Taas on aihetta ihmetellä. Oikeastaan mä olen tätä asiaa miettinyt aiemminkin muutaman kerran, mutta muistaakseni en ole kehdannut asiasta mainita ääneen, tai siis kirjoittaen. Mä olen huomannut että joissakin tilanteissa tuntuisi että hajuaisti olisi jollain tapaa parempi. Mä olen muutamankin kerran huomannut keittiön kaapilla, kun olen ollut hieman kännissä, että kykenisin jotenkin ihmeellisesti ja normaalista poikkeavasti haistamaan enemmän erilaisia tuoksuja, esimerkiksi mitä lähtee mun siellä kaapissa olevista useista erilaisista tee-paketeista/pusseista yms. Mä en nyt muista olenko kokenut tämän kännissä, vai hieman siitä jo alettua selviämään (laskuhumalassa), vai sitten vasta krapulassa. Toisena asiana huomasin tänään, että kun olin ollut ulkona kovassa pakkasessa jonkin aikaa ja tulin sisälle, että vessassa haisee kusi. Tai siis tän olen aikaisemminkin huomannut samassa tilanteessa, eikä siellä enää silloin haise kun olen ollut sisällä jonkin aika. Mä uskon että tää kyllä varmaankin kuulostaa tosi hassulta, mutta mua oikeasti ihmetyttää. Onko näillä mun parilla hassulla kerralla kun olen näin kuvitellut, jotain todellisuuden perää, tai siis onkohan kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia? Toi mun kokema "fiilis" on jotenkin hieman samanlainen, kuin mä huononäköisenä (tai siis mä näen melko huonosti) kokeilen jonkun kaverin silmälaseja, ja yhtäkkiäkin näen maailman ihan erilailla, siis kun kykenen näkemään selvästi kauemmas kuin normaalisti.
Mun mielestä mulla taitaa olla normaalisti melko huono hajuaisti (vai miten tän sanois). Siskon kanssa joskus penskana ihmeteltiin tai siis ehkä enemmänkin naureskeltiin kun tuntui että sillä on parempi hajuaisti kuin mulla, mutta ehkä mä haisenkin miehenä ja muutenkin pahemmalle kuin se. Kuuloaisti mulla taitaa olla suht koht normaali, hampaat on suurimmaksi osaksi tippuneet.