Onko tästä jotain listätietoa jossain. Käsitelläänkö salissa todisteita ja miten?
Yahoossa jotain oli. Taitaa tv-yhtiö CBS siellä taistella tai vastaavaa.
Onko tästä jotain listätietoa jossain. Käsitelläänkö salissa todisteita ja miten?
"Haluan lisää suosikkijoukkueita"-topic
Tuntuu vain kummalliselta, että toisilta tarvitsee apua sen suosikkijoukkueen valitsemiseen ja vähän tuli sellainen fiilis, että myös sitä väkisinkin haetaan. No. Kunhan itselleni tuottaa ihmettelyä, kun itse olen pysynyt näissä parissa joukkueessa, joista olen oikeasti todella välittänyt, vaikka ne eivät olekaan niitä isoimpia, mediaseksikkäimpiä tai parhaimpia.
"Haluan lisää suosikkijoukkueita"-topic
Onko muut palstalaiset huomannu Vancouverin olympialaisia katsoessaan, että jääkiekko-otteluiden taukomusiikit ja ylen valitsemien pätkien taustamusiikit on painottunut hirveesti siihen valikoimaan, mitä on EA Sportsin NHL-peleistä tullut tutuksi?
Ihmetyttää helvetisti miksi Suomen heikosta menestyksestä Vancouverissa on tehty niin iso juttu... ...Siis mitä helvettiä, pidän itse todella paljon urheilusta ja sen seuraamisesta, toivon Suomen menestystä ja niin edelleen, mutta ei se nyt perkele mikään iso juttu minulle ole montako mitalia suomalaiset urheilijat sattuvat kisoista saamaan.
Kaikkien aikojen skandaali on käsillä: http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset2010/uutiset.shtml/arkistot/olympialaiset/2010/02/1065720
Kaikkien aikojen skandaali on käsillä: http://www.mtv3.fi/urheilu/olympialaiset2010/uutiset.shtml/arkistot/olympialaiset/2010/02/1065720
Ei kai sillä muuta väliä ollut kuin se, että hiihtäjien nimet sanottiin väärin jaon yhteydessä, koska mitalit jaettiin väärässä järjestyksessä. Eli Saarinen oli Muranen jne.Niin ja kaikkein järkyttävintä tuossa väärin jakamisessa on se, että kun ne mitalit on nyt kuitenkin samanlaisia (ei nimi kaiverruksia) niin mitähän helvetin väliä sillä järjestyksellä on?
Joidenkin kisojen yhteydessä tuota muistaakseni pohdittiin ihan televisiossa ja hyvin hatarien muistikuvieni mukaan joko selostaja, tai joku urheilijoista kertoi, että tehokkaalla harjauksella voidaan vaikuttaa heiton pituuteen about parilla metrillä. Olisiko vielä kierrettäkin pystynyt tehostamaan/heikentämään. Joku enemmän tietävä tarkentakoon.Curlingista:
Oman käsityksen mukaan siitä harjaamisesta tosiaan on hyötyä ja vähentää jään kitkaa huomattavasti. Sitten joukkueenhan idea on se, että ne kaikki siinä vuorotellen työntää sitä kiveä ja pari siinä harjaa yhden sitten ollessa ohjailemassa siellä, minne työnnetään. On se ihan joukkuelaji ja pysyköön niin.Curlingista:
Tehostaako tuo jään harjaaminen muka oikeasti paljonkin kiven liikkumista? Onko joku joskus tehnyt jotain testejä ilman harjaa/harjan kanssa? Tuntuu typerältä että tuossakin on joukkueet, vaikka vain yksi tekee suurimman työn eli heittää kiveä. Pitäisi vaihtaa yksilölajiksi.
En tiedä onko tämä kysymys joku tappion aiheuttama vitutuspurkaus, sillä koko Suomen kansan pitäisi viime olympialaisten jälkeen tietää kuinka tärkeää tuo harjaus on. Curlingi oli silloin cingi.Curlingista:
Tehostaako tuo jään harjaaminen muka oikeasti paljonkin kiven liikkumista? Onko joku joskus tehnyt jotain testejä ilman harjaa/harjan kanssa? Tuntuu typerältä että tuossakin on joukkueet, vaikka vain yksi tekee suurimman työn eli heittää kiveä. Pitäisi vaihtaa yksilölajiksi.