Miksi miesten on pudotettava wc-pöntön istumarinkula alas?
Onpas tässä ketjussa viime aikoina pohdittu paljon itseänikin mietityttäneitä asioita. Toi wc-pöntön rinkulajuttu on kyllä aivan uskomaton. Ei tommoisissa asioissa tietenkään missään nimessä voi kyllä antaa muijille periksi. Omalla ämmällä on pari muutakin aivan uskomatonta tapaa. Miksi ihmeessä astioita ei voi ottaa suoraan siitä kuivauskaapista, vaan ne pitää erikseen pistää siihen viereiseen kaappiin, josta ne voi sitten ottaa myöhemmin käyttöön. Enkä mä ole kenenkään muun kuullut kutsuvan sitä tiskipöydän yläpuolella olevaa kaappia kuivauskaapiksi, siis sitä kaappia johon saa lautasen pystyasentoon. Tossakaan naisen logiikassa ei ole mitää järkeä, eikä mitään jolla tota voisi edes yrittää selittää tai mitenkään puolustella. Toinen asia on pyykkien kuivausteline, jossa itse tykkään säilyttää vaatteitani. Miksi ihmeessä mä pistäisin vaatteeni siitä telineestä erillisellä työvaiheella vaatekaappiini, kun kerta siitä kuivaustelineestä ne vaatteet saisi nopeammin ja kätevämmin, ja ilman sitä suoritettua ylimääräistä työvaihetta. Toinen hyvä syy on se, että siitä telineestä näkee suoraan mitkä vaatteet ovat puhtaita ja milloin pitäisi pestä uudelleen pyykkiä. Nuo ovat ehkä kaksi suurinta syytä, ja molemmat puoltavat vaatteiden säilyttämistä suoraan siinä kuivaustelineessä. Yksi huono puoli voisi olla se, että kaikki eivät tykkää nähdä toisten alusvaatteita roikkumassa esillä, mutta tuskin toi nyt kovinkaan suuri syy voi olla. Kuten sekin, että vaatteet voivat hieman pölyyntyä, mutta toisaalta tuulettuvathan ne sitten hieman paremmin kuin tunkkaisessa kaapissa. Itse pidän tuota kuivaustelinettä nurkassa, joten tuskin se kenenkään tiellä siellä on.
Noista teinien energiajuomista olen kanssa samaa mieltä joidenkin kirjoittajien kanssa. Vaikka itsekin joskus noita ostan, niin pystyn kyllä suoraan myöntämään niiden olevan äärimmäisen teiniä. Kerran baarissakin tilasin sellaisen, häpesin kyllä silmät päästäni sen jälkeen. Tosta on kyllä jo ainakin kolme vuotta aikaa, mutta vieläkin hävettää, ja vieläkin pelkään että koska ne siellä baarissa mukana olleet serkut vittuilee tosta kerrasta. Jos joskus noita tölkkejä ostan, niin tulee se kyllä aika nopeasti juotua ja niin ettei monikaan näkisi. Battery nyt on ehkä kaikkein noloin merkki ja se joku ed tulee hyvänä kakkosena. Ja onhan nykyään niitä vaikka mitä merkkejä olemassa.
Tuota sampion ihmettelemää ylitöiden tekemisellä saadun ison palkan kehumista olen kyllä kans ihmetellyt suuresti.