No siis ihan normisettiähän
tämä on. Se tässä varmaan ihmetyttääkin. <3
Ollaan pelattu kaveriporukalla DnD-kamppista ja kirjoitan joka session lopuksi aivan tarpeettoman pitkän yhteenvedon päivästä, koska mä voin. Lähinnä siinä haukun pelaajia ja hassuttelen penisvitseillä ja muulla lapsellisella. Edelleen siksi, koska mä voin.
Koska mun ego on about kivitalon kokoinen, niin ajattelin ettei näin hienoja manioita kannata haaskata pelkkään WhatsApp-ryhmään, vaan ne olisi hyvä pasteta edes johonkin passiivisesti olemaan. Maailman Kuuluu Tietää Tästä! Plus että nettiin mahtuu mitä kummallisempaa outoa shittiä.
Saa sitten joskus vuosien päästä näyttää lapselle, että: "Katso! Sinun vanhempasi olivat silloinkin tosi noloja ja lapsellisia"
Mutta siis 11 jaksoa toistaiseksi seikkailtuna. 3 ja puoli kuukautta Oikeaa Ihmisten Aikaa ja 9 päivää pelissä.
Missään ei ole mitään järkeä. Kenenkään ei kannata kiinnostua. Kunhan vain lämään ne johonkin olemaan.
Hymiö.
On täällä muitakin ketjuja, missä joku horisee yksin viestistä toiseen, joten antakaa ko määki huuda. Ja lisäksi täällä on
ketju Jukurien yleisömäärästäkin, että on pienemmistäkin jutuista tehty asiaa.