Mainos

Ihmettelyketju

• 6 482 224
  • 39 081

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siis onko tää Taiteiden yö nykyään nynnyyntynyt vai oonko mä aikaisemmin ollut ainoa känninen. Kellään ei ole tölkkiä kädessä.
Nynyyntynyt on oikin. En kyl ole vuosikäysiin käynyt, mutta voin kuvitella hipsterien kävelevän siellä latte kädessä ja kotona ehkä ottaa siemauksen Chiantia.

axe

Jäsen
Somepostaukset emojeilla. Sopii johonkin fiilis- tai hassuttelupostauksiin, mutta entä kun pitäisi välittää nopsahkosti informaatiota vaikka mainoksessa? Mulla ainakin tökkää lukeminen sellaisen pikkuriikkisen pikselimössöön, josta en ole varma mitä se esittää, enkä jaksa palailla sovittamaan siihen että onko se lintu, onko se lentokone, onko se Teräsmies, vaan yleensä sitten tulee skipattua sekin postaus. On joo huono lähinäkö ja oon joo vanha, mutta kyllä mää hymiöt tunnistan. Vaikken luonnollisestikaan käytä ite sellaisia typeryyksiä.

Lisätään vielä pitkäaikainen suosikki videot. Mitä vitun lisäarvoa se video tuo? "Mies puri koiraa Vantaalla. Katso oheinen video jossa kennelliiton edustaja kertoo miksi Suomeen perustetaan uusi koirarekisteri." Tai ohjeistukset. Kuinka teet Paintissä sinisestä väristä punaisen? Sen saisi tehtyä muutamalla tekstirivillä, sitä olisi helppo seurata samalla kun käyttää ohjelmaa. Sen sijaan netti on täynnä neljän minuutin ohjevideoita, joista saa hakemalla hakea sitä kohtaa missä tarvittava tieto kerrotaan kaiken hidastelun keskellä. Ja jos väri muuttuikin vihreäksi eikä punaiseksi, on taas vitullinen rumba yrittää löytää se kohta missä meni vikaan.

Opetelkaa kirjoittamaan! Jos tekee mieli käyttää kuvia ja videoita, niin menkää kansalaisopistoon! Säästäkää mun aikaa! Se on arvokasta!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tai ohjeistukset. Kuinka teet Paintissä sinisestä väristä punaisen? Sen saisi tehtyä muutamalla tekstirivillä, sitä olisi helppo seurata samalla kun käyttää ohjelmaa. Sen sijaan netti on täynnä neljän minuutin ohjevideoita, joista saa hakemalla hakea sitä kohtaa missä tarvittava tieto kerrotaan kaiken hidastelun keskellä. Ja jos väri muuttuikin vihreäksi eikä punaiseksi, on taas vitullinen rumba yrittää löytää se kohta missä meni vikaan.
Jossain pienissä käsitöissä on ihan kiva katsoa videolta miten se oikeastaan toimii. Aina ei välity tekstin ja kuvien kautta nuo avaruudellista hahmottamista vaativat asiat sormiin saakka. Sitten toki jos se paintin tms. ohjelman ohje on suomeksi ja suomenkielisellä ohjelmalla niin voi helposti mennä vähän sekaisin jos omalla koneella softa on englanniksi, niin videolla näkee sen saman valikon.

Luoto

Jäsen
En oikein tiedä mihin ketjuun kirjoittaisi, mutta menkööt tänne. Ylen urheilun miestoimittajien permanenttivimma vähän ihmetyttää, tai oikeastaan huvittaa.
Riku Salmiselta näin viimeksi jossain uutisessa kuvan ilman kiharoita, lieneekö luopunut niistä, vai olisisiko kuva vanha.
Manu Myllyaho nayttää lukuisien kokeilujen jälkeen löytäneen tyylinsä. Twitterin profiilikuvassa on näyte Manun permanentista.

Liitteet

• kETXloqu_400x400.jpg
    kETXloqu_400x400.jpg
    31,1 KB · kertaa luettu: 108

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Pentuna kun käytiin omenavarkaissa niin ne omenat maistui taivaalliselta ja niitä pystyi syömään älyttömiä määriä. Nyt kun nappaat omenan mistä tahansa puusta niin tuntuu että se kuori on niin paksu että ei niitä pysty millään syömään kuorineen. Joko oma suu tai sitten omenat on muuttuneet 80-luvulta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pentuna kun käytiin omenavarkaissa niin ne omenat maistui taivaalliselta ja niitä pystyi syömään älyttömiä määriä. Nyt kun nappaat omenan mistä tahansa puusta niin tuntuu että se kuori on niin paksu että ei niitä pysty millään syömään kuorineen. Joko oma suu tai sitten omenat on muuttuneet 80-luvulta.
Mä olen sentään oppinut, että raakoja ei pöllitä. Ne ei skidinäkään ollut hyviä saati aikuisena.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylläolevista tuli mieleen että Malminkartanossahan on paljon omenapuita ja varmaan muuallakin. Onkohan nyt kypsiä. Eikä tarvitse edes pölliä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaikkea ne ihmiset keksii.
Joisitko oksasilppurilla ja klapikoneella tehtyä mehua?

Tapio Siltala on keksinyt erikoisen keinon hyödyntää omenapuunsa runsas sato. Hän murskaa ensin omenat oksasilppurilla ja puristaa sen jälkeen omenista mehut puunhalkaisukoneella.

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Yksi typerimmistä jutuista, mitä hetkeen tullut luettua. Mitä vittua minä oikeasti juuri luin?
Siis, mitä? Yleensä olen tottunut siihen että jos tuosta jää kiinni niin nauretaan asialle. Mutta mikä helvetti tuossa on pointtina? Koitetaan mainostaa että ollaan paremmassa kunnossa kuin oikeasti ollaan? Luodaan illuusiota tuleville työnantajille?

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Siis, mitä? Yleensä olen tottunut siihen että jos tuosta jää kiinni niin nauretaan asialle. Mutta mikä helvetti tuossa on pointtina? Koitetaan mainostaa että ollaan paremmassa kunnossa kuin oikeasti ollaan? Luodaan illuusiota tuleville työnantajille?
Eiköhän vain olla siirrytty osin siihen pisteeseen, että se, että muut luulevat sinun kuntoilevan on tärkeämpää kuin itse kuntoilu. Jos tuolla tienaisi kunnolla, voisin harkita ammatinvaihtoa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Siinä on varmaan hauskoja hetkiä, jos esim. oikeasti kovakuntoinen esimies ilmoittaa kovakuntoiseksi luulemansa alaisen johonkin maratonille kaverikseen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Riippuu siitä, kuinka hyvin nuo laitteet olisi puhdistettu.
Katsoin videon eikä se oksasilppuri kovin puhtaalta vaikuttanut. Klapikoneeseen oli tehty jokin metallinen lisäys puristusta varten (vaikutti siistiltä) mutta tuntuu jotenkin oudolta puristaa mehua klapikoneella.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään oli kaupassa Securitaksen vartija kassalla työskentelemässä. Kuulemma Securitaksen uuteen palveluun kuuluu, että vartijat avustaa kassalla kun myyjillä on kiire muualla.

Mitä vittua :D mitä hyötyä on vartijasta joka tekee kassalla töitä?

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tänään oli kaupassa Securitaksen vartija kassalla työskentelemässä. Kuulemma Securitaksen uuteen palveluun kuuluu, että vartijat avustaa kassalla kun myyjillä on kiire muualla.

Mitä vittua :D mitä hyötyä on vartijasta joka tekee kassalla töitä?
Kävit vissiin Tikkulan Apsilla. Siellä olen moiseen itsekin törmännyt.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Yksi typerimmistä jutuista, mitä hetkeen tullut luettua. Mitä vittua minä oikeasti juuri luin?
Tuohan on ihan yleistä muuallakin elämän alueilla. Minä esim olen palkannut Jatkoajan keskustelupalstalle eräitä henkilöitä kirjoittamaan minun nimissäni fiksuja viestejä. Itse olen kirjoittanut palstaurallani vain neljä viestiä tänne. Kaksi Kalsarikänniketjuun ("RÖYH" ja toisessa oli pelkkä YouTube-linkki) sekä MM-kisojen otteluseurantaketjuun "JEEEEEEEE" sekä "HOMO!".

T. Palstalegendan toimitus

Viimeksi muokattu:

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Herralahden S-Market.

En oo moiseen hullutukseen aiemmin törmännyt.
Aiemminhan he ovat ainakin täällä Prismassa kantaneet ostoskoreja työn lomassa kassoilta takaisin sisäänkäynnille. Onhan tuo vähän sama kun Postin työntekijät ajelivat nurmikoita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy