Tuossa taitaa olla viimeisin viesti Ilveksen hallituksen puheenjohtajalta:
linkki viestiin.
Jotenkin tuntuu dorkalta, että tuolta tontilta kommentoidaan nettipalstojen nimimerkkien heittoja, oli ne sitten keksittyjä juttuja tai tosia.
Hannu Meskanen on pyrkinyt tuomaan Ilvestä lähemmäksi faneja ja on pyrkinyt käyttämään sosiaalista mediaa hyväksi tässä. En näe ongelmana sitä, että foorumina toimii ne sivut, joissa suurin osa Ilveksen kannattajien ydinjoukosta pyörii lähes päivittäin.
Ei tämä toki ihan ongelmatonta ole, sillä välillä mies on ottanut vähän turhan henkilökohtaisesti kirjoittajien tekstit jolloin ammattimaisuus kärsii.
Positiivisena asiana on kuitenkin se, että Ilveksen ympärillä pyörii kenties eniten kuppikuntia kuin missään muussa liigaseurassa. Tästä johtuen kaikenlaisia huhuja kiertää kaiken aikaa, ja ajan myötä osa näistä huhuista muuttuu yleisiksi totuuksiksi. Meskanen on pystynyt osalta näistä katkaisemaan tehokkaasti siivet heti alkuunsa. Juuri tämän kuppikuntaisuuden takia minun mielestäni Meskasen ratkaisu toimii Ilveksen kohdalla vaikka se saattaa ulkopuolisille näyttää amatöörimäiseltä tai typerältä.
Lisäksi edellisen johdon aikana ei ollut minkäänlaista keskustelua fanien ja johdon välillä ja tämä aiheutti paljon skismaa. Meskanen on pyrkinyt lisäämään tätä kommuniokointia.
Mutta vastauksena kysymykseesi, ei et ole ainoa, vaan vähän väliä joku sitä ihmettele. Saatte ilman muuta ihmetelläkin, itse olen tyytyväinen hänen toimintaansa tässä suhteessa.