisat putkiaivot ja teidän taas muistuttaa tippaleipää. Se taas johtaa siien ettei voida tehdä useampaa juttua kerralla.
Niin tämä oli sitten huumorilla tarkoitettu jote älkää pliis ottakaa palkokasvia sieraimeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös