Tästähän tulee mieleen OKL:n opinnot. Samanlaista pelleilyä olivat ainakin aikanaan.Yliopiston valtauksesta saa opintopisteitä. No hyvä heille...
Aino Jäälinoja on istunut yliopiston aulassa tiistaista lähtien – saa mielenosoittamisesta opintopisteitä
Lapin yliopiston valtaukseen osallistuvat opiskelijat voivat hakea opintopisteitä Valtauksen ja kansallisvaikuttamisen dramaturgiat-kurssin kautta.yle.fi
Tässä on kyllä välähtänyt. En mäkään tykkää käydä sählyvuoron jälkeen Markun kanssa suihkussa samaan aikaan, koska Markku on niin ruma ja lihava ja karvainen, että mulla menee yöunet. Ratkaisumallini ei silti ole ollut että ehdottaisin että Markku käy suihkussa vaatteet päällä, vaan minä käyn Markun jälkeen. Olikohan tätä pohdittu.Siis tota noin. En tiedä mitä sanoa.
Kanadalaisprofessori ällistyi uudesta säännöstä – kiekkojunnut eivät saa enää käydä alasti suihkussa
Uusi sääntö koskeaa kaikkia juniori-ikäluokkia.www.is.fi
Samahan toimisi ihan taloyhtiön saunassa. Ei enää asukaskohtaisia saunavuoroja, vaan kaikille yhteinen vuoro, jossa käydään vaatteet päällä. Inklusiivista.
Tervetuloa, mutta tämän saunan lähellekään ei sitten tulla ainakaan pitkissä kalsareissa.Mutta olen kai saunan taakse vietävien joukossa.
Hmmm… Mietin, miksi peseytyä, jos ei voi peseytyä.Tässä on kyllä välähtänyt. En mäkään tykkää käydä sählyvuoron jälkeen Markun kanssa suihkussa samaan aikaan, koska Markku on niin ruma ja lihava ja karvainen, että mulla menee yöunet. Ratkaisumallini ei silti ole ollut että ehdottaisin että Markku käy suihkussa vaatteet päällä, vaan minä käyn Markun jälkeen. Olikohan tätä pohdittu.
Samahan toimisi ihan taloyhtiön saunassa. Ei enää asukaskohtaisia saunavuoroja, vaan kaikille yhteinen vuoro, jossa käydään vaatteet päällä. Inklusiivista.
Viime vuosina kebab on noussut Suomessa hampurilaisten, pizzan ja sushin rinnalle, ellei peräti ohi. Se on jo yksi huoltoasemin suosikkiruoista. Kebabista on viimein tullut iso hitti koko maassa.
Tiedät aivan hyvin etten ole koskaan syönyt kebabia. Siinä maailmassa.Ihmetellään lisää: Missä maailmassa näin on tapahtunut nyt?
Piti se tääkin päivä nähdä. Rotta juoksi mun jalan yli. Joku osui ja siinä se vipelsi.
No tossa oli tuollainen kuukauden ränni. Tai tarkemmin sanottuna puoli vuotta. Huhtikuussa kun olin kolme yötä katkolla. Tai oli mulla toukokuussa joku kolme päivää että meni vaan joku 12-13 kaljaa päivässä kun piti vähän skarpata. Nyt alkaa tulemaan tärkeitä juttuja. Tai oli kesälläkin, mutta moni jäi väliin. Tänään kyllä jätän ton yhden tilaisuuden väliin, mutta illalla meen lätkämatsiin. Onkohan ollut neljä kotimatsia ja yhteen oon päässyt kausikorttilaisena. Hitto kun ne pelataan niin myöhään. Ja siinä yhdessäkin lähdin tokan erän jälkeen kaljalle. Toissa päivänä kuoli viides kaljakaveri vuoden sisään niin sekin vähän pistää funtsimaan. Ja naamakin sen verran turvoksissa että vähän vaikeampi puhua kun posket ei liiku entiseen malliin. Joo sori ei tää ole alko-ketju.Mää ihmettelen, missä toveri kuukauden?
Toissa päivänä kuoli viides kaljakaveri vuoden sisään niin sekin vähän pistää funtsimaan
No eihän tuo vielä mitään, mutta mieti jos kaljatölkille olisi tehty kaljan suhteen samoin. Aina ois tyhjä kaljatölkki.Lauantai-karkkipussi on jossain vaiheessa muuttanut muotoaan. Varmaan on saman verran karkkeja sisällä, mutta kymmenen senttiä korkeampi pussi, sellainen pitkulainen pystysuunnassa. Siis pohjalla kolmasosa karkkeja ja kaks kolmasosaa tyhjää.
Mikä siinä on, että meille Unitedin kannattajille pitää aina soittaa suuta? Luulitko etten vanhana koodinmurtajana huomaa? Ei siis ihme, että olet heti epäiltyjen listan kärjessä joka asiassa.Mikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.
WTF :DMikähän ihme siinäkin on, että kun täällä Jatkoajassa tämän tietyn känniurpojen porukasta joku saa bannia, niin mulle pitää lähettää YVtä että mun syy ja oot pelle/läski/vauva/ruma jne. Oletettavasti aikuiset miehet kuitenkin. Ja siis minähän selvästi tosiaan olen modejen suojelussa.