Minä ihmettelen, että mikä vitun tarve joillain on aina nostaa se oma mieltymys johonkin asiaan ainoaksi oikeaksi? Ihmisillä on erilaiset halut, tahdot ja tykkäykset (luojalle kiitos siitä), mutta aina joillain on tapana tuoda esille se, etä minä, siis minä vain ja ainoastaan tykkään jostain, mikä on se ainoa oikea tapa. Sehän itsessään on myös mielipide, joka minun siis täytyy niellä, mutta avoimuutta ja avarakatseisuutta tähän elämää. Hannu Jortikan sanoin, "ei tää niin vaikeeta oo".
Siis kyllähän tämän Putous-ohjelman surkeudesta on samaa mieltä suurin osa väestöstä, poislukien tietysti mummelit ja valtaosa keski-ikäisistä naisista, joita riittää.
Koko sketsiohjelman toteutus on mennyt pieleen. Sketsihahmo-kisa on varsinkin niin väkisin väännettyä huumoria, kuten myös kaikki muu ohjelman tuotanto, että minä nykyään nautin siitä, että maikkarin viihdeohjelma on täysi fiasko. Lisäksi kun muutama näistä naisnäyttelijöistä luulee olevansa niin hyviä ja niin hassuja, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.
Toki, eriävät mielipiteet hyväksyn, kyllä Putouksesta saa tykätä, jos hyväksyy kaikenlaisen hassuttelun, saman tyylisen kuten esim. Frendeissä ja muissa muovihuumoriohjellmissa, yms... niin ymmärtäähän sen, että kaikkihan silloin naurattaa. Odotan seuraavaksi väärin katsottu -kortti väitettä, can't wait.
Niin... myötähäpeän ja naurun tunteihan tämä ohjelma lähinnä herättää, katkera en suinkaan ole, vaan pikemminkin ihmettelen, miten Petteri Summanen on voinut käsikirjoittaa ja vetää näin paljon alta riman tämän Putous-ohjelman.