Miksei Jokereiden matseissa näy yhtään faneja, joilla olisi Leinon fanipaita? Kaikenmaailman Hirso-paitoja kyllä näkyy.
Hesburger on katsos sen tuulipukusuomen ykkösravintola. Olen kuullut että huompien hampurilaisten lisäksi Hesburger olisi myös kaalliimpi kuin McDonalds, joka saa mut kanssa ihmettelemään ketjun suosioita. Itse en tiedä kun mulla on toi Hesburger boikotissa siitä lähtien kun ne meni pilaamaan Carolssit ja ajo alas koko loistavan ketjun.Hesburger. Kävin siellä eilen ensimmäistä kertaa reiluun vuoteen ja huomasin ihmetteleväni samaa asiaa, kuin edelliskäynnillä vuonna 2006. Miten noin surkeaa ruokaa myyvä ketju voi menestyä? Ei voi käsittää.
Laktoosittoman maidon hinnoittelu.
Vaatii ainakin yhden ylimääräisen vaiheen tuotannossa, kun laktoosi pilkotaan jollain entsyymillä glukoosiksi ja galaktoosiksi. Ylimääräinen tuotantovaihe luonnollisesti maksaa ja varmasti laktoosin pilkkova entsyymikin maksaa jotain.Laktoosittoman maidon hinnoittelu. Siis se tummansininen kevytmaidon näköinen tölkki, joka maistuu maidolta eikä vesisokerilta, kuten ne aiemmat versiot.
Jumalauta 1,70e/l !!
Normaali kevari 89c/l
Kultaako tuonne sotketaan sekaan vai mikä siinä maksaa ?
Tyttärellä laktoosi enkä raatsi pelkkää vettä tai mehua tarjota ruoan kanssa, kun tykkää kovasti maidosta. Törkeää rahastusta ellei oikeasti vaadi jotain aivan maagista käsityötä valmistuksessa.
Itse join maitoa viimeksi keväällä 83. Sehän on niin kammottavanmakuista, että ihmettelen todella, miksi joku sitä oikeasti vapaaehtoisesti joisi. Ruoanlaitto on eri juttu. Siihen sitä kuuluu joskus laittaa.
Ja eikös se ole niin, että pikkulapset erottaa juuri siitä, että ne juovat maitoa, muut eivät. Monelle tekisi hyvää kasvaa ja se lähtee siitä, että maitoilut pois.
Minutkin voi lukea ymmärtämättömiin. Lopetin maidonjuonnin ensimmäisellä luokalla koulussa. En pidä mausta. Muroissa menee ja muutenkin, mutta ei paljaaltaan. Muut saavat toki litkiä, minulle ei maistu.Scholl ei vain ymmärrä.
Scholl ei vain ymmärrä.
Ei Scholl voikkaan tajuta. Eihän Scholl STADILAISENA tiedä edes mistä maito tulee.
Jos alikersantti Jouko Rautonen löytää tupatarkastuksessa huomautettavaa alokas Janne Heiskasen punkasta, hän jättää nykykäytännön mukaan asiasta lomakkeen päiväpeitteelle ja korostaa virhekohtaa. Kun erhe on korjattu, alokas palauttaa lomakkeen ryhmänjohtajalle.
Myös fyysiset rangaistukset on pannassa. Jos aseen osa tipahtaa maahan, ei alikessu saa enää suorituttaa alokkaalla kymmentä kevyttä etunojaa.
WoW-armeija
Inhimillisyys ja tyhmyyden vihaaminen on toki hyvä juttu, mutta eikö tämä silti mene ylireagoinnin puolelle? Mahtaa nuo skapparitkin olla täysillä mukana tässä hommassa...
WoW-armeija
Inhimillisyys ja tyhmyyden vihaaminen on toki hyvä juttu, mutta eikö tämä silti mene ylireagoinnin puolelle? Mahtaa nuo skapparitkin olla täysillä mukana tässä hommassa...
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Rouva juo tuota ja meikä ykkösmaitoa. Hintaa on hitosti, mutta ei vedä sitten pakkia sisukumia kohti.
rasvatonta maitoa ~10 litraa/viikko.
Ihmettelen turkulaisia. Eikö ne oikeasti osaa puhua selvää suomen kieltä edes virallisissa yhteyksissä. Olin työn puolesta puhelinyhteydessä erääseen Turussa sijaitsevaan organisaatioon pariinkin otteeseen. Molemmilla kerroilla keskustelin jonkun sönkkääjän kanssa, joihin verrattuna Tuntemattoman Hietanen puhuu selvää kirjakieltä.
Tätä minä ihmettelen. Miten kukaan viitsii juoda sitä tonkanhuuhteluvettä? Kurrilasista näkee läpi, niin laihaa "maitoa" se on.