Vielä pitäis tietää, että mitä yhteistä on naisen ymmärtämisellä ja pillunsaannilla? Tässä tapauksessa yrittäisin enemmän ymmärtää miestä, joka kääntää jonkinnäköisen itse kehitellyn ongelmansa pillujutuksi. Eli miestäkin pitää koettaa ymmärtää.
Toki pitäähän kaikkia ihmisiä ymmärtää, mutta ei niistä tehdä mitää numeroa.
Heh, asiaa.Jos joku nainen sanoo että naista pitää ymmärtää, niin se on vain jokin kevytkenkä joka yrittää hakea jotain hyväksyntää ilman mitään itsekritiikkiä. Todennäköisesti en keskustelisi sellaisen kanssa uudestaan.
Tai joku hölmö, jolla ei ole muuta puolustusta typerille mielipiteilleen tai mielihaluilleen kuin sukupuolensa. Vartin päästä se kuitenkin väittää olevansa feministi. Miksi pelata yksillä korteilla, tai tyytyä niihin jotka on jaettu.Jos joku nainen sanoo että naista pitää ymmärtää, niin se on vain jokin kevytkenkä joka yrittää hakea jotain hyväksyntää ilman mitään itsekritiikkiä. Todennäköisesti en keskustelisi sellaisen kanssa uudestaan.
Jos joku nainen sanoo että naista pitää ymmärtää, niin se on vain jokin kevytkenkä joka yrittää hakea jotain hyväksyntää ilman mitään itsekritiikkiä. Todennäköisesti en keskustelisi sellaisen kanssa uudestaan.
Ihmisen ymmärtäminen on vaikeaa mutta naisen ymmärtäminen mahdotonta...
Parisuhteessa toista tulisi ymmärtää, ihmisen ratkaisua, vaikka ei ymmärtäisi itse lopputulemaa (oli sitten mies tai nainen). Ja ei, seksin ei kuuluisi olla mikään neuvottelukapula.
Naisella on rinnat ja nainen tuoksuu hyvälle. Siinä on sellaiset neuvotteluvaltit, että ainakin tämä heikko mies on polvet koukussa naisen, siis vaimon, edessä. Ymmärrän, kuuntelen ja silitän, jotta saan, kyllä te tiedätte mitä. Mutta ei seksi oikeasti ole kaikki kaikessa. Se on se, että on joku ihminen jonka kanssa jakaa ilot ja surut. On ihminen, joka tuntee sut läpikotaisin ja hyväksyy sut juuri sellaisena kuin olet. Ei tarvitse esittää mitään. Voi piereskellä, raapia persettä tai vaikka kaivella muniaan juuri silloin kuin siltä tuntuu ja tietää ettei toinen lähde viereltä mihinkään. Ihanaa ja niin mutkatonta. Voikaa hyvin.
En ole ikinä riidellyt kenenkään kanssa. Miksi olisin? Ei kait se ole kivaa. Jos nainen on riitelytuulella niin mä oon lähtenyt vaikka kaljalle. Sen takia tykkään pitää omaa kämppää ja eihän sitä muutenkaan joka päivä jaksa ketään. Tietty mä oon aina yrittänyt sopia ja puhua, mutta kaikkien kanssa se ei vaan onnistu kun niiden tunteet laukkaa vuoristorataa. Kyllä ne yleensä parin päivän päästä pyytää anteeksi ja tietty mäkin pyydän aina kun teen jotain sellaista ja usein pyydänkin. Turha kuitenkaan ruveta itsekin riitelemään tai kiukuttelemaan. Jotkut jopa vaihtaa äänensävyä tai korottaa ääntä, mitä mä en ymmärrä. Se on suoraan kaljalle ->Onkohan kukaa koskaan synnyttänyt riitaa tyhjästä vain saadakseen sovintoseksiä?
En ole ikinä riidellyt kenenkään kanssa. Miksi olisin? Ei kait se ole kivaa. Jos nainen on riitelytuulella niin mä oon lähtenyt vaikka kaljalle. Sen takia tykkään pitää omaa kämppää ja eihän sitä muutenkaan joka päivä jaksa ketään. Tietty mä oon aina yrittänyt sopia ja puhua, mutta kaikkien kanssa se ei vaan onnistu kun niiden tunteet laukkaa vuoristorataa. Kyllä ne yleensä parin päivän päästä pyytää anteeksi ja tietty mäkin pyydän aina kun teen jotain sellaista ja usein pyydänkin. Turha kuitenkaan ruveta itsekin riitelemään tai kiukuttelemaan. Jotkut jopa vaihtaa äänensävyä tai korottaa ääntä, mitä mä en ymmärrä. Se on suoraan kaljalle ->
Taksikuski on oikeassa. Autot ovat risteysalueelle menneet vihreillä ja he saavat siitä (varovaisuutta noudattaen?) ajaa pois. Olen 99 % varma asiasta.Teollisuuskadun Itäväylän puoleinen pää on rempassa jo vissiin toista kuukautta ja toinen itään menevistä kaistoista on pois käytöstä. Tämä tekee edeltävistä liikennevaloista (T-risteys) aika pahan pullonkaulan. Se ei ole vielä se ihmettelyni aihe vaan se, että kun se risteys menee tukkoon vetoketjuilmiötä odotellessa, myös Teollisuuskadun suuntaiset valot vaihtuvat vääjäämättä punaiselle ennen kuin suma ehtii purkaantua. Siitä päästäänkin tähän varsinaiseen dilemmaan. Jos suojatiellä ei ole jalankulkijoita, ovatko keskellä T-risteystä seisovat autot velvollisia odottamaan valojen vaihtumista vihreiksi vai ei? Nyt siinä on ollut melkein joka päivä tilanne, missä autot seisovat paikassa, missä ne eivät normitilanteessa ikinä seiso. Risteykseen pyrkivät soittavat torvea valoissa seisoville, koska heidän mielestään se punainen valo ei koske risteysalueella olevia autoja. Mutta jos se jalankulkuvalo on samassa tolpassa vihreä, niin mulla ainakin menisi sormi suuhun tuossa paikassa. Kumpi on oikeassa? Valon vaihtumista odottava kuski, vai itkupotkuraivarin saanut torvea soittava taksikuski siinä takapuskurissa?
No niin minunkin maalaisjärkeni sanoo. Mutta sitten jäin jumittamaan tohon jalankulkuvalohommaan.Taksikuski on oikeassa. Autot ovat risteysalueelle menneet vihreillä ja he saavat siitä (varovaisuutta noudattaen?) ajaa pois. Olen 99 % varma asiasta.
Ei kai sinne risteykseen tai risteysalueelle pidä ajaa jos se on tukossa ja sinne ei mahdu. Sen takia joihinkin risteyksiin on maalattu niitä ruudukoita, että tyhmemmätkin tajuaisivat sen.Taksikuski on oikeassa. Autot ovat risteysalueelle menneet vihreillä ja he saavat siitä (varovaisuutta noudattaen?) ajaa pois. Olen 99 % varma asiasta.
Ei kai sinne risteykseen tai risteysalueelle pidä ajaa jos se on tukossa ja sinne ei mahdu. Sen takia joihinkin risteyksiin on maalattu niitä ruudukoita, että tyhmemmätkin tajuaisivat sen.
Niihin risteyksiin ei saakaan ajaa tukkeeksi joihin se ruudukko on maalattu. Muissa risteyksissä se ei ole kiellettyä, vaikka tyhmää onkin tietenkin tukkia liikenne. Jos sinne on ajanut niin sieltä saa ajaa pois etuajo-oikeutetusti.Ei kai sinne risteykseen tai risteysalueelle pidä ajaa jos se on tukossa ja sinne ei mahdu. Sen takia joihinkin risteyksiin on maalattu niitä ruudukoita, että tyhmemmätkin tajuaisivat sen.
No ei sinne kyllä oikeasti saa ajaa, jos se risteys on jo tukossa. Silloin pitää odottaa siellä risteyksen reunalla. Ei se ruudukkokaan ole muuta kuin ohjeellinen tollompia varten, se ei velvoita mihinkään. Tyhmimmät eivät osaa edes sen kanssa.Niihin risteyksiin ei saakaan ajaa tukkeeksi joihin se ruudukko on maalattu. Muissa risteyksissä se ei ole kiellettyä, vaikka tyhmää onkin tietenkin tukkia liikenne. Jos sinne on ajanut niin sieltä saa ajaa pois etuajo-oikeutetusti.
Muistaakseni vuosikymmeniä sitten autokoulussa ajo-opettaja ainakin sanoi, ettei se ruudukko ole mikään ohjeellinen vaan sitä täytyy noudattaa. Googlaaminen näytti, että olet tosiaan oikeassa. Se on vain ohjeellinen eivätkä nämä risteykset eroa toisistaan. My bad.No ei sinne kyllä oikeasti saa ajaa, jos se risteys on jo tukossa. Silloin pitää odottaa siellä risteyksen reunalla. Ei se ruudukkokaan ole muuta kuin ohjeellinen tollompia varten, se ei velvoita mihinkään. Tyhmimmät eivät osaa edes sen kanssa.
Alunperin Leonin kysymyshän oli siis jos on ajanut risteykseen vihreillä ja joutuu sinne pysähtymään, niin saako jatkaa matkaansa vai pitääkö jäädä keskelle risteystä tukkimaan liikenne kun risteykseen tunkee ajoneuvoja muista suunnista. Oikea vastaus on kuitenkin, että saa jatkaa matkaa? Sitä ei ainakaan kukaan ole vielä tyrmännyt. Liikennevalothan ohjeistavat saako risteykseen ajaa vai ei. Liikennevalot eivät käsittääkseni ohjeista saako risteyksestä poistua vai ei. Typeräähän se on tuossa Leonin kuvaamassa tilanteessa jäädä tukkimaan risteys muilta.