Taitaa olla samoja Coopeja, ku mulla edessä.Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%.
Taitaa olla samoja Coopeja, ku mulla edessä.Siis kaupan 0.33 tölkkejä, missä on nykyään vaan 4.2%.
Röyhtäise nyt. Sammuta uuni. T: Ei-pelaaja-hahmo.No piti se toi kolmaskin makaronilaatikko syödä. Ja kastiketta on mennyt joku noin 250g.
Enemmän pitäisi olla huolissaan, jos pimppimarkkinoilla haisee silakka?Miks silakkamarkkinoilla haisee ihan pimppi?
Hitto kun Tallinnassa on hinnat noussut.Enemmän pitäisi olla huolissaan, jos pimppimarkkinoilla haisee silakka?
Minä ainakaan tuskin näen sitä ilonpäivää... on tuota ikää jo sen verran...Antero Mertaranta raahattu juontajaksi urheiluteemaiseen TTK-iltaan. Mukana myös Juti. Loput arvaattekin. Milloin tämä vitsi menee oikeasti vanhaksi? Parasta ennen -päivä on kyllä jo aikaa sitten mennyt.
Juu. Eilen vielä ihan helposti lyhyen lahkeen keli, mittari näytti iltapäivällä parhaimmillaan 15. Osa mimmeistä kulki sellaiset pitkät kevytuntsikat päällä. Varmaan aika asiallinen soija.On sitä ihmetelty aiemminkin tässä ketjussa ja ehkä itsekin olen, mutta porukan pukeutuminen lämpiminä kevät- ja syyspäivinä. Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä. Huppari ja collegehousut tuntui itselle ennemminkin liialliselta pukeutumiselta.
Minun pitää pitää pipoa päässä näillä keleillä jos on vähänkin viimaa. Muuten alkaa korviin koskea ja kovasti. Ei minulla vielä mitään villapipoja ole vaan (melko ohuita) puuvillaisia (joissakin voi olla tuulta pitävä kangas sisäpuolella). Ja kaulassa on usein tuubihuivi koska kestän huonosti ihoon osuvaa tuulen virettä. Enkä minä välitä siitä vaikka muut ihmettelisi pipoa aurinkoisella kymmenen asteen säällä. Kysymys kun on omasta mukavuudestani...Ulkona on vieläkin yli 10 astetta lämmintä, mutta äsken lenkillä tuli useampia tyyppejä vastaan suunnilleen talvitakeissa ja pipot ja kaulaliinat päällä.
Tervetuloa kerhoon......
Nimim. Pitkät kalsarit jo käytössä ulkoillessa... ;-)
Innokkain oli nukkunut kaksi yötä liikkeen edustalla jotta pääsi ensimmäisenä sisään. Onneksi sattui hyvät kelit.Tuhannet jonottivat Espoossa uuteen Power-myymälän. Toiset ilmeisesti jopa yöpyivät paikalla. Ekat saivat ilmeisesti ilmaisen puhelimen. Mitähän kaikkea kivaa siellä on mahtanut olla tarjolla?
Ihmettelen ihmisten viitseliäisyyttä. Toivottavasti kukaan ei taas pettynyt.
Kai nyt ämpäreitä ainakin?Tuhannet jonottivat Espoossa uuteen Power-myymälän. Toiset ilmeisesti jopa yöpyivät paikalla. Ekat saivat ilmeisesti ilmaisen puhelimen. Mitähän kaikkea kivaa siellä on mahtanut olla tarjolla?
Joskus nuorempana tuli jonotettua baariin. Näillä kilometreillä ei kyllä enää..Tuhannet jonottivat Espoossa uuteen Power-myymälän. Toiset ilmeisesti jopa yöpyivät paikalla. Ekat saivat ilmeisesti ilmaisen puhelimen. Mitähän kaikkea kivaa siellä on mahtanut olla tarjolla?
Ai meinaatko, että nuoruudessaan ottivat selfieitä lankapuhelimella? En itse ainakaan ottanut, senssipuhelimeen vaan soittelin, sen ajan tinderiin.Siis jotkut keski-ikäisetkin ottaa jo selfieitä. Keskustassa näkee niitä. Elääkö ne uudestaan jotain hukattua nuoruutta kun silloin on ollut nössö vai mikähän tossa on.
Nuorten kirjeenvaihtopalstoilla oli tapana mainita, että foto ois kiva ja saattoi joku luvata, että varma vastaus kaikille kuvansa lähettäneille.Ai meinaatko, että nuoruudessaan ottivat selfieitä lankapuhelimella? En itse ainakaan ottanut, senssipuhelimeen vaan soittelin, sen ajan tinderiin.