...tai c) eivät välitä pätkääkään. Mitä voi väärin äänestämisestä pahimmillaan seurata? Niinpä.Joko nämä lukutaidottomat eivät a) lue avausviestiä tai b) eivät käsitä että kyseessä on julkinen äänestys.
...tai c) eivät välitä pätkääkään. Mitä voi väärin äänestämisestä pahimmillaan seurata? Niinpä.Joko nämä lukutaidottomat eivät a) lue avausviestiä tai b) eivät käsitä että kyseessä on julkinen äänestys.
Vaihtoehto se on tuokin. Mutta voisihan sitä vaikka topicin aloittajaa sen verran kunnioittaa että pelaisi niin sanotusti sääntöjenmukaisesti, vaikkei tuollainen äänestys millään tavalla olekaan erityisen tärkeä. Ja toisaalta, mitä väliä sillä edes on jos naapuriseuraa pidetään "oikeampana" muiden kannattajien toimesta kuin omaa seuraa....tai c) eivät välitä pätkääkään. Mitä voi väärin äänestämisestä pahimmillaan seurata? Niinpä.
No että urheiluliikkeet saisi myytyä varastosta vanhat ilmakiväärit pois tilaa viemästä.Minkä ihmeen takia se kissa päästetään taajamassa kulkemaan vapaana ilman kytkemistä.
Hetki sitten lähikaupassa, jossa palvelee myös posti, oli englantia puhuva tyttönen lähettämässä jotain pakettia yms. Häntä palveli sitten n. 50v täti...
Ihmisen muistia tai lähinnä sen laajuutta. Lu Chao on muistanut 67890 piin desimaalia. Olisi muistanut kuulemma 100000 jos ei yhtä pikku kämmiä olisi tullut.
Hyvä kun ite muistaa ottaa avaimet ovesta. Saati läheisten syntypäiviä.
Luultavasti Lu Chao ei näitä asioita muista ollenkaan, hän muistanee vain piin desimaalit. Harrastuksensa kullakin, mutta opettelisi nyt vaikkapa minun levy-, leffa-, kirja- ja sarjakuvakokoelmani kaikki statistiikat ulkoa ja asettuisi huoneen nurkkaan hiljaa seisomaan kunnes puhuttelisin häntä ja kysyisin, montako M-kirjaimella alkavaa levyä minulla taas olikaan ja kuka olikaan sen ja sen elokuvan puvustaja.
Luultavasti Lu Chao ei näitä asioita muista ollenkaan, hän muistanee vain piin desimaalit. Harrastuksensa kullakin, mutta opettelisi nyt vaikkapa minun levy-, leffa-, kirja- ja sarjakuvakokoelmani kaikki statistiikat ulkoa ja asettuisi huoneen nurkkaan hiljaa seisomaan kunnes puhuttelisin häntä ja kysyisin, montako M-kirjaimella alkavaa levyä minulla taas olikaan ja kuka olikaan sen ja sen elokuvan puvustaja.
Katselin eilen Discoverylta ohjelman Jamie May miesten hommissa, jossa hänen piti opetella Grand National -laukkakisan hevoset, ratsastajat ja värit. Häntä auttoi tässä muistamisen maailmanmestari tms. Kyseinen mestari kuvittelee mielessään erilaisia golfratoja, joihin hän sijoittaa asiat joita pitää muistaa. Ehkä hän olisi sopiva seisomaan sinun huoneen nurkkaan ja etsimään vesiesteistä ne M-kirjaimella alkavat levyt.
Haa, nämä bongasin molemmat."To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women! Or 42."
Ei, vaan isä on pudottanut omastaan sen maan.Ihmettelen, että miksi Jonna on Tervomaa, kun sen isä on Tervo. Onko Jonna lisännyt tuon maan nimeensä taiteellisista syistä?
Minkä ihmeen takia se kissa päästetään taajamassa kulkemaan vapaana ilman kytkemistä. Riesana ovat perkeleet!
Miten tuo Forrest Gump vain voikaan toimia tietyin väliajoin noin hyvin? En tajua, mutta ihmettelen isosti..
Miten tuo Forrest Gump vain voikaan toimia tietyin väliajoin noin hyvin? En tajua, mutta ihmettelen isosti..
Kauhea ajatellakaan, mitkä elokuvat jäivät ilman parhaan elokuvan Oscar-palkintoa Forrestin viedessä pytyn. Sekä Shawshank Redemption että Pulp Fiction.
Kauhea ajatellakaan, mitkä elokuvat jäivät ilman parhaan elokuvan Oscar-palkintoa Forrestin viedessä pytyn. Sekä Shawshank Redemption että Pulp Fiction.
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla näihin joskus jotain perusteluita, muutakin kuin "ihan paska, ei mun tartte pitää kaikesta mistä muutkin". Kaikesta ei tarvitse pitää mutta perustelut yleensä auttavat antamaan mielipiteelle jotain arvoa.Jatketaan elokuvaihmettelyä samoilla elokuvillakin ja ihmetellään sitä miten niin moni ihminen pitää Pulp Fictionia hyvänä elokuvana. Itse en arvosta ollenkaan.
Minne mahtaa olla kadonnut läppärini tehtäväpalkista äänenvoimakkuus-säädin. "Näytä aina kaikki kuvakkeet tehtäväpalkissa" nappikaan ei tuo sitä esille, kadonnut tyystin. No, en minä äänenvoimakkuutta olisi halunnutkaan muuttaa.