Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ihan samaa mieltä. En tosin odota että kuitin antamista tiedustellaan erikseen, mutta senkin voi tehdä jos kyse on muutaman euron pikkuostoksesta. Sekin on on jos kuitti annetaan vaikka 20 sentin ostoksesta kyselemättä kouraan, mutta se ei ole jos kuittia ei anneta ja mitään ei kysytä. Tämä siis esimerkiksi päivittäistavarakaupassa. Jäätelökioskit ynnä muut ovat sitten erikseen.Rohkenen sanoa mielipiteenäni, että pidän hyvänä palveluna sitä että kysytään mitä asiakas haluaa.
Eniten ilahduttaa jos myyjä osaa joskus ajatella asiakkaan puolesta, eli vaikka tarjota jotain oheistuotetta tai varmistaa että asiakas on ostamassa varmasti juuri sitä mitä tarvitsee. Ruokakaupan kassalla tämä on harvemmin mikään pointti, mutta jossakin erikoistavarakaupassa sitäkin todennäköisempää. Tulee hyvä mieli siitä että joku välittää ja ajattelee, eikä ainoastaan lue viivakoodeja ja rahasta loppusummaa. Tekee mieli asioida uudestaan.