Miksihän jotkut suostuu johonkin väittelyyn, tai siis haluaa jopa sitä. Molemmat kertoo asiansa ja kaikilla on kaikki hyvin.
Jotkuthan käyttää tästä myös termiä "keskustelu".
Miksihän jotkut suostuu johonkin väittelyyn, tai siis haluaa jopa sitä. Molemmat kertoo asiansa ja kaikilla on kaikki hyvin.
Aivan varmasti on varavirtajärjestelmä. Ihmettelyn aihe on enemmäkin siis miten se on toiminut - tai jättänyt toimimatta.
Tän vois Lehtonen ite tulla selittää.Mutta onko varavirran varavirtajärjestelmää? Ammattimaisessa terveydenhuollossa?
Ja jos ovat jostain eriä mieltä, saattaa alkaa väittely.Jotkuthan käyttää tästä myös termiä "keskustelu".
Ei välttämättä ole kaikki hyvin.Miksihän jotkut suostuu johonkin väittelyyn, tai siis haluaa jopa sitä. Molemmat kertoo asiansa ja kaikilla on kaikki hyvin.
On, mutta sitä ei voi käyttää.Mutta onko varavirran varavirtajärjestelmää? Ammattimaisessa terveydenhuollossa?
Kiillotappa se kristallipallosi ja näe seuraavaksi parempia uutisia, vaikka Kärppien 20 ottelun voittoputki.Eilen päivällä kirjoitin näkemättä paskaa ketjuun, koronasta ja sen mahdollisesta negatiivisesta vaikutuksesta jääkiekkoon. Ja heti on putkahdellut parin päivän ajan paskoja uutisia.
Olenkohan shamaani, manaaja vai mikä lie "outolintu?"
Älä nyt mahdottomia pyytele.Kiillotappa se kristallipallosi ja näe seuraavaksi parempia uutisia, vaikka Kärppien 20 ottelun voittoputki.
Mitä siellä Tampereella niin vaarallista on? Herätti kyllä vähän ihmetystä...
Valistunut arvaukseni on, että asia liittyy jotenkin Fennoskandiaan ja alueen kielten puhtauteen. Tampereen murrehan on hyvin lähellä venäjän kieltä kaikkine liudennettuine konsonanttineen (palatalisaatio), joten huoli lienee aito ja uhka vakava. Lisäksi, ylenmääräinen altistuminen Popedalle ei ole koskaan pitkässä juoksussa hyväksi uroksella... naisväki tietää kyllä...... Mitä siellä Tampereella niin vaarallista on? Herätti kyllä vähän ihmetystä...
Isäni on menossa pieneen operaatioon sairaalaan. Ohjeissa kehoitetaan ottamaan yhteyttä hoidonsuunnittelijaan (tms.) jos on ollut hoidossa Tampereella (vuoden sisällä) tai pohjoismaiden ulkopuolella. Mitä siellä Tampereella niin vaarallista on? Herätti kyllä vähän ihmetystä...
Samaa epäili isäni. Hän on välillä paljon paremmin perillä Suomen menosta kun minä. Häneltä oli jo kysytty ennen erästä leikkausta (muutama vuosi sitten) että oletteko ollut hoidossa Tampereella tai ulkomailla. Ja silloin se Tampereen sairaalabakteeri tilanne oli ollut vähän enemmän esille kuin nyt niin oli osannut yhdistää.Veikkaan, että liittyy sairaalabakteeriin.
@nummenkallio
Joulupataketjussa eilen arvelinkin jotain tällaista kuviota olevan. Jostain toista kautta sitä paalua on sitten saatu, känniavautumiseltahan tuo vaikutti. Muutenkin siltä toiselta osapuolelta "hieman" väärä paikka (lue: ketju) tuollaiselle avautumiselle. Yksityisviesti lienee se paras tapa näissä.
Sopii kyllä hyvin ketjun aiheeseenkin, mutta mihin helvettiin tuo yllä keskusteltava henkilö ne rahansa oikein sitten tunkee? Mun käsittääkseni on kuitenkin ollut ihan normaalisti duunissakin tämän kaiken ajan, mutta koko ajan on rahat loppu ja kämppäkin kait lähtemässä alta.
Kyllä, juurikin näin. En sano, että voisin puhua tässä kokemusasiantuntijana tai tietäisin minkälaista tuskaa on elää sellaisen kanssa, kun oikeasti jokainen sentti tarvitsee laskea tarkalleen. Tai tietäisin edes etäisesti kuinka raskasta noiden rahahuolien kanssa painiminen on henkisesti. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että vaikka en todellakaan mihinkään äveriään sukuun kuulu, on fyrkkaa aina kuitenkin löytynyt käytettäväksi.Siis edelleen ihan yleisellä tasolla mennään, ja kiistän toki kaikki yhtäläisyydet mihinkään Jatkiksessa tapahtuneeseen, mutta olen samaa mieltä siitä, että talousongelmissa jonkinlainen tilanteen analysointi olisi paikallaan. Ei se, että vuotavaa venettä yritetään paikata toisten avulla, ja sitten syytetään, jos joku reikä jää paikkaamatta. Uskon, että talousongelmat ovat helvetin raskaita, ne vaikuttavat koko elämään, mutta tärkeintä olisi tajuta, miