Mä ihan oikeasti ihmettelen, että kun lukee päivästä toiseen huikeita tietomääriä sisältäviä ja osin jopa nerokkaitakin analyysejä pursuavia postauksia ja ketjuja lajista nimeltä jääkiekko, niin sitten törmää aivan uskomattoman vanhanaikaisiin käsityksiin ja asenteisiin mitä muihin ihmisiin tulee, jos he eivät satu olemaan täysin samanlaisia kuin itse. Sellaisiin asenteisiin, joihin ei luulisi, että noin fiksuihin kirjoituksiin lätkäpuolella kykenevät enää sortuisivat. Totta kai, ei kaikkea tartte suvaita, mutta silloin kun aletaan viljelemään ilmaisuja: "polttakaa ne rovioilla", "ne hipit, ne narkkarit", "täysin hyödytöntä ihmissaastaa" , voisi pysähtyä miettimään minkälaisia historiallisia, aika raskaita kaukuja kehoitukset polttaa ihminen, sisältävät. Kai mä olen sitten pahimman luokan jeesustelija, kun sanon, että vapaan puolella tämä foorumi alkaa saamaan aika vastenmielisiä piirteitä. Niin, eipähän tätä ole pakko lukea, mutta ihmettelen vain, että kun penätään roimasti parempaa kirjallista osallistumista jääkiekkokeskustelun puolella, mitkä tahansa älyttömyydet ovat ok vapaan puolella.
Noh, tuskin tässä on itse kuitenkaan sen parempi. Kuinkahan monta kertaa sitä on tullut huudettua verta pakkiin otteluketjuissa, kun oman jengin pelaajaa kolhitaan...Ensimmäinen kivi ja sitä rataa.