Kylläpäs on harvinaisen paljon asiaa tässä viestissä. Jos enemmän ihmisiä ajattelisi tällä tyylillä noin yleisesti niin maailma olisi huomattavan paljon parempi paikka elää.
Näin asiaa pitäisikin ajatella, mutta mitä ihminen tunteilleen voi. Minua tässä Cheek-hysteriassa ärsyttää eniten se, että vaikka kyseessä on ymmärtääkseni itse "musiikkinsa" tekevä artisti, tuli hänestäkin ison massan juttu tosi-tv-ohjelman kautta. Maailmassa on silloin jotain vikaa, kun musiikkimyynti digitalisoituu, levykaupat kuolevat, radio on täynnä soittolista-asemia ja ihmiset löytävät musiikkisuosikkinsa televisiosta.
Cheek on ilmoittanut jäävänsä pitkälle keikkatauolle, enkä yhtään ihmettelisi vaikka tuona aikana stadionyleisö on löytänyt televisiosta uuden suosikkinsa ja lahelainen geelitukka ei ole enää kiinnostava. Asa sen sijaan pysyy omalla linjallaan ja säilyttää siksi oman kuulijakuntansa, vaikka suuri yleisö ei hänestä ole koskaan kuullutkaan.
Lordi sai euroviisuvoitollaan aikaan pienen hysterian, josta osasin olla iloinen, vaikka kyseinen musiikki ei liikuta minua mihinkään suuntaan. Kauppatorikin oli varmasti täynnä juhlivia ihmisiä, jotka eivät ollut ennen kuunnelleet heviä, mutta halusivat silti nauttia harvinaisesta juhlasta. Ei minua sekään häiritse, että jääkiekon maailmanmestaruutta juhlivat myös sellaiset ihmiset, jotka eivät seuraa jääkiekkoa kuin arvokisojen aikaan.