Voi hyvä tavaton, eräs jatkoaikalainen on - Pohjois-Koreassa! Minä en tohtisi, kun en meinaa tohtia edes Nordista pohjoisemmaksi. Sitten käydään myös kaikki Uzbekistanit ja muut Iranit. Kunnioitan tuommoista, mulle riittää Eurooppa, mutta jo Rooma on liian etelässä. Napolissa kävin kerran ja se oli ihan kamalaa. Mieluiten oon kotona, Helsingissä, Hesarin, Hämeentien (tai oikeastaan Sörkan rantatien) ja Eläintarhanlahden ym. vesialueiden muodostamassa kolmiossa. Ei siitä oo kun pari viikkoa kun kävin Aleksilla, tuntui vähän jo liialliselta. Tunnen yhden joka asuu Hermannissa, olin että onnee. Kysyi, että tuunko kylään ja sanoin etten tuu. Kurvissa oon kerran nähnyt Sofi Oksasen eikä sinnekään viitti enää mennä. Kyllä mä hyväksyn Vaasankadun.
Tää oli vähän tällainen Helsinki-postaus, landet ei ehkä ymmärrä näitä asioita, mutta siinä on hirveä kulttuuriero asutko Karhupuistossa vai Hesarilla ja Hesarikin jakaantuu moneen eri kulttuuriin. Karhupuisto ei jakaudu. Nuorena asuin Kantsussa, se oli kamalaa. Mä en pysty lähiöihin. Kaveri asuu lähiössä, oon käynyt siellä. Puu-Vallilassa on outoa kiehtovuutta, sitä on kun jossain Raahessa ja muistelee Arto Melleriä. Kävin siellä, siis Puu-Vallilassa, valokuvaamassa viime vuonna ja se oli hyvä kokemus. Maunulassa oon kerran pannu, mutta se oli ysärillä.