Ihmettelyketju

  • 6 399 678
  • 38 817

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Siis asiaa puhui? No miksi siihen olisi kukaan puuttunut?

Jonkun aikaa sitten olin kuuluvuusalueella käymässä ja silloin Hiitelällä oli hirveä flunssa. SILLOIN se oli hirveää kuunneltavaa, missä nyt ei ole mitään ihmeteltävää.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä ihmettelen puolestani että mitä se sitten sanoi? Eivät toivottavasti jatkaneet "keskustelua" "JÄÄKIEKKOTAPPELUISTA eli JÄÄKIEKKOVÄKIVALLASTA!"

Nyt en jaksa kovin tarkkaan referoida(siis en muista enään sanasta sanaan). Oli kuitenkin erittäin pettynyt kurinpitolautakuntaan, sm-liigaan, sm-liigan nettisivuihin, pelaajayhdistykseen viimeaikaisten pelikieltojen tiimoilta ja eritoten sm-liigan vaikuttaviin henkilöihin jotka "KATSELEVAT VIDEOITA JOSTAIN JUUTUUBISTA!!" jne jne.. "SE ON AIVAN SAMA MITÄ KAKARAT KIRJOITTELEE JATKOAJASSA"

Hiitelä oli kuitenkin varsin hiilenä ja puhui omasta mielestä aika paljon asiaakin meidän sm-liigasta nykypäivänä ja sen markkina-arvon laskusta. Nyt mennään ns. pulkkamäkeä kiihtyvällä tahdilla.

E: ei Hiitelä ainakaa minun mielestä ole jääkiekkotappeluita vastaan. Se vain ei arvosta sovittuja matseja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Radiosta tuli mieleeni seuraava aihe: miksi silloin ennen vanhaan kun ghettoblasterista/autoradiosta sai valittua stereo- tai monoäänentoiston, tuli stereoäänellä lähetyksiin monesti häiriöitä, jotka hävisivät mono-nappulan painamisella. Olen ihmetellyt tätä jo pari vuosikymmentä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mulle nyt periaatteessa on IHAN SAMA mitä kakarat puhuu radiossa, mutta tuo YouTube-legendahan on ammuttu alas ihan sm-liigan sivuillakin ja muutenkin tainnut puolet lorahtaa paskaa juttuihin mukaan. Sikäli hassua että on jaksanut pelikielloista itkeä vaikka ne eivät Tampereen joukkueita nyt koskeneetkaan ja sikäli hän on itse tapahtumat todennäköisesti nähnyt vain youtubesta... (arvaan ettei JH itkenyt sitä että Marjamäki tai Uusisvirta jäivät ilman. Siis pelikieltoa).

Ennalta sovittuja matseja ei ole olemassakaan. AHL:ssä jotkut joukkueet koittivat joskus promota guaranteed fight iltaa, mutta a) nekin kiellettiin ja b) niissäkään vastustajan kanssa ei sovittu mitään. Se että joku joskus on osannut ennakoida jonkun tappelun tarkoittaa vain sitä, että ymmärtää jotain pelistä nimeltä jääkiekko. NHL-puolen tappeluketjussa suomalaiset kakarat noita ovat jo vuosi kausia suhteellisen hyvällä prosentilla osanneet ennustaa.
 
Viimeksi muokattu:

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinkas saatanan vanha käpy se Hiitelä lienee, jos Jatkiksessa kirjoittelee (vain) kakarat? Sitä paitsi ei täällä ole kakaroita. Ne on kaikki aikuisten ruokaravintoloissa tissiä imemässä.

No onhan JA muuttunut viimeaikoina aika paljonkin. Ei Hiitelä tarkoittanut, että kaikki kirjoittajat ovat kakaroita ja varmasti tietää, että JA:ssa on myös asiakirjoittajia. Ei tarvitse, kuin katsoa esim. tappeluketjua, niin tietää mistä mies puhuu.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ennalta sovittuja matseja ei ole olemassakaan. AHL:ssä jotkut joukkueet koittivat joskus promota guaranteed fight iltaa, mutta a) nekin kiellettiin ja b) niissäkään vastustajan kanssa ei sovittu mitään. Se että joku joskus on osannut ennakoida jonkun tappelun tarkoittaa vain sitä, että ymmärtää jotain pelistä nimeltä jääkiekko. NHL-puolen tappeluketjussa suomalaiset kakarat noita ovat jo vuosi kausia suhteellisen hyvällä prosentilla osanneet ennustaa.

Nyt siis puhuin omasta mielipiteestäni Hiitelästä ja muutenkin haluaisin erottaa änärin ja sm-liigan tästä aiheesta. Minä omalta osalta toki pidän kunnon rähinöistä kaukalossa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä ihmettelen että kuka vittu on Hiitelä? Pitäisikö sellainen tietää? Ihan nobody mulle.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Ihmettelen, etteikö Euroopan unionin tärkeillä herroilla oo muuta tekemistä ku laatia direktiivejä onko viina nyt vodkaa vai vodka viinaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Minä ihmettelen että kuka vittu on Hiitelä? Pitäisikö sellainen tietää? Ihan nobody mulle.
Siinätapauksessa on ehkä parempi ettet edes tiedäkään.
Omassa mielissä vieläkin ne uskomattomat HPK-lasien takaa kirjoitetut "analyysit" joskus muutamien kausien takaa keväältä Jatkoajan päätoimittajana.
 

temmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Todella suuresti ihmettelen kun ihmiset vastaavat flintstonen kirjoittamiin viesteihin tai lainaavat niitä kun mies/nainen on täys trolli, ja yrittää vain muille hommata kirjhoituskieltoa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ihmettelen niin valtavan paljon, että miten Jukka-Pekka Laamanen voi puuttua julkaistusta maajoukkueesta? Siis sehän on enemmän kuin tervetullut asia, mutta kuinka Jukka Jalonen saattoi tehdä niin!?! Onko jotain miehisyyttä havaittavissa? Nyt jos koskaan olisi Sporden raportti kohdillaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Todella suuresti ihmettelen kun ihmiset vastaavat flintstonen kirjoittamiin viesteihin tai lainaavat niitä kun mies/nainen on täys trolli, ja yrittää vain muille hommata kirjhoituskieltoa.

