Kiekkohemmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomalainen jääkiekko.
Se on karannu joltai etäkärpältä!Pietäänpä niistä elukoista parempaa huolta,jooko?
Samaa olen minäkin ihmetellyt jo vuosien ajan.Herttoniemessä Alepa, S-marketti ja Prisma varmaan sadan metrin säteellä. Siis samalla ketjulla. Joskus ennen Prisman tuloa jo ihmettelin miksi Alepa ja S-marketti on molemmat 24h.
Sour cream & onion on näköjään totaalivallannut makumarkkinat.
Jauheliha Sour Cream & Onion pizza 200 g
Suomen suosituin pizzasarja täyttää huikeat 40 vuotta. Juhlan kunniaksi sarjaan tulee uusi maku. Juhlavuoden jauhelihapizzassa on täytteenä maukasta jauhelihaa, tomaattia, ananasta ja mehevää mozzarellajuustoa. Makumaailmana on suosittu sour cream & onion.www.saarioinen.fi
Sitten voin maistaa, jos näen noita -30%
Näh, mikä nyt pahan tappais.Jo monta päivää nenästä tullut verta kun niistää. Ja jotkut pikku näppylät tulehtuu ja märkii. Onkohan tää tauti kuolemaksi.
Tuskin, sillä harva on. Elämäntavat helpolla aikaansaavat sen, että jommasta kummasta päästä rööri vuotaa verta.Jo monta päivää nenästä tullut verta kun niistää. Ja jotkut pikku näppylät tulehtuu ja märkii. Onkohan tää tauti kuolemaksi.
Belgiassa taisi taannoin kestää vieläkin pidempään. Vai onko ne vieläkään saanut hallitusta kasaan? Siellä olut- ja suklaapäissään ”neuvottelivat” 493 päivää, kunnes kunkku päätti, että nyt on bakkanaalit kestäneet riittävän kauan. En kyllä olisi muistanut, että siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ei helvetti mä olen vanha.Alankomaissa oli yhdeksän kuukauden mittaiset hallitusneuvottelut. Ja yllätys, yllätys hallituspohja oli sama kuin edellisessä hallituksessa.
Belgiassa taisi taannoin kestää vieläkin pidempään. Vai onko ne vieläkään saanut hallitusta kasaan? Siellä olut- ja suklaapäissään ”neuvottelivat” 493 päivää, kunnes kunkku päätti, että nyt on bakkanaalit kestäneet riittävän kauan. En kyllä olisi muistanut, että siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ei helvetti mä olen vanha.
Ian Wrightin pojanpoika teki debyyttinsä viime viikolla FA Cupissa. Tuntui todella vanhalta olo.
Alankomaissa oli yhdeksän kuukauden mittaiset hallitusneuvottelut. Ja yllätys, yllätys hallituspohja oli sama kuin edellisessä hallituksessa.
Se muuten päällystetään taas marmorilla. Ei Carraraa tällä kertaa.Tämä on vähän samantyyppinen tapaus kuin muinainen pohdinta Finlandia-talon uuden ulkopinnan valinnasta 1990-luvulla. Vanhat Carraran marmoria olleet laatat olivat pahasti käpristyneet ja tilalle haluttiin jotain kestävämpää materiaalia. Pitkällisen väännön ja pohdinnan jälkeen päätettiin valita jälleen Carraran marmori.
Joo käytännössä pyörivät uhkapelejä mainostamalla ja tekevät shokkiwau uutisia klikkiotsikoilla, about kaikesta turhasta.Onko nämä suomikiekko, nhl suomi, leijonat.com jonkun saman porukan sivustoja? Monesti joku spesiaalimpi uutinen vähän eri lailla otsikoituna.
Onko nämä suomikiekko, nhl suomi, leijonat.com jonkun saman porukan sivustoja? Monesti joku spesiaalimpi uutinen vähän eri lailla otsikoituna.
Ranska | Patongin hinnan pitäminen 29 sentissä raivostuttaa Ranskassa: ”Häpeällistä” ihmettelen tuosta jutusta sitä, että en muista ikinä kuulleenikaan Leclerc kauppaketjusta. Piti googlata ettei sellaista nyt ihan Juan-les-Pinsin lähellä olekaan. Tai no yhtä kaukana toisaalta kuin Carrefour, jossa tuli käytyä jos jonkun kaverin kyydillä pääsi (pari kertaa kävin bussillakin tuolla). Ja tuo Carrefour sattui paremmin koulumatkan varrelle. Ja miksi CERAM on nykyään SKEMA (tiedän että ollut jo pitkään mutta minä olin ceramissa enkä skemassa. tosin opiskelinkin ltkk:ssa enkä lty:ssä, mutta nimi vaihtui juuri edellisessä vuodenvaihteessa ennen kuin valmistuin. molemmat toki lut enkunksi).
Toinen juttu on nää kotitestit. Niissäkin ilmeisesti jotain ostorajoituksia kaupoissa, kun ihmiset hamstraavat niitäkin järkyttäviä määriä. Mitä vittua?