Ihmettelyketju

  • 6 392 493
  • 38 807

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuo muuten rasittaa aivan helvetisti. Näiden tyyppien on pakko olla jotain teinejä sillä ei aikuinen ihminen noin käyttäydy.

Juuri näin. Kyllähän jäähallissakin riittää, kun yksi katsoja huutaa maalin tultua. Mitä sitä muut tuulettamaan. Ihan teiniä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juuri näin. Kyllähän jäähallissakin riittää, kun yksi katsoja huutaa maalin tultua. Mitä sitä muut tuulettamaan. Ihan teiniä.

Vertaat liveurheilun seurantaa paikan päällä keskustelufoorumin otteluseurantaan. No, siinähän vertaat.

Ei muuta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Että osaakin olla valikoiva kuulo vanhalla miehellä. Kuulen jatkuvasti pesuainemainoksen päätteeksi, että jengi huutaa "huoramme homo!", kun todellisuudessa mainosrepliikki kuulunee "luotamme OMOon!".
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Että osaakin olla valikoiva kuulo vanhalla miehellä. Kuulen jatkuvasti pesuainemainoksen päätteeksi, että jengi huutaa "huoramme homo!", kun todellisuudessa mainosrepliikki kuulunee "luotamme OMOon!".

Hassua että osui hifk miehelle, yleensä nuo harhat menee jokerien kannattajille, kun kaikki vihaa niitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää ihmiset, jotka kuuntelevat radiota, tai tarkemmin ottaen niitä viihde-/hömppäkanavia. Siis telkkaristahan tulee nykyään näitä big brothereita ja muuta vastaavaa paskaa, jota harva tunnustaa katsovansa. Eli siis ne ihmiset vissiinkin sitten katsovat telkkarista jotain "parempia" ohjelmia. Mutta kun radiosta ei tule mitään muuta kuin big brotheriin verrattavaa paskaa, ellei sitten ole joku asiakanava tai spesiaalikanava. Tai mistä minä tiedän kun ikinä en ole kuunnellut radiosta mitään muuta kuin kiekkokierrosta. Siis taivaan tosi. Nytkään en edes omista koko vekotinta. Mutta eikö esimerkiksi ne jotkut aamu-radiot ole täyttä big brotheria ja putousta ja 7 päivää-lehteä ja johanna tukiaista ja mitä näitä nyt on. Väliin ehkä joku musiikkikappale, joka sekin on monesti täyttä paskaa, ja sitten taas joidenkin hölmöjen tyyppien hölmöjä juttuja.

Eikö tää radiojuttu mennyt jo monta kymmentä vuotta sitten ohi. Näköradiosta aka. televisiosta tulee sen äänen lisäksi myös liikkuvaa kuvaa. Totta puhuen, kyllä mäkin kuuntelisin radiota, mutta vain jos olisin autiolla saarella majakanvartiana, ja silloinkin vain merisäätä, kiekkokierroksen ohella tietenkin.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Että osaakin olla valikoiva kuulo vanhalla miehellä. Kuulen jatkuvasti pesuainemainoksen päätteeksi, että jengi huutaa "huoramme homo!", kun todellisuudessa mainosrepliikki kuulunee "luotamme OMOon!".

No, nauroimme tuota vaimon kanssa eilen. Kumpikin havahtui että "huoramme homo"? Eli et ole yksin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eikö tää radiojuttu mennyt jo monta kymmentä vuotta sitten ohi. Näköradiosta aka. televisiosta tulee sen äänen lisäksi myös liikkuvaa kuvaa.

Tuossapa hieman dataa tästä ihmeellisestä vekottimisesta nimeltä radio, tai lähinnä sen kuuntelusta.

Finnpanel - Lehdistötiedote
(Radion kuuntelu Suomessa syksyllä 2011)

Kaupallisten kanavien ja nyt osin myös YLE:n viihdepainotteisuudesta voi toki olla montaa mieltä, mutta hassua että joku pitää radiota Suomessa jonain marginaalisena viestimenä. :) Ja ei, kaikki mitä radiosta tulee, ei ole BB-hömppää, paskaa musaa tai muuta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Juu mä olen vaihtanut mun autossakin radion telkkariin. Radiota kuunnellessa tuntui, että olisi jossain 1970-luvulla. Vähän vain toi liikenteen seuraaminen häiritsee kuvan katsomista.

Ja töissäkin meillä pyörii nykyään telkkari sen vanhanaikaisen radion sijaan. Siinäkin tuo työnteko kyllä vähän haittaa katsomista.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
No joo. Oikeastaan mulla oli mielessä se kun muistelin jonkun joskus sanoneen, että "miehillähän jää aina kusella käymisen jälkeen tippa pöksyihin".

Ultima gutta semper in toga.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Taitavasti editoitu. Vai voiko tuo olla aito? Ei todellakaan näytä naisen kädeltä.

Jos kyseessä on aito kuva, en menisi haastamaan kädenvääntöön.

Kuva on aito. Ensimmäisenä bongasin tämän kuvan Naurunappulasta, ja ensimmäinen ajatus oli, että ES-Jonnet taas pärinöissään ovat muokanneet. Mutta vitut. Ihmettely minut ajoikin linkittämään kuvan Ihmettelyketjuun.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Taivasteltua aikani Martin palaa, siirryin miettimään, mitä tuossa palkinnossa on? Näyttää niin kuin siinä olisi jokin spriihin säilötty monsteri.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ihmettelen edelleen, että miten Martin Björgen saa sivakoida naisten sarjassa. Ilmeisesti harrastuspohjalla sivakoidaan kun ei kasetti riitä miesten hommiin?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää kyllä hieman miten nopeasti kaapit täyttyvät tyhjistä tölkeistä. Siis jos vaikka maanantaina viet kaikki tyhjät tölkit kauppaan, niin jo viimeistään torstaina sulla on taas vähinkäänkin muovikassillinen niitä. Joku kahden tai kolmen litran hanapakkaus kaljaa olisi kyllä kätevä. Se kun varmaankin monella tulisi juotua ihan iltajuomisena. Vai pitäisköhän sitä vaihtaa kokonaan viinaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis ihan oikeasti aina välillä törmää aikuisiin ihmisiin, joiden mielestä Leevi and the leavings on hyvää aikuisten musiikkia. Ainakaan mä en näe siinä bändissä kovinkaan paljoa eroa esimerkiksi Fröbelin palikoihin, tai no sanoitukset ovat tietenkin ihan vähän härskimpiä, mutta nekin ovat kuitenkin melko pitkälti lastenlaulujen tasolla, ainakin mun korvaani.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossapa hieman dataa tästä ihmeellisestä vekottimisesta nimeltä radio, tai lähinnä sen kuuntelusta.

Finnpanel - Lehdistötiedote
(Radion kuuntelu Suomessa syksyllä 2011)

Kaupallisten kanavien ja nyt osin myös YLE:n viihdepainotteisuudesta voi toki olla montaa mieltä, mutta hassua että joku pitää radiota Suomessa jonain marginaalisena viestimenä. :) Ja ei, kaikki mitä radiosta tulee, ei ole BB-hömppää, paskaa musaa tai muuta.

Itse tiedän kyllä, että radiota kuunnellaan edelleen paljon Suomessa. Mutta silti se ihmetyttää. Ise en ole kuunnellut radiota varmaan viiteentoista vuoteen. En ole keksinyt mitään hyvää syytä kuunnella radiota, sillä jos olen liikenteessä ja haluan kuunnella jotain, niin Spotifystä/Ipodista voin itse valita ne biisit mitä tahdon kuulla, radiosta en ja sieltä tulee kuitenkin biisejä joista en pidä. En sitten tiedä tuleeko jostain Yle Puheelta tms. jotain mielenkiintoisia keskusteluohjelmia. Jos, niin mitä ihmettä?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Itse tiedän kyllä, että radiota kuunnellaan edelleen paljon Suomessa. Mutta silti se ihmetyttää. Ise en ole kuunnellut radiota varmaan viiteentoista vuoteen.
Ihmetyksesi johtuu siitä, että sinä olet parempi ihminen kuin sellaiset moukat, jotka radiota kuuntelevat. He saattavat jopa viihtyä esimerkiksi lapsellisten ja heikkotasoisten Yle-x:n päiväohjelmien kanssa autolla ajaessaan.

Älä kuitenkaan huoli, sillä se ei ole tarttuvaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
He saattavat jopa viihtyä esimerkiksi lapsellisten ja heikkotasoisten Yle-x:n päiväohjelmien kanssa autolla ajaessaan.

YleX:n päiväohjelmaan ei oikein sovi kuin toinen noista adjektiiveista (tosin ei radiosta päiväslotissa muutakaan kuuntelukelpoista kyllä tule). YleX iltapäivään taas molemmat osuvat.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joku kahden tai kolmen litran hanapakkaus kaljaa olisi kyllä kätevä. Se kun varmaankin monella tulisi juotua ihan iltajuomisena. Vai pitäisköhän sitä vaihtaa kokonaan viinaan.

Ihmettelen, mikset osta kokonaista tynnyriä. Hanalaitteitakin voi vuokrata panimoilta.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyksesi johtuu siitä, että sinä olet parempi ihminen kuin sellaiset moukat, jotka radiota kuuntelevat. He saattavat jopa viihtyä esimerkiksi lapsellisten ja heikkotasoisten Yle-x:n päiväohjelmien kanssa autolla ajaessaan.

Älä kuitenkaan huoli, sillä se ei ole tarttuvaa.

Mikä juntti siellä piipittää? Minä kun olen luullut, että joidenkin puheohjelmien kuuntelemisella voisi olla joko sivistävä tai viihdyttävä vaikutus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös