Vähän ihmetyttää, kun porukka latailee uutta NHL:ää netistä ja kuumuu kun se ei onnistukaan. Eikös se julkaisupäivä kuitenkin ole tällä viikolla, joten ei varmaan ole ihan elämä ja kuolema kyseessä tuon kanssa?
Tämän viestin tarkoitus ei ollut siis vittuilla, mutta kunhan vaan ihmettelin.
Hyvin ihmetelty, sama on ihmetyttänyt minuakin.
Toinen asia joka ihmetytti tänään, on se, kun olin menossa rautatieasemalle metrolla, eteeni istui minua vanhempi (~50v.) mies, joka sitten jutteli minulle kuin vanhalle tutulle. Lähtiessään tokaisi vielä, että annanko nimmarin kun olemme tehneet Jokisen kanssa ensimmäisen maalin... ko. miehellä oli HIFK-paita päällä (oletan siis, ettei puhunut "meistä" HIFK-faneina), joten ihmetykseksi jäi, keneksiköhän se minua luuli?
Jos se luuli, että olet Visnovsky?
Vähän ihmetyttää, kun porukka latailee uutta NHL:ää netistä ja kuumuu kun se ei onnistukaan. Eikös se julkaisupäivä kuitenkin ole tällä viikolla, joten ei varmaan ole ihan elämä ja kuolema kyseessä tuon kanssa?
Tämän viestin tarkoitus ei ollut siis vittuilla, mutta kunhan vaan ihmettelin.
EDIT: Miten tuossa puhuttiin jo KKO:een valittamisesta, kun hovikin on vielä käymättä?
En tiedä syytteletkö nyt Peltosta tai IFK:ta vai toimittajaa, mutta jos Peltosen tilannetta jotenkin kyseenalaistat niin pakko mainita että olen minäkin baarissa pystynyt olemaan vaikka urheilu onkin ollut kondiksen puolesta poissuljettu vaihtoehto.HS - Ville Peltonen pääsi jo luistimille
Peltonen bongattu baarista viime perjantaina, mutta nyt hesari kirjoittaa sympaattisesti Villen päässeen jo luistimille. Kontakteja pitää kuitenkin vältellä kun kärsinyt juuri aivotärähdyksestä. Eikä ole vielä varmaa pystyykö pelaamaan torstaina. Jokainen tyylillään, mutta joku haistahtaa, joko toimittaja tai sitten joku muu...
Vähän mä olin pettynyt että kesti näin kauan ennen kuin kukaan jaksoi närkästyä tuosta sunnuntaisesta kommentistani.Lähinnä sen takia reagoin, kun jossain ketjussa sitä ehdittiin jo aiemminkin ihmetellä miten Peltonen on voinut viikonloppuna olla baarissa vaikka oli "muka loukkaantunut kovinkin pahasti" tai jotain sinne päin.
Eilen hyökättiin GoDaddy -nimisen domainhallintayrityksen kimppuun ja alas meni miljoonia sivustoja loppuillaksi. Saattaisi olla joku vastaavanlainen.Tällä hetkellä on alhaalla ainakin Liigapörssin, Poliisin, HS:n, IS:n ja Snickersin nettisivut. Mitä täällä tapahtuu? 11.9?
Moni voi ihmetellä, miksi kirjoitan asiasta tänne enkä lähetä tälle tyypille yksityisviestiä takaisin. No siksi, että tämä tapaus aktivoi yksityisviestiominaisuuden vain siksi ajaksi, että ehtii lähettää verbaalioksennuksensa minulle, ja ottaa sitten yksityisviestit taas pois käytöstä.
Joku psykologiaa opiskellut voisi lähestyä minua vaikka yksityisviestillä ja kertoa, miten tuohon tapaukseen tulisi suhtautua. Tottakai jätän nuo omaan arvoonsa, mutta voinko mahdollisesti auttaa tuota tyyppiä jotenkin?
Enkeli Elisa- jutusta ja lätkätappelusta on siis ilmeisesti tehty rikosilmoitukset. Mä ainaki olen ymmärtänyt, että monia asioita ei edes voi käsitellä ilman rikosilmoitusta.Ihmettelen vähän poliisin toimintaa. Kansanedustaja kertoo julkisesti että häntä on uhkailtu lakiesityksen takia, mutta poliisin mukaan asiaa ei tutkita koska rikosilmoitusta ei ole tehty. Kuitenkin jatkuvasti poliisi ottaa itse tutkintaan oma-aloitteisesti juttuja, kuten nyt vaikkapa lätkämatsissa tapahtuneita pahoinpitelyitä videoiden perusteella, Enkeli-Elisan tapaus ja milloin mitäkin.
Eikö nyt perkele kansanedustajan uhkailu ole sitä luokkaa, että sitä alettaisiin samalla hetkellä tutkimaan kun asiasta kuullaan? Kuitenkin kyseessä on yritys vaikuttaa lainsäätäjään.
Edit: lähteenä Hesari. Toki lausunto tulee KRP:stä, mutta silti.
Enkeli Elisa- jutusta ja lätkätappelusta on siis ilmeisesti tehty rikosilmoitukset. Mä ainaki olen ymmärtänyt, että monia asioita ei edes voi käsitellä ilman rikosilmoitusta.
Enkeli Elisa- jutusta ja lätkätappelusta on siis ilmeisesti tehty rikosilmoitukset. Mä ainaki olen ymmärtänyt, että monia asioita ei edes voi käsitellä ilman rikosilmoitusta.
Tämä henkilöhän kaiketi kommunikoi täysin rauhallisesti - vaikka jotkut viesteistään ulkopuolisen silmin katsottuna saattaisivatkin näyttää kiihdyksissä kirjoitetulta - objektiivisesti asioita puiden, eikä häntä lainkaan haittaa, mitä muut hänestä ajattelevat, vaikka silloin tällöin käyttääkin ignore-toimintoa.
Eihän sellainen mitään apua tarvitse.
Ihmettelen vähän poliisin toimintaa. Kansanedustaja kertoo julkisesti että häntä on uhkailtu lakiesityksen takia, mutta poliisin mukaan asiaa ei tutkita koska rikosilmoitusta ei ole tehty. Kuitenkin jatkuvasti poliisi ottaa itse tutkintaan oma-aloitteisesti juttuja, kuten nyt vaikkapa lätkämatsissa tapahtuneita pahoinpitelyitä videoiden perusteella, Enkeli-Elisan tapaus ja milloin mitäkin.
Eikö nyt perkele kansanedustajan uhkailu ole sitä luokkaa, että sitä alettaisiin samalla hetkellä tutkimaan kun asiasta kuullaan? Kuitenkin kyseessä on yritys vaikuttaa lainsäätäjään.
Edit: lähteenä Hesari. Toki lausunto tulee KRP:stä, mutta silti.
Gredu hei! On täällä susirajankin tienoilla myös bussi 74, joka muuttui taannoin seutulinjaksi. Nythän sillä pääsee Vantaan Ikeaan! Mahtava homma! Köh köh...Ihmettelen, miten bussi numero 39 voi olla seutulinja, vaikka kaikki muut ovat seutulinjat on numeroitu 500-sarjalla.
Gredu hei! On täällä susirajankin tienoilla myös bussi 74, joka muuttui taannoin seutulinjaksi. Nythän sillä pääsee Vantaan Ikeaan! Mahtava homma! Köh köh...
Ihmettelen, miten bussi numero 39 voi olla seutulinja, vaikka kaikki muut ovat seutulinjat on numeroitu 500-sarjalla.
P.S. Kaikki seutulinjat eivät ole 500-sarjaa vaan löytyy 100-800 sarjat.
Tuo onkin erikoinen kuriositeetti, ihmettelen minäkin. Voisko johtua jotenkin siitä, että tuo on alunperin kai mennyt pelkästään Malminkartanoon?