Olisiko tällä osuutta asiaan?Onko MTV3:kin nykyään joku maksukanava kun kaikki muut näkyy, mutta kolosen kohdalla pyytää korttia.
Olisiko tällä osuutta asiaan?Onko MTV3:kin nykyään joku maksukanava kun kaikki muut näkyy, mutta kolosen kohdalla pyytää korttia.
Tänään ircin ihmeellisessä maailmassa:Siis oikeasti kun aina välillä törmää miehiin jotka syövät jotain mansikoita. Ja se mitä olen huomannut on se, että juuri nämä samat miehet ovat lähes täysin naisen tossun alla. Tai no itse en tunne kuin kaksi mansikoita syövää miestä, sukulaisia molemmat, mutta toinen vaan vaimonsa kautta. Mutta siis kaupoissakin kun näkee välillä niiden mansikkapisteiden edessä joitakin miehiä, niin jopa niiden pukeutumistyylikin viittaa naisen tossun alla olemiseen. Tämä on ihan tosi juttu. Kattokaapa vaikka itse seuraavan kerran tätä asiaa lähimarketissa.
Itse en ole miehenä koskaan kehdannut mansikoita ostaa, joten älkää mua liittäköö mansikoihin, vaikka niistä nyt kirjoitinkin.
No juu, joskus siinä vähän viiden jälkeen aamulla alkoivat seinät kolista alakerrassa, kun joskus kaaaaauan sitten oltiin vieraina Smenan jalkapallokoulussa. Pojilla (liekö nykyään tyttöjäkin, silloin ei ainakaan ollut) oli ennen koulua yhdet treenit, kerran koulupäivän aikana ja kerran koulun jälkeen. Nuorimmat taisivat olla kuuden vanhoja.Venäjältä se Smena on aina lähes ikäluokasta riippumatta aika vakuuttava sakki. Varmaan treenimentaliteetti hieman eri kuin täkäläisillä junnujengeillä.
Siis oikeasti kun aina välillä törmää miehiin jotka syövät jotain mansikoita. Ja se mitä olen huomannut on se, että juuri nämä samat miehet ovat lähes täysin naisen tossun alla.
Minä en mansikoista nyt niin älyttömästi välitä, mutta olen jo vuosia katsellut että mansikoita myyvät tytöt (samoin kuin jätskinmyyjät) ovat yleensä melko hyvännäköisiä pakkauksia. Dear Doc (Pete), Olenko siis homo?
Tarkennetaan vielä että hyvännäköisiä ovat siis ne teinit ja ulkomaalaiset, sekä mahdollisesti myös ulkomaalaiset teinit. Vanhat mummot eivät niinkään.Mutta siis, mun mielestä tosi monet mansikoita myyvät tytöt ovat aivan teinejä. Osa sitten on ulkomaalaisia ja osa taas vanhoja mummoja, joita näkee enimmäkseen vanhoilla toreilla, mutta siis kuitenkin.
Toki huipputeknisten tuotteiden kuten lcd-televisioiden tai mansikoiden myyjällä pitää olla tiedot ja osaaminen kohdallaan, eihän siitä muuten mitään tule.Mulla on joku ihmeen kammo ostaa mitään mistään, missä myyjänä on joku mistään tietämätön teinipissis. Oikein puistattaa koko ajatus.
Todella sääli tavallisia iranilaisia kohtaan, jotka eivät varmasti kenellekään mitään pahaa halua (varmasti omasta elämästä selviytyminen tuon elintason maassa vie kaiken energian)
Koulun salin puulattia oli hirveässä kunnossa, mikä varmasti pakotti hallitsemaan pallon ja kehon liikkeitä vaikeissakin tilanteissa. Pari peliä kyllä pelattiin sellaisessa hallissa, jossa oli lähes täysikokoinen tekonurmikenttä.
Vielä tuosta brassijengien surkeudesta: eikös joskus Jockeyllä ollut ihan hyviäkin joukkueita jossain ikäluokassa?
JBtw, missä päin Venäjää sijaitsee tuo Smenan jalkapallokoulu?
Siis oikeasti kun aina välillä törmää miehiin jotka syövät jotain mansikoita. Ja se mitä olen huomannut on se, että juuri nämä samat miehet ovat lähes täysin naisen tossun alla.
Sehän on tunnettu fakta, että vain maalaiset tai muutoin jälkeenjääneet käyttävät Helsingistä nimitystä 'Hesa'. Kuitenkin pääkaupungissa pelattavan kansainvälisen futisturnauksen aikoihin kuulee yllättävän monen puhuvan Hesa Cupista, tätä kuulee siis myös sellaisten suusta, jotka muutoin naureskelevat tälle Hesa -nimitykselle. Ihmettelen tällaista heinäkuista takinkääntöä.
Puhuttakoon siis vain Helsinki Cupista. Stadi Cup on (ainakin ollut joskus, järjestetäänkö enää?) erillinen turnaus, joten kyseistä nimeä ei voida käyttää Helsinki Cupin yhteydessä.
Itse ihmettelin ihan samaa eilen. En missään muussa tilanteessa käyttäisi sanaa "Hesa" paitsi ehkä ilkkuessani jollekin sitä oikeasti käyttävälle, mutta Helsinki Cup on poikkeus. Hesa Cupista sitä on kuitenkin jo parikymmentä vuotta puhunut, ei osaa muutakaan.Sehän on tunnettu fakta, että vain maalaiset tai muutoin jälkeenjääneet käyttävät Helsingistä nimitystä 'Hesa'. Kuitenkin pääkaupungissa pelattavan kansainvälisen futisturnauksen aikoihin kuulee yllättävän monen puhuvan Hesa Cupista, tätä kuulee siis myös sellaisten suusta, jotka muutoin naureskelevat tälle Hesa -nimitykselle. Ihmettelen tällaista heinäkuista takinkääntöä.
Ihmeteltäköön nyt sitten vielä, että kirjoittiko Grainger viestinsä siksi, ettei tiedä stadin slangin yhteyttä ruotsiin vai sittenkin siksi, että haluaa aina mahdollisuuden tullen tuoda valtavaa Helsinki -antipatiaansa esille. Todettakoon vielä, että aivan sama, kunhan ihmettelen.Vähän samansuuntainen ihmettely.
Onhan tunnustettu fakta, että vain jälkeenjääneet ja maalaiset käyttävät Helsingistä nimitystä "stadi". Siis mikä helvetin "stadi"? Ai vähän niin kuin kaupunki? On kai noita kaupunkeja muuallakin päin Suomea kuin "stadi"-Helsinki.
"Stadi" kuulostaa vähintään yhtä typerältä kuin "Hesa". Vähintään.
stadin slangin yhteyttä ruotsiin
Sehän on tunnettu fakta, että vain maalaiset tai muutoin jälkeenjääneet käyttävät Helsingistä nimitystä 'Hesa'.
Tunnettu fakta, mutta valitettavasti urbaanilegenda. Sana on sinänsä hieman vanhentunut, mutta se on sitä aitoa ja oikeaa slangia. Niin se vain menee, että meidän kaikkien pitäisi sanoa hesa.
Sain itsekin tietää tästä vasta ehkä pari vuotta sitten. Kieleni ei todellakaan taivu tuota sanomaan ja jatkan väärän sanan käyttöä. Järkytyshän tuo kieltämättä oli kuulla.
Eikö suomenruotsalaisetkin puhu Hesasta?- - - nykyään ainoastaan juntit puhuvat Hesasta, kun tarkoittavat Helsingin kaupunkia.