Vika on helppo korjata. Vedä oikein kunnon änkyräkänni päälle, kuuntele selkokieliset uutiset ja sinua vituttaa kun et pysy perässä. Helppoa kuin heinänteko, maalaiselle.Miten on mahdollista, että radion selkokieliset uutiset saavat minut raivon partaalle. Siis uutiset, jotka luetaan selkeästi ja hitaasti ärsyttävät minua. Vikaa minussa on, mutta voiko sitä korjata ?
Miten voi olla että Canal+ kanavista toimii kaikki paitsi Canal+ hits? Näin ainakin kaapelialueella tzadissa.
Ihmettelen miten akrobaattisia asentoja Pete harrastaa naisensa kanssa, vai olenko vain mielikuvitukseton?
Ihmettelen kuinka kauan posti kulkee Ahvenanmaalta manner-Suomeen. Tilasin CDONilta levyjä viime viikolla. Maanantaina sain sähköpostin että lähetetty on. Tämänkään päivän postissa ei kuitenkaan pakettia tullut. Saarelaiset taitaa kusettaa taas.
Ihmettelen kuinka kauan posti kulkee Ahvenanmaalta manner-Suomeen. Tilasin CDONilta levyjä viime viikolla. Maanantaina sain sähköpostin että lähetetty on. Tämänkään päivän postissa ei kuitenkaan pakettia tullut. Saarelaiset taitaa kusettaa taas.
Jotenkin se oli niin hupaisaa katsottavaa, eikä mitenkään ilkeällä tavalla.
Ihmettelen miten vieläkin meinaa naurattaa eilinen Ylen Tosi tarina "Paskaa ja parfyymia", jossa Tohmajärvellä asuva 53-vuotias maanviljelijä oli naimisissa Venäjältä kotoisin olevan naisensa kanssa mutta mies halusi tälläytyä aina sopivina vapaahetkinä oikein hienoksi naiseksi ja llikuskeli sitten Tohmajärven kylänraitilla sukkanauhoissaankin. Jotenkin se oli niin hupaisaa katsottavaa, eikä mitenkään ilkeällä tavalla.
Ihmettelen silti, että vieläkin näin naurattaa.
Samaa mieltä. En tosin ole Hakaa kannattanut ikinä, mutta Popovitsiä olen kunnioittanut, ja tuollainen toiminta saa seuran tuntumaan entistäkin luotaantyöntävämmältä.Ihmettelen syvästi FC Hakan toimintaa. Ei noin tehdä seuraikonille.
Kuinka kauan pitää olla avioliitossa suomalaisen kanssa, että saa kansalaisuuden tai vastaavat paperit?
Neljä vuotta.
Olisin voinut jatkaa samalla palkalla kuin mitä minulle on tähänkin saakka maksettu, joten siitä ei ollut kysymys, Popovitsh kertoi.
Jutussahan selitettiin, että nainen oli etsinyt juuri transsua miehekseen. Oletettavasti koska omassa suvussa näytti olevan useampikin "tyttöilevä" mies. Miksi yleensäkään sen pitäisi edes kynnys olla? Vai onko täysin mahdotonta, että hetero nainen ja hetero mies voivat rakastua jos mies pukeutuu välillä naiseksi?Itse jäin ihmettelemään kyseisen transun vaimoa. Että ilmeisesti elämä Suomessa on sen verran parempaa kuin Venäjällä, että siinä ei yksi transsu paljoa haittaa.
Mitäs ihmettelemistä tässä on? Juuri hetki sitten nimimerkki ihmetteli itsekin omien suuntauksiensa normaaliutta, joten ei lähdetä tekemään noita villejä, perusteettomia veikkauksia kumppanien sukupuolista. Sitä paitsi mitä enemmän sängyssä on väkeä sitä suuremmaksi todennäköisyys kasvaa, että kylmät jalat osuvat jonkun selkään talkoiden aikana.Samaa ihmettelen minäkin. Tajuan vielä naisen jalkojen osumisen miehen selkään, mutta omassa selässä ei kyllä koskaan ole miehen jalkoja ollut.
Automaattisestihan sitä ei saa, vaikka olisikin naimisissa. Mahdollisesti EU:sta voi olla hyötyä.