Ihmettelyketju

  • 6 397 952
  • 38 811

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei Jokereiden matseissa näy yhtään faneja, joilla olisi Leinon fanipaita? Kaikenmaailman Hirso-paitoja kyllä näkyy.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Miksei Jokereiden matseissa näy yhtään faneja, joilla olisi Leinon fanipaita? Kaikenmaailman Hirso-paitoja kyllä näkyy.

Leino on niin näkymätön tehoton surffailija ettei kukaan kehtaa ostaa hänen nimellä varustettua paitaa.

Hirso taas on..uskomaton kynäilijä joka saa joka hallin kuohahtelemaan uskomattomalla liikkeellään ja maila kynäyksillään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hesburger. Kävin siellä eilen ensimmäistä kertaa reiluun vuoteen ja huomasin ihmetteleväni samaa asiaa, kuin edelliskäynnillä vuonna 2006. Miten noin surkeaa ruokaa myyvä ketju voi menestyä? Ei voi käsittää.
Hesburger on katsos sen tuulipukusuomen ykkösravintola. Olen kuullut että huompien hampurilaisten lisäksi Hesburger olisi myös kaalliimpi kuin McDonalds, joka saa mut kanssa ihmettelemään ketjun suosioita. Itse en tiedä kun mulla on toi Hesburger boikotissa siitä lähtien kun ne meni pilaamaan Carolssit ja ajo alas koko loistavan ketjun.

Mä taas ihmettelen sitä että miten pihalla Britney Spears ja Tom Cruise on! On tässä maailman menoa jo jonkin aikaa seurattu, mutta eipä äkkiseltään tule mieleen Howard Hughesin (ja suomalaisten julkkisjuoppjen) lisäksi julkkiksia jotka olisivat noin "pihalla" elämästä.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkyy olevan Karalahden lemppari kumminkin.

Ihmettelen puolestani sitä, lukeeko cdon.comin ihmiset Jatkoaikaa? Täällä kun huokaisee jotain, on se hetken päästä alennuksessa cdon.comilla. Nyt sieltä löytyi Rutles-cd hintaan 6.95/kamppistarjouksena toisen samanhintaisen kanssa 5.95.
 

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laktoosittoman maidon hinnoittelu. Siis se tummansininen kevytmaidon näköinen tölkki, joka maistuu maidolta eikä vesisokerilta, kuten ne aiemmat versiot.

Jumalauta 1,70e/l !!
Normaali kevari 89c/l

Kultaako tuonne sotketaan sekaan vai mikä siinä maksaa ?
Tyttärellä laktoosi enkä raatsi pelkkää vettä tai mehua tarjota ruoan kanssa, kun tykkää kovasti maidosta. Törkeää rahastusta ellei oikeasti vaadi jotain aivan maagista käsityötä valmistuksessa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Laktoosittoman maidon hinnoittelu.

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Rouva juo tuota ja meikä ykkösmaitoa. Hintaa on hitosti, mutta ei vedä sitten pakkia sisukumia kohti.

Itse ihmettelen sitä, että menee kolme vuotta eikä firmasta tarjota palkankorotusta. Pyysin kerran sitä jo loppuvuodesta 2007, eikä tippunut. Sitten kun alan vihjaamaan että voisin harkita työpaikan vaihtoa, niin kaikki vaihtoehdot käyvät työnjohdolle ja suurin piirtein kysytään että paljonkos sää sitä palkkaa haluatkaan? en mää helvetissä ole mikään korvaamaton, ei kukaan ole. Pitää ynnäillä vähän illalla ja kokeilla huomenna kepillä keväistä jäätä, mitä irtoaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Laktoosittoman maidon hinnoittelu. Siis se tummansininen kevytmaidon näköinen tölkki, joka maistuu maidolta eikä vesisokerilta, kuten ne aiemmat versiot.

Jumalauta 1,70e/l !!
Normaali kevari 89c/l

Kultaako tuonne sotketaan sekaan vai mikä siinä maksaa ?
Tyttärellä laktoosi enkä raatsi pelkkää vettä tai mehua tarjota ruoan kanssa, kun tykkää kovasti maidosta. Törkeää rahastusta ellei oikeasti vaadi jotain aivan maagista käsityötä valmistuksessa.
Vaatii ainakin yhden ylimääräisen vaiheen tuotannossa, kun laktoosi pilkotaan jollain entsyymillä glukoosiksi ja galaktoosiksi. Ylimääräinen tuotantovaihe luonnollisesti maksaa ja varmasti laktoosin pilkkova entsyymikin maksaa jotain.
 

scholl

Jäsen
Itse join maitoa viimeksi keväällä 83. Sehän on niin kammottavanmakuista, että ihmettelen todella, miksi joku sitä oikeasti vapaaehtoisesti joisi. Ruoanlaitto on eri juttu. Siihen sitä kuuluu joskus laittaa.

Ja eikös se ole niin, että pikkulapset erottaa juuri siitä, että ne juovat maitoa, muut eivät. Monelle tekisi hyvää kasvaa ja se lähtee siitä, että maitoilut pois.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse join maitoa viimeksi keväällä 83. Sehän on niin kammottavanmakuista, että ihmettelen todella, miksi joku sitä oikeasti vapaaehtoisesti joisi. Ruoanlaitto on eri juttu. Siihen sitä kuuluu joskus laittaa.

Ja eikös se ole niin, että pikkulapset erottaa juuri siitä, että ne juovat maitoa, muut eivät. Monelle tekisi hyvää kasvaa ja se lähtee siitä, että maitoilut pois.

Toiset tykkää panna perseeseen, turhat vaginaan panot pois vaan ja pankaamme perseeseen sekä nuorta ja vanhaa. Helvetti. Summa summarum. Maidon juonnissa ei ole mitään pahaa.

Maidon juonti on yksi "paheistani", maitoa tulee litkittyä päivittäin erittäin paljon. Ruoan yhteydessä menee monta lasia ihan vain tavan mukaan. Scholl ei vain ymmärrä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Scholl ei vain ymmärrä.
Minutkin voi lukea ymmärtämättömiin. Lopetin maidonjuonnin ensimmäisellä luokalla koulussa. En pidä mausta. Muroissa menee ja muutenkin, mutta ei paljaaltaan. Muut saavat toki litkiä, minulle ei maistu.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Scholl ei vain ymmärrä.

Ei Scholl voikkaan tajuta. Eihän Scholl STADILAISENA tiedä edes mistä maito tulee. Scholl juo kraanavettä.

Itselläni menee myös rasvatonta maitoa ~10 litraa/viikko. Ei mitkään mehut, limsat, vedet, viinit tai oluet ole mistään kotoisin kun syödään.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
WoW-armeija
Myös fyysiset rangaistukset on pannassa. Jos aseen osa tipahtaa maahan, ei alikessu saa enää suorituttaa alokkaalla kymmentä kevyttä etunojaa.

Inhimillisyys ja tyhmyyden vihaaminen on toki hyvä juttu, mutta eikö tämä silti mene ylireagoinnin puolelle? Mahtaa nuo skapparitkin olla täysillä mukana tässä hommassa...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
WoW-armeija

Inhimillisyys ja tyhmyyden vihaaminen on toki hyvä juttu, mutta eikö tämä silti mene ylireagoinnin puolelle? Mahtaa nuo skapparitkin olla täysillä mukana tässä hommassa...

On pakko ihmetellä, että mitä tuollakin oikeastaan saadaan aikaan.
Kun tietää minkälaisia "individualisteja" inttiinkin menee, niin tuollainen kyllä poistanee aika tehokkaasti alijohtajien mahdollisuuden pitää kuria. Tai,no, ellei sitten lomakkeitten kanssa oteta täydellistä natsivalvontaa ja ilman palautettua lomaketta ja korjattua virhettä ei sitten ole asiaa iltavapaille yms. keppi ja porkkana jne.
~90% ihmisistä varmaan sopeutuu tuohonkin käytäntöön, mutta 10% luupäitä aiheuttanevat ongelmia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
WoW-armeija

Inhimillisyys ja tyhmyyden vihaaminen on toki hyvä juttu, mutta eikö tämä silti mene ylireagoinnin puolelle? Mahtaa nuo skapparitkin olla täysillä mukana tässä hommassa...

Kyllä vanhassa tavassa oli enemmän hohtoa, jos jotain ryppyjä löyty niin parhaassa tapauksessa koko hässäkkä oli jossain seinillä tarkastuksen jälkeen.

"voi vittu, se kirjottaa huomautuksen ja rypyttää tosta kulmasta..voi paska"
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Samaa olen itsekin ihmetellyt. Rouva juo tuota ja meikä ykkösmaitoa. Hintaa on hitosti, mutta ei vedä sitten pakkia sisukumia kohti.

Oletkos miettinyt, josko itse poistaisit maidosta sen laktoosin?
Kuullostaa aika helpolta, mutta on siihen hommaan saanut jokusen työtunnin uhrata vuosien varrella.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Ihmettelen turkulaisia. Eikö ne oikeasti osaa puhua selvää suomen kieltä edes virallisissa yhteyksissä. Olin työn puolesta puhelinyhteydessä erääseen Turussa sijaitsevaan organisaatioon pariinkin otteeseen. Molemmilla kerroilla keskustelin jonkun sönkkääjän kanssa, joihin verrattuna Tuntemattoman Hietanen puhuu selvää kirjakieltä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ihmetyttää tuo jatkuvasti kuuluva vinkuminen, kuten tässäkin

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801187111808_uu.shtml

Mitä vittua?

"- Tämä on aivan kauhea tilanne monelle työkaverille, jotka joutuvat myymään talot täältä kotiseudulta ja muuttamaan muualle työn perässä. Velkaa jää monelle kaverille tosi paljon."

Onpa tosi kurja juttu. Minustakin on hirveän harmillista, että tekemistään valinnoista joutuu edesvastuuseen.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Ihmettelen turkulaisia. Eikö ne oikeasti osaa puhua selvää suomen kieltä edes virallisissa yhteyksissä. Olin työn puolesta puhelinyhteydessä erääseen Turussa sijaitsevaan organisaatioon pariinkin otteeseen. Molemmilla kerroilla keskustelin jonkun sönkkääjän kanssa, joihin verrattuna Tuntemattoman Hietanen puhuu selvää kirjakieltä.

Empiirinen havaintosi, vaikka onkin hyvin intensiivinen, edustaa valitettavasti liian kapeaa otosta, jotta sen pohjalta voisi tehdä kysymyksesi edellyttämää tulkintaa koko Turun talousalueen kielellisestä invaliditeetista. Ole hyvä ja hanki lisää aineistoa soittamalla useampiin "Turussa sijaitseviin organisaatioihin" ja raportoi niistä viipymättä tälle sivustolle. Mikäli aihetta ilmenee, ryhdymme vaadittaviin toimenpiteisiin.
 
Onkohan tässä Suomen Unelmien poikamiehessä (naiset, onko ihan oikeasti??) päätetty pärjätä pienemmällä staffilla, kun naisten ammateista päätellen he hoitavat meikkauksen ja kampaukset itse..? Taisi puolet olla meikkaaja/maskeeraaja/kosmetologi/parturi-kampaajia.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tätä minä ihmettelen. Miten kukaan viitsii juoda sitä tonkanhuuhteluvettä? Kurrilasista näkee läpi, niin laihaa "maitoa" se on.

Siihen tottuu. Ihmettelin ennen ihan samaa mutta nyt ihmettelen sitä että nykyään löytyy omasta jääkaapista pelkkää rasvatonta maitoa. Eihän se millekään maistu, mutta ei maistu vesikään ja molemmat ovat silti aivan erinomaisia ruokajuomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös