Hei älkää haukkuko noita jenkkiräppäreitä. Vaikka ne saa paljon rahaa ja misuja, niin se on vaan pieni lohtu siitä mitä ne on joutuneet kärsimään. Ei niillä ole aina ollut noin helppoa. Ne on joutuneet mukaan kaiken maailman jengisotiin ja niiden nimiä on yhdistelty vaikka mihin murhiin, ja kaiken lisäksi ne on joutuneet väistelemään paljon luoteja ja varmaankin moni niistä on osunutkin.
No mut joo, siis onhan nämä jampat kuitenkin kaksi tosi isoa nimeä. En mä tosta niiden musasta ja meiningistä kovinkaan paljoa välitä, eikä toi niiden musa saa mun persettä nousemaan penkistä, enkä mä noiden levyjä ostaisi tai varsinkaan jaksaisi kuunnella, mutta mun mielestä olis kyl mielenkiintoista mennä kattoo. Ja onhan noilla Suomessakin paljon faneja, joita toi kiinnostaa. Onhan noi molemmat kuitenkin tosi hyviä ja tosi kuuluisia siinä mitä ne tekee, siltikin vaikka just mä en erityisesti räpistä tykkää. Lisäksi musta on hyvä juttu että kaksi tollaista isoa nimeä vetää saman kiertueen. Kumpikaan noista ei ehkä yksistään kiinnostaisi edes puolia siitä mitä nyt kun noi vetää yhteiskeikan, joten tavallaan tässä tapauksessa ainakin mulla 1+1=3.