Onnea vaan.Kas kun on mun synttärit.
Tänään muuten sekä Zigmund Palffy että Mikael Renberg täyttävät 40. (Älkää kysykö mistä tiedän, tiedän ihmeellisiä tarpeettomia asioita.) Vastahan ne molemmat oli nuoria ja lupaavia.
Onnea vaan.Kas kun on mun synttärit.
Toki siitä oltiin samaa mieltä että on ärsyttävää kun tuulipukukansa herää aina keväisin uniltaan ja alkaa kahden viikon ajan seuraamaan jääkiekkoa. Niissä kisoissa yleensä ratkaistaan kuka on kansan silmässä loppuelämänsä hyvä/huono pelaaja. Tähän vielä lisänä työpaikkojen "asiantuntijat", jotka Mertarannan kertomana tekivät mielipiteensä asioista.
Mutta mistä tuollaisia negatiivisia ihmisiä kumpuaa? Onko se jalkapallofanina oleminen niin paskaa, että pitää keskittyä muiden lajien mollaamiseen.
Mulla on siinä mielessä helppoa, että pidän melko lailla tasapuolisesti molemmista lajeista, ja niin tuntuisi ylipäätään tuttavapiirissäni olevan. Yksisilmäisiä lätkä/futisihmisiä en taida juuri tuntea. Jos on urheilusta ja joukkuepeleistä kiinnostunut, niin yleensä seuraa kyllä molempia.Nykyään osaan välttää tilanteita missä jalkapallofanin kanssa alan kinaamaan kumpi on järkevämpää, lätkä vai futis.
Niinpä. Tämähän on kuin jonkinlainen paluu viiden vuoden taakse, jolloin kylillä liikkui näitä silpomishuhuja. Tuli varmaan nyt vasta CSI Porille mieleen, että oho, ehkä munia ei irtijyrsinytkään koivuhalolla joku random volvokuski.Piti oikein tarkistaa, että olenko Hesarin vai lehden sivuilla. Mitähän vittua?
Suomi, Jääkiekkokansan Pohjois-Korea
Saman lehden sivuilla ollut kolumni herätti kysymyksen, että olisiko siinä samassa jutussa vielä voinut jollekin vittuilla.
En nyt oikein ymmärrä, että mitä tällä kolumnilla edes haettiin? Sanottiinko siinä vaan, että jääkiekko ja sen seuraajat ovat tyhmiä?
Jotenkin minusta tuntuu, että tässä ikävystyttävän arkipäiväisessä casessa muhii jokin pieni yllätys taustalla odottamassa.Syyttäjät: Anneli Auerin toiminnassa merkkejä saatananpalvonnasta - Anneli Auer - Kotimaa - HS.fi
Piti oikein tarkistaa, että olenko Hesarin vai lehden sivuilla. Mitähän vittua?
En nyt oikein ymmärrä, että mitä tällä kolumnilla edes haettiin? Sanottiinko siinä vaan, että jääkiekko ja sen seuraajat ovat tyhmiä?
No juu, lätkäpelin katkolla näin ton myös. Kaveri vielä kokinvaatteissa selventää: "kun minä paistan pihviä, maustan sen sekoittamalla öljyä ja lihaliemikuution ja hieron sen lihan pintaan." Mitä vittua, oikeesti? Kehtaavatkin, jokuhan saattaa ottaa ton tosissaan.Töllöstä tuli juuri mainos, jossa maustettiin pihviä hieromalla siihen lihaliemikuutiota. Siinä uutta ihmeteltävää meille, jotka emme mielellään käytä mokomia kuutioita edes lihaliemeen.
Olen pahoillani jos kuulostan juntilta, mutta miksi lihaliemikuutio on pahasta?No juu, lätkäpelin katkolla näin ton myös. Kaveri vielä kokinvaatteissa selventää: "kun minä paistan pihviä, maustan sen sekoittamalla öljyä ja lihaliemikuution ja hieron sen lihan pintaan." Mitä vittua, oikeesti? Kehtaavatkin, jokuhan saattaa ottaa ton tosissaan.
Mulla ei oo muuten koskaan ollut himassa lihaliemikuutioita. Kasvisliemikuutioita on kaiken varalta, taisin ostaa ton paketin joskus 2008 ehkä.
Olen pahoillani jos kuulostan juntilta, mutta miksi lihaliemikuutio on pahasta?
Ei kai se pahasta ole, ei vaan tulisi mieleenkään maustaa pihviä peittämällä se (pelkästään) lihaliemikuutiotahnalla. Esim suola ja pippuri voisivat toimia paremmin. Yleisesti minulla ei ole mitään ongelmaa kuutioiden kanssa, en vain ole tarvinnut niitä koskaan himassa, kasvisliemi-vastaavia kylläkin.Olen pahoillani jos kuulostan juntilta, mutta miksi lihaliemikuutio on pahasta?
Se sisältää mm. arominvahvennetta. Vähän niin kuin aromisuolakin on suolaa + natriumglutamaattia.Olen pahoillani jos kuulostan juntilta, mutta miksi lihaliemikuutio on pahasta?
Ei tässä ole kyseessä mikään ylemmyydentunto vs junttius -asetelma. Lihaliemikuutio ei tee perinteisesti käytettynä edes lihaliemestä tai kastikkeista hyvää ja lisäksi on terveysriski. <- Noista en lähde vääntämään, koska on makuasioita, eikä terveysriskeistä taida olla kiistatonta näyttöä.Olen pahoillani jos kuulostan juntilta, mutta miksi lihaliemikuutio on pahasta?
Juu no en minäkään sitä kyllä lihaan hieroisi. Lähinnä olen käyttänyt sitä ihan normaaleissa kotiruuissa mutta olisiko siihenkin olemassa joku parempi vaihtoehto?Kun ajattelen näin ja näen jonkun hierovan lihaliemikuutiota hyvän näköiseen lihaan, niin en voi kuin ketjun hengen mukaan ihmetellä.