Siis ihmetteletkö sinä nyt tässä sitä että miksi 20-vuotias on vielä neiti eikä vielä rouva, vai sitä että miten pankkitoimihenkilöiden palkat eivät ole sellaisia ettei lisäansiot houkuttelisi.Miten 20vuotias voi olla pankkineitinä ja miten pankkineiti voi sekaantua ryöstöön? Ihmemeininkiä.
Siis ihmetteletkö sinä nyt tässä sitä että miksi 20-vuotias on vielä neiti eikä vielä rouva, vai sitä että miten pankkitoimihenkilöiden palkat eivät ole sellaisia ettei lisäansiot houkuttelisi.
Miten 20vuotias voi olla pankkineitinä ja miten pankkineiti voi sekaantua ryöstöön? Ihmemeininkiä.
Mä luulen, että scholl ihmettelee sitä, miten joku on voinut käydä hankenin niin nopeasti, että on jo 20 -vuotiaana töissä.Siis ihmetteletkö sinä nyt tässä sitä että miksi 20-vuotias on vielä neiti eikä vielä rouva, vai sitä että miten pankkitoimihenkilöiden palkat eivät ole sellaisia ettei lisäansiot houkuttelisi.
Olen tässä sivussa katsellut kun tutut muijat rupeavat paukkumaan paksuksi ja heillä on älytön kiire perustaa perhe. En ole koskaan ymmärtänyt tätä perheen perustamisen hienoutta. Nyt kun tutustuu naisiin niin aina tulee jossain vaiheessa puhe, että perhe pitäisi saada muutaman vuoden sisällä. Käsittämätön hoppu ja tarve luoda lisää ihmisiä tänne hienoon maailmaan. Facebookistakin olen ruksannut näkymättömiin kaikki vauvalliset koska minua ei juuri kiinnosta jos "meidän Aki" on juuri oppinut kääntymään vatsalleen. Olen varmaankin todella epänormaali kun en koe lainkaan tarvetta perustaa perhettä ja hankkia lapsia. Haluan elää elämää niin ettei aina tarvi miettiä hommia muiden näkökulmasta ensin. Jos joskus tulee todella tarve hankkia lapsia niin mieluummin harkitsisin adoptiota ulkomailta kuin tehdä ns. oma.
Miten 20vuotias voi olla pankkineitinä ja miten pankkineiti voi sekaantua ryöstöön? Ihmemeininkiä.
Paastaisen tapaan ihmettelen kyllä työhönottajaa. Kaveri on jo kassatehtävissä jäänyt kiinni varastamisesta ja tästä palkitaan sillä, että pääsee leikkimään vielä isomman kassan kanssa. Jokin sanktio olisi rekrytoijalle ehkäpä paikallaan.
Olen tässä sivussa katsellut kun tutut muijat rupeavat paukkumaan paksuksi ja heillä on älytön kiire perustaa perhe.
Katsojien houkutteleminen kanavalle. Toiseen kysymykseesi luulisin vastauksen olevan, että parit arvotaan. Tosin satavarma en tästä ole.Mikä Jone Nikulan funktio Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa on? Miksi Sanna on laitettu Juhan pariksi? Ihmettelen.
Mikä Jone Nikulan funktio Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa on? Miksi Sanna on laitettu Juhan pariksi? Ihmettelen.
Ihmettelen mikä saa kenet tahansa katsomaan kyseistä ohjelmaa.Ihmettelen mikä saa tutzban katsomaan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa...
Käsittääkseni seurustelee.Ihmettelen mikä saa tutzban katsomaan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa...
Ihmettelen mikä saa tutzban katsomaan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa
Ihmettelen mikä saa kenet tahansa katsomaan kyseistä ohjelmaa.
Tulipa itsekin katseltua Jethron tanssi. Vapun nauru sai tosin vaihtamaan kanavaa heti tanssin jälkeen.Näin olen minäkin aina ihmetellyt, mutta Jethron takia tuota on nyt ihan pakko katsoa. Ei muuten hullumman näköinen tuo ison J:n daamikaan, mikä Susa tuo nyt olikaan.
Tieto siitä, että illalla saa seksiä.
Tieto siitä, että illalla saa seksiä.
Minä ihmettelen, jäikö joku oikeasti kaipaamaan hänen hengentuotoksiaan. Surkeita känniläisen mukahassutteluja.Itseäni ihmetyttää, miksi vielä ei ole perustettu "Kirjoitusoikeudet Nakkikastikkeelle takaisin, ja pian" -ketjua.
Erittäin hyvä kysymys. Siitä lähtien kun kyseinen pitkätukka lateli Idols-kilpailussa viisauksiaan, hänestä tehtiin suomalaisen keltaisen lehdistön oraakkeli ja kaikkitietävä taho. Oli kyseessä sitten muoti, naiset tai urheilu, niin Jone Nikulalta on tiedusteltava mielipide asiaan. Musiikkiasioissa hänellä lienee jotain ihan oikeatakin sanottavaa, mutta noin muuten ihan turisti minun silmissäni. Tämän tanssikisan tuomarointi on jo aika paksua verrattuna siihen, millaisia tanssiammattilaisia hänen vierellään istuu. Vähän kun laittaisi Jari Porttilan mäkihyppykisojen tuomariksi.Mikä Jone Nikulan funktio Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa on? Miksi Sanna on laitettu Juhan pariksi? Ihmettelen.
Kanavasurffailu johti siihen, että nauliuduin hetkiseksi toljottamaan Silvon ryntäitä, mutta vaihdoin toki kanavaa vikkelästi SS:n poistuttua ruudusta. Vaikka vois sitä Helena Ahti-Hallbergiakin katella jonkin aikaa, Sanna Hirvaskarista puhumattakaan.Simonille sen verran kyselyä, että onko kaltaisesti tosimies valinnut illan ohjelman tutzban tavoin, vai tyydytkö tänään ihan mielikuviin viestisi pohjalta?
Miten noi Satu Silvon kannut osaakin olla niin ihanan houkuttelevat. Uskomattoman mahtava milffi koko muija.
Erittäin hyvä kysymys. Siitä lähtien kun kyseinen pitkätukka lateli Idols-kilpailussa viisauksiaan, hänestä tehtiin suomalaisen keltaisen lehdistön oraakkeli ja kaikkitietävä taho. Oli kyseessä sitten muoti, naiset tai urheilu, niin Jone Nikulalta on tiedusteltava mielipide asiaan. Musiikkiasioissa hänellä lienee jotain ihan oikeatakin sanottavaa, mutta noin muuten ihan turisti minun silmissäni. Tämän tanssikisan tuomarointi on jo aika paksua verrattuna siihen, millaisia tanssiammattilaisia hänen vierellään istuu. Vähän kun laittaisi Jari Porttilan mäkihyppykisojen tuomariksi.