vilperi kirjoitti:Oletteko te siellä Helsingissä niin hölmöjä ettette edes kelloa tunne?
Siltä ainakin näytti kun rantapallon tapasia lenteli jäälle jo ennen kuin 60 minuuttia oli täynnä.
1Timer kirjoitti:Eilen kaytiin vaimon kanssa tatuoijalla (annoin sille synttariksi uuden tatuoinnin) ja katselin siina sitten respan tyton "kukkaisia kasivarsia", kun silmiini osui niiden kukkien alla oleva teksti:
Pidä lujasti kiinni
No siina sitten kysymaan, etta miksi hanella on suomalainen teksti tatuoituna kasivarren "alla". Isoaiti on kuulemma suomalainen... Aika janska juttu! En ole meinaan koskaan nahnyt mitaan tuollaista.
tutzba kirjoitti:Miten sanaan "pidä" on saatu äänpisteet? :)
msg kirjoitti:Copy-pastella siitä käsivarren tatuoinnista?
Siinä ilmoituksessahan taisi olla vieläpä joku kuravesi viittaus tms. ikään kuin varmistamassa, että perille menee. Piti oikein laittaa modeille palautetta, että voisi taso olla vähän korkeammalla jatkossa.Iker kirjoitti:Ihmettelen oikeasti, että joku ei tajunnut Vapaan keskustelun sulkemisen olleen aprillipila.
Itse huomasin Vapaan osion puuttumisen eilisiltana ennen puolta yötä, asiasta ei silloin ollut mitään ilmoitusta vaan Vapaa Keskustelu oli vaan tylysti poistettu valikosta. Kesti n. 6 sekuntia tajuta, että nyt on jekku kyseessä ja aamulla lieene Vapaan lopullisesta sulkemisesta jonkinlaista ilmoitusta. Ja kaskummaa..
Samaa ihmettelin. Näin sen baarissa viikko sitten, ei sitä silloin huomannut niissä normivaatteissa, mutta oli aika upea ilmestys tänään TV:ssä. Pari vuotta sittenhän Mariko oli suorastaan pullea.Habs16 kirjoitti:Ihmettelyni saa tällä kertaa MC Marikon kroppa "Tanssii tätien kanssa"-ohjelmassa! Ei hemmetti että oli timmissä kunnossa varsinkin kun vertaa siihen mitä se on joskus vuos/pari sitten ollut!
tutzba kirjoitti:Miten sanaan "pidä" on saatu äänpisteet? :)
Iker kirjoitti:Ihmettelen oikeasti, että joku ei tajunnut Vapaan keskustelun sulkemisen olleen aprillipila.
scholl kirjoitti:Olen ihmetellyt sitä, että miten 15 sotilasta voi jäädä rättipäille vangeiksi. Eikö liittoutuneilla ole sen verran tulivoimaa, että voivat antaa tulta munille silloin, jos joku lähestyy.
scholl kirjoitti:Olen ihmetellyt sitä, että miten 15 sotilasta voi jäädä rättipäille vangeiksi. Eikö liittoutuneilla ole sen verran tulivoimaa, että voivat antaa tulta munille silloin, jos joku lähestyy.
Toisekseen en tajua sitä, että miten joku sotilas voi suostua valehtelemaan rättipäiden mieliksi kameran edessä.
Kolmanneksi en ymmärrä sitä, että miksei Britannia tee mitään. Miksei asiaan vastata millään tavalla
Viljuri kirjoitti:Nyt se sitten johti tälläiseen tilanteeseen. Sellaisia arvioita olen lukenut, tiedä sitten ovatko ihan perseestä, että kuukausia tulee kestämään näiden merimiesten (ja naisen) panttivankeus, mikäli sitten ei tapahdu mitään dramaattista.
Pilkunviilaus, hienostunut(?) provosointi ja ihan yleinen vittuilukulttuurin vaaliminen ovat jonkin sortin pikku perversioita, joihin itse ainakin "syyllistyn" nettipalstojen lisäksi ihan arkipäiväisessä elämässä. Suurin osa kavereistani tietää meikäläisen olevan tietyissä jutuissa vittuileva pilkunviilaaja, jolloin he osaavat suhtautua asiaan hurtilla huumorilla ja samalla kyttäävät kahta kovemmin meikäläisen mokia, joista pääsisivät kuittailemaan. Oma huumorintaju yleensä riittää kestämään vittuilun kuin vittuilun, kun vaan muistaa nauraa itselleen ja omille virheilleen. Siinä sivussa sitten voi saada jotain selittämätöntä tyydytystä muiden provosoinnista ja varsinkin siitä, jos joku provosoituu.Pete2004 kirjoitti:Mikä saa ihmisen kirjoittamaan noin?
scholl kirjoitti:Paheksun lisäksi sitä, että se brittinaissotilas on hylännyt uniformunsa ja on heti päivästä yksi alkaen rätti päässä kuin pahinkin muslimiterroristi. Ei taida olla Britanniassa isänmaallisuus kunniassa.