Määritteletkö mulle trolli-sanan ja kerrotko sitten miten minä liityin tuohon sanaan? Eikös trollaaminen ole täällä kiellettyäkin? Ja jos minä olen trolli niin mitä minä täällä vielä teen? Uskaltaisin ihan arvata että minulla on pidempi kirjoitushistoria täällä kuin sinulla.

Ja en käsittääkseni ole hommannut kenellekään kirjoituskieltoja, kun en taida olla käyttänyt kuin kerran ilmoita moderaattoreille täppää viesteissä ja sekään viesti ei koskenut mitenkään minua itseäni.

...ihmetellen...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ihmettelen niin valtavan paljon, että miten Jukka-Pekka Laamanen voi puuttua julkaistusta maajoukkueesta? Siis sehän on enemmän kuin tervetullut asia, mutta kuinka Jukka Jalonen saattoi tehdä niin!?! Onko jotain miehisyyttä havaittavissa?
Selitys siihen on että valmentajat ovat ammattilasia ja valitsevat aina parhaan joukkueet oman näkemyksensä mukaan vaikka se tarkoittaisi sitä että Kai Nurminen tai Raimo Helminen jätetään kotiin. Nämä saunakaveri-jutut ovat pahimman luokan paskapuhetta ja turhaa itkua siitä kun kaiken maailman puusilmien omat suosikit eivät päässeetkään joukkueeseen. Jättihän esimerkiksi Doug Sheddenkin viime keväänä Ville Leinon rannalle ruikuttamaan MM-kisoista.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
On se vaan omituista kun oman sairastumisensa aavisti ennakkoon. Jostain syystä viikon verran on olo tuntui poikkeuksellisen hyvältä ja pirteältä. Osasinkin aavistella, että kait sitä on kipeäksi tulossa ja niinhän siinä toissapäivänä kävikin. Eikös se olo sama juttu noilla vanhuksillakin, että yhtäkkiä raihnaisimmankin vaarin olo tuntuu yhtä hyvältä kuin parhaimpina nuoruusvuosina konsanaan ja sitten seuraavana päivänä saavatkin sydärin?

Ihmettelen vaan...
 
Saa kai sitä leijua?

Mitä helvettiä.

Olen ruvennut saamaan ns. piparia aivan kohtuuttomia määriä. Viime viikkoina ei ole tarvinnut kuin kävellä yökerhon ovista sisään ja heti on ollut jos jonkinmoista naisihmistä kyljessä kiehnäämässä.

Tämä on omituista siksi, että ennen tämän mystisen ilmiön alkamista naiset eivät olleet millään tapaa kiinnostuneita minusta. En kehdannut edes vongata, kun tiesin että vitut sekään mihinkään johtaisi. Pidin tätä aivan ymmärrettävänä enkä ottanut asiasta stressiä, sillä kukapa sitä nyt karvaisen perunan näköistä humalaista ja läskiä rokkaria haluaisi bylsiä, kun parempaakin on tarjolla.

Nyt kaikki on toisin. Muutamaan viikonloppuun ei ole tarvinnut yksinään kämpilleen ryömiä. Viime lauantai oli tällaiselle noviisille jo peräti merkillinen, kun oli oikein valinnanvaraakin. Sitä ei kuulkaas ole ennen tapahtunut.

Perkele. Haluan pitkästä aikaa horjua kotiin aivan yksinäni syömään törkeän hintaista kännipizzaa, juomaan lämmintä keskikaljaa ja kuuntelemaan tippa linssissä nuoruuden lempilevyjä.

Vaan kun ei. Koko ajan pitäisi olla höyläämässä kuin mikäkin johnholmes. Alkaa käydä hieman raskaaksi. En minä ole mikään kone.

Onneksi tätä ei voi jatkua enää pitkään. Olen aika varma, että tämän kokoisesta kaupungista ei voi enää kovin montaa meikäläistä haluavaa naista löytyä. Ellei kierros ala sitten alusta uudelleen.

No vitut, oikeasti olen aivan liekeissä... Hoh hoh hoo!
 

d2uce

Jäsen
Pidin tätä aivan ymmärrettävänä enkä ottanut asiasta stressiä, sillä kukapa sitä nyt karvaisen perunan näköistä humalaista ja läskiä rokkaria haluaisi bylsiä, kun parempaakin on tarjolla.

Ehkä he sekoittavat sinut johonkin toiseen?

Linkin takaa paljastuu joku toinen, kuin nimim. cosmic_rodeo*


*Tästä minulla ei tosin ole täyttä varmuutta, mutta en halua arvuutella kyseisen nimimerkin henkilöllisyyttä, koska sehän on kiellettyä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös