Ihmettelyketju

  • 6 397 952
  • 38 811

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ihmettelen kun Jatkiksen mainosbannerit katosivat tänään mun tietokoneen ruudulta kuin pieru Saharaan. Mahtaako liittyä siihen että kävin F-Securen Hyppösen käskystä tänään Kuukkelissa lanaamassa hakuhistoriani huitsin Nevadaan?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmetyttää kovasti, että nykyisin roskalehdistö spoilaa puolet tv-sarjoista kertomalla päivän lööpeissä jo osan saman illan tv-ohjelmien tapahtumista. Ei sillä, että katsoisin muka mitään Idolseja, Voice of Finlandeja tms. realityhömppää saati lukisin iltapäivälehtien tai Maikkarin nettisivuja, kaverit on kertoneet, ja minä sitten vain ihmettelen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Monarkia jolla ei ole käytännössä yhtään valtaa ja joka toimii pelkkänä pr-paskana Ruotsille

On se Kalle-Kustaa vaan härski äeä, mutta eihän se toki tyhmä ole joka pyytää. Tämä siis lähinnä, kun miettii millaista peeärrää ukko on omilla toimillaan Kansankodille ja kuningashuoneelle viime aikoina aiheuttanut...
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En oo koskaan tajunnu mitä hauskaa Simpsoneissa on. Monet hehkuttaa kuinka hyvä ja hauska sarja kyseessä on, mutta harvoin nauran Simpsoneita katsellessani. Ainoo hauska hahmo on se pikkupoika (tyyliin Patrick), joka on retardi ja se on hauska vaan siksi, koska se on retardi. Ei kykene ymmärtämään.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
En oo koskaan tajunnu mitä hauskaa Simpsoneissa on. Monet hehkuttaa kuinka hyvä ja hauska sarja kyseessä on, mutta harvoin nauran Simpsoneita katsellessani. Ainoo hauska hahmo on se pikkupoika (tyyliin Patrick), joka on retardi ja se on hauska vaan siksi, koska se on retardi. Ei kykene ymmärtämään.

Viimiset 3-4 kautta ei ole kyllä ollu mitään erikoisia.
 

Ralph

Jäsen
Simpsonit on poikkeuksellisen hyvä TV-sarja. Viime kaudet ovat olleet huonompia kuin esim. kaudet 11-13, mutta edelleen kyseessä erinomainen sarja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo koskaan tajunnu mitä hauskaa Simpsoneissa on.
Mä ajattelen noin South Parkista, tai oikeastaan ajattelin ennen, mutta noin viikko sitten näin sattumoisin sen jonkun maailman suurin paska -jakson, joka olikin ihan hauska. Tosin mä taisin olla pienessä kännissä. Oli muuten toinen jakso ikinä minkä näin kyseisestä sarjasta.

Hitto tätä menoahan mä joku päivä katson vielä Sormusten herratkin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ihmettelen, että kuinka Brent Sutter on vieläkin Flamesin valmentajana, vaikka tulokset ovat olleet luokkaa "surkea" viimeiset vuodet. Salaliitto?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En oo koskaan tajunnu mitä hauskaa Simpsoneissa on. Monet hehkuttaa kuinka hyvä ja hauska sarja kyseessä on, mutta harvoin nauran Simpsoneita katsellessani.

Ihmettelen miksi joku katsoo hauskaksi tarkoitettua tv-sarjaa, jos ei koe sitä hauskaksi. Henk.koht. en katso ainakaan esim. ilmeisesti viihteeksi tarkoitettua Salattuja elämiä, koska se on mielestäni paskaa.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen miksi joku katsoo hauskaksi tarkoitettua tv-sarjaa, jos ei koe sitä hauskaksi. Henk.koht. en katso ainakaan esim. ilmeisesti viihteeksi tarkoitettua Salattuja elämiä, koska se on mielestäni paskaa.

Darrapäivinä Simpsoni-maratonit on ihan ok viihdettä, vaikka ei nauratakkaan. Hauskaksi tarkoitettu tai ei, katson silti joskus. Ja en naura.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Katselin tuossa KHL:n top 10 "pommeja", kun Jeren taklaus oli siellä viidentenä. Numero 8 on päivänselvä leikkaus, josta tulisi tuomita taklaajalle pelikieltoa. Sloboissa listoille hienona suorituksena...

Taklaukset voi näemmä nähdä niin monella tavalla mutta kyllä tuo numero kasi NHL:ssä laskettaisi onnistuneeksi taklaukseksi eikä miksikään leikkaukseksi. Osuu ensin lähes lonkan korkeudelle eikä polviin.

vlad.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihmetyttää, että vaikka Pelicans menestyy nyt todella hyvin ja tuolla maalintekovoimalla tulee luultavasti runkosarjan voittamaan, niin silti Pelsut ei mua kiinnosta yhtään. Ei edes vituta! Toinen täysin HMV-joukkue on mulle jostain syystä Blues, muita joukkueita kohtaan on edes jonkinlaista mielenkiintoa. Mikä lie sit syynä, kun edes Suikkanen tai nuo maalimäärät ei saa kiinnostumaan joukkueesta millään tasolla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Vaikka HIFK:n värejä tunnustan (joskus myös Tapparan), on koko liiga ollut minun mielestäni viimeiset vuodet HMV. Tästä voin kiittää rapakon takana olevaa isoa liigaa.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ihmetyttaa, etta miksi Urheilulehden toimittajille pitaa avata omia ketjuja. Sihvosen ymmarran viela jotenkin, koska kyseessa oli ensimmainen svoimrdti provosoiva toimittaja, mutta Seppanen ei ole mielestani ketjun arvoinen. Etenkaan kun vapaan puolelta loytyy koko lehdelle ketju.

Ei silla, etta asia minua hairitsisi, mutta ihmettelen silti.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää, että vaikka Pelicans menestyy nyt todella hyvin ja tuolla maalintekovoimalla tulee luultavasti runkosarjan voittamaan, niin silti Pelsut ei mua kiinnosta yhtään. Ei edes vituta! Toinen täysin HMV-joukkue on mulle jostain syystä Blues, muita joukkueita kohtaan on edes jonkinlaista mielenkiintoa. Mikä lie sit syynä, kun edes Suikkanen tai nuo maalimäärät ei saa kiinnostumaan joukkueesta millään tasolla.
Sama itsellä JYPin kanssa. Menestystä on tullut, mutta ei siltikään herätä mitään tunteita. 08-09 liigakarsinta kiinnosti noin sata kertaa enemmän kuin JYP-Kärpät-finaalisarja. Tämä siis mitenkään jyväskyläläisille vittuilematta.

Pelicans nyt on Pelicans, sympaattinen pikkuseura aina ja ikuisesti vaikka voittaisi 10 mestaruutta putkeen.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ihmettelen kovasti miksi kaikki hehkuttaa tuota Pippa Middletonian niin perkeleen hyvännäköiseksi. Tai lähinnä ainakin paskalehdet. Omasta mielestä tuo emäntä ei kovin kaksiselta näytä.

Uudelleenohjausilmoitus

Ja sitten vielä lehdet hehkuttaa että Pippa on vielä superkunnossa. Kyllä minäkin voin käydä ruottissa tuon lenkin vetämässä mutta ei se silti minusta superkuntoista tee.

linkki google ja Pipan kuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös