Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Ihmettelen, että onko Maikkarilla parhaillaan tulevan SNL:n tarkoitus naurattaa vai ei. Ei nimittäin naurata.
Oli muuten tuo Downin syndrooma yksi huonoimmista ikinä näkemistäni sketseistä. Vaihdoin kanavaa.Ihmettelen, että onko Maikkarilla parhaillaan tulevan SNL:n tarkoitus naurattaa vai ei.
Ihmettelen että eikö kukaan enää kuuntele radiota? Radio Suomesta tulee tällä hetkellä Kai Ulmasen soittolista eli Kaitsun nurkka. Loppuu ihan kohta. Taatusti viihdyttävämpää kuin 2000-luvun suomalainen sketsiviihde, joka perustuu pääasiassa alapääjuttuihin ja kertakäyttöisen populäärikulttuurin parodioimiseen.
Älä huoli. Nyt homostellaan kakkosella(hihi) ja palaudutaan sivven äärelle.
Vaihda kanava vitoselle (Yle Fem/SVT World) mikäli haluat homostella musiikkiviihteen parissa.
Onko jo Kristan erä?
Ihmettelen että eikö kukaan enää kuuntele radiota?
Mikäs siinä oli niin huonoa? Vai onko kyseessä vaan joku oma ajatus ettei jostain aiheista saisi muka vitsailla?Oli muuten tuo Downin syndrooma yksi huonoimmista ikinä näkemistäni sketseistä. Vaihdoin kanavaa.
Mutta radiosta kuuluu vain ääntä. Telkkarista näkee sen lisäksi myös liikkuvaa kuvaa. Mä ainakin oon aina pitänyt radion kuuntelijoita vähän yksinkertaisempina. Teineille jonkun Jaajon mukahauskoja paskaläppiä tai sitten vanhuksille hidastempoisia ja äärimmäisen tylsiä puhejuttuja, mitkä ei oikein sovi tähän aikaan, mutta ihmiset monesti jumittuu siihen aikaan kun itse on ollut nuori. Ja kolmanneksi radiosta kuulee niitä biisejä, mitä ei just sillä hetkellä haluaisi kuunnella, mutta pakko on, tai no ei se mikään pakko ole kun jokainen voi sulkea sen iänikuisen vekottimen ja pistää oman suosikkilevyn stereoihin.Ihmettelen että eikö kukaan enää kuuntele radiota?
Mutta radiosta kuuluu vain ääntä. Telkkarista näkee sen lisäksi myös liikkuvaa kuvaa. Mä ainakin oon aina pitänyt radion kuuntelijoita vähän yksinkertaisempina. Teineille jonkun Jaajon mukahauskoja paskaläppiä tai sitten vanhuksille hidastempoisia ja äärimmäisen tylsiä puhejuttuja, mitkä ei oikein sovi tähän aikaan, mutta ihmiset monesti jumittuu siihen aikaan kun itse on ollut nuori. Ja kolmanneksi radiosta kuulee niitä biisejä, mitä ei just sillä hetkellä haluaisi kuunnella, mutta pakko on, tai no ei se mikään pakko ole kun jokainen voi sulkea sen iänikuisen vekottimen ja pistää oman suosikkilevyn stereoihin.
Jääkaappi on ilmeisesti monille ihmisille varasto, johon tungetaan ihan kaikki. Varmaan paskaset kalsaritkin.
Mikä on virkistävämpää kuin jääkaappikylmät kalsarit?
Tuu ny @Jääkaappi ite selvittään.Jääkaappi on ilmeisesti monille ihmisille varasto, johon tungetaan ihan kaikki. Varmaan paskaset kalsaritkin.
Tuu ny @Jääkaappi ite selvittään.
Ihmetyttää Facebookin linja siinä mitkä viestit on asiattomia. Ilmiannoin vihapuheena muutaman viestin jossa kirottiin ja köytettiin mm. sanaa "hiekkaneekeri". Todella mauttomia viestejä muutenkin.
Facebookilta tuli vastausviesti, että kiitis ilmoituksesta mutta viestejä ei poistettu.
Vähän ihmettelen, miksi Facebookin pitäisi sensuroida ja poistaa viestejä. Eikös tuon konseptin idea juuri ole se, että kenellä tahansa idiootilla on mahdollisuus saada ajatuksensa kaiken kansan nähtäville. Poikkeuksena toki esimerkiksi selviä laittomuuksia sisältävät viestit.Ihmetyttää Facebookin linja siinä mitkä viestit on asiattomia. Ilmiannoin vihapuheena muutaman viestin jossa kirottiin ja köytettiin mm. sanaa "hiekkaneekeri". Todella mauttomia viestejä muutenkin.
Facebookilta tuli vastausviesti, että kiitis ilmoituksesta mutta viestejä ei poistettu.
Ihmetyttää Facebookin linja siinä mitkä viestit on asiattomia. Ilmiannoin vihapuheena muutaman viestin jossa kirottiin ja köytettiin mm. sanaa "hiekkaneekeri". Todella mauttomia viestejä muutenkin.