Itse ihmettelen sitä, miten kukaan pystyy kuuntelemaan Hiitelää... sanotaan vaikka näin kohteliaasti, että hänellä ei ole "radioystävällinen ääni".
Arvasin, että monella tökkää kuuntelu Hiitelän honotukseen. Asiaa se silti puhui.
Itse ihmettelen sitä, miten kukaan pystyy kuuntelemaan Hiitelää... sanotaan vaikka näin kohteliaasti, että hänellä ei ole "radioystävällinen ääni".
Minä ihmettelen puolestani että mitä se sitten sanoi? Eivät toivottavasti jatkaneet "keskustelua" "JÄÄKIEKKOTAPPELUISTA eli JÄÄKIEKKOVÄKIVALLASTA!"
Kuinkas saatanan vanha käpy se Hiitelä lienee, jos Jatkiksessa kirjoittelee (vain) kakarat? Sitä paitsi ei täällä ole kakaroita. Ne on kaikki aikuisten ruokaravintoloissa tissiä imemässä."SE ON AIVAN SAMA MITÄ KAKARAT KIRJOITTELEE JATKOAJASSA"
Tjaa. Siitäkö sanonta "antaa monoa"??...tuli stereoäänellä lähetyksiin monesti häiriöitä, jotka hävisivät mono-nappulan painamisella. Olen ihmetellyt tätä jo pari vuosikymmentä.
Kuinkas saatanan vanha käpy se Hiitelä lienee, jos Jatkiksessa kirjoittelee (vain) kakarat? Sitä paitsi ei täällä ole kakaroita. Ne on kaikki aikuisten ruokaravintoloissa tissiä imemässä.
Ennalta sovittuja matseja ei ole olemassakaan. AHL:ssä jotkut joukkueet koittivat joskus promota guaranteed fight iltaa, mutta a) nekin kiellettiin ja b) niissäkään vastustajan kanssa ei sovittu mitään. Se että joku joskus on osannut ennakoida jonkun tappelun tarkoittaa vain sitä, että ymmärtää jotain pelistä nimeltä jääkiekko. NHL-puolen tappeluketjussa suomalaiset kakarat noita ovat jo vuosi kausia suhteellisen hyvällä prosentilla osanneet ennustaa.
Ihmettelen, että miksi jotkut puhuvat pelistä nimeltä jääkiekko, eivätkä jääkiekosta. Luulisi kaikille olevan selvää, että jääkiekko on peli.Se että joku joskus on osannut ennakoida jonkun tappelun tarkoittaa vain sitä, että ymmärtää jotain pelistä nimeltä jääkiekko
Siinätapauksessa on ehkä parempi ettet edes tiedäkään.Minä ihmettelen että kuka vittu on Hiitelä? Pitäisikö sellainen tietää? Ihan nobody mulle.
Sinänsä aika hyvin siinä tapauksessa, kun kyseessä on kuitenkin vahvasti Ilves-henkinen mies....Omassa mielissä vieläkin ne uskomattomat HPK-lasien takaa kirjoitetut "analyysit" joskus muutamien kausien takaa keväältä Jatkoajan päätoimittajana.
No funtsinkin että oliko sittenkin joku toinen. Lopputulos; en siis itsekään tiedä kuka herra on, hah.Sinänsä aika hyvin siinä tapauksessa, kun kyseessä on kuitenkin vahvasti Ilves-henkinen mies....
No funtsinkin että oliko sittenkin joku toinen. Lopputulos; en siis itsekään tiedä kuka herra on, hah.
Todella suuresti ihmettelen kun ihmiset vastaavat flintstonen kirjoittamiin viesteihin tai lainaavat niitä kun mies/nainen on täys trolli, ja yrittää vain muille hommata kirjhoituskieltoa.
Selitys siihen on että valmentajat ovat ammattilasia ja valitsevat aina parhaan joukkueet oman näkemyksensä mukaan vaikka se tarkoittaisi sitä että Kai Nurminen tai Raimo Helminen jätetään kotiin. Nämä saunakaveri-jutut ovat pahimman luokan paskapuhetta ja turhaa itkua siitä kun kaiken maailman puusilmien omat suosikit eivät päässeetkään joukkueeseen. Jättihän esimerkiksi Doug Sheddenkin viime keväänä Ville Leinon rannalle ruikuttamaan MM-kisoista.Ihmettelen niin valtavan paljon, että miten Jukka-Pekka Laamanen voi puuttua julkaistusta maajoukkueesta? Siis sehän on enemmän kuin tervetullut asia, mutta kuinka Jukka Jalonen saattoi tehdä niin!?! Onko jotain miehisyyttä havaittavissa?
No funtsinkin että oliko sittenkin joku toinen. Lopputulos; en siis itsekään tiedä kuka herra on, hah.
edit:Siihen alle, että voi hyvinkin olla.
Eikös kyseessä ole joku Ilves -legenda? Nykyään herralla on Tampereella oma Sportia -liike. http://www.sportia-10.com/
Pidin tätä aivan ymmärrettävänä enkä ottanut asiasta stressiä, sillä kukapa sitä nyt karvaisen perunan näköistä humalaista ja läskiä rokkaria haluaisi bylsiä, kun parempaakin on tarjolla.