Itsehän ne nostit esiin. Pitäähän sitä netissä pätemään toki päästä.Ihmetellä täytyy, että filosofian opiskeluni ja lukemiseni ovat muka niin kiinnostava ja jännä aihepiiri. Jatkoaikahan näemmä kuhisee pekkaroutalempiä.
Itsehän ne nostit esiin. Pitäähän sitä netissä pätemään toki päästä.Ihmetellä täytyy, että filosofian opiskeluni ja lukemiseni ovat muka niin kiinnostava ja jännä aihepiiri. Jatkoaikahan näemmä kuhisee pekkaroutalempiä.
Enhän toki nostanut esiin, vaan kohteliaana herrasmiehenä vastasin esittämääsi kysymykseen, että paljonko olen filosofiaa opiskellut. Listassanihan aiemmin mainitsin vain asioita, en esimerkiksi ole itse hippi enkä humanisti, saati filosofi. Kysymyksesi kuulosti kysymykseltä. Pahoitteluni, jos ymmärsin väärin.Itsehän ne nostit esiin. Pitäähän sitä netissä pätemään toki päästä.
Eikös teillä muilla sitten ole?!?!Olen samaa miettinyt yleisellä tasolla keskustelupalstoilla, täälläkin kun on kaiken näköisiä lempinimiä ja nickejä, niin eikös siihen olisi helpomi laittaa suoraan oma nimi?
Eikös teillä muilla sitten ole?!?!
Eikös Olli Lindholm omasta mielestään ole Ässien "UTJ" tai ainakin vahva mielipidevaikuttaja? Jos Radio Pori haluaa kompata Lindholmia tässä mielessä, niin varmaankin siellä Yö soi aika taajaan.Soittaako Radio Pori jokaisen Ässien ottelun yhteydessä ainakin yhdellä erätauolla Yötä?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/850354
Vakava asia toki, mutta ihmettelen kuinka kukaan yli 5-vuotias voi olla niin helvetin tyhmä, että hörppäisee penkassa lojuvasta satunnaisesta 7Up-pullosta aimo moukut?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/04/850354
Vakava asia toki, mutta ihmettelen kuinka kukaan yli 5-vuotias voi olla niin helvetin tyhmä, että hörppäisee penkassa lojuvasta satunnaisesta 7Up-pullosta aimo moukut?
SM-liigan runkosarjaa pelattiin pääosin tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Finaaleiden seitsemästä ottelusta taas kuusi on merkitty päiville keskiviikko, perjantai ja sunnuntai. Mikäköhän helvetin kuningasidea tämä oikein on? Ei sillä että tuolla mitään väliä olisi, kunhan ihmettelen.
Tästä tuli mieleen se vanha arvoitus: Alkaa v:llä, loppuu u:hun, viisi kirjainta, Lindan tärkein työkalu.voi v***u
SM-liigan runkosarjaa pelattiin pääosin tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Finaaleiden seitsemästä ottelusta taas kuusi on merkitty päiville keskiviikko, perjantai ja sunnuntai. Mikäköhän helvetin kuningasidea tämä oikein on? Ei sillä että tuolla mitään väliä olisi, kunhan ihmettelen.
Toinen vaihtoehto on se, että sanat kirjoittaa siten, miten ne kuuluukin.
Odottakaas kun itse olette 70+ ja janoissanne kaupungilla. Ei tuosta uutisoinnista selviä, mitä sairauksia miehellä on tms. Minä taas ihmettelen, miten joku voi tuollaisia pulloja kylvää.
Potkaisin eilen alastoman pikkuvarpaani ovenpieleen. Nyt varvas on violetti väriltään ja kaksinkertainen alkuperäiseen kokoonsa nähden. Sitä myös särkee omalla turralla tavallaan.
Onkohan se murtunut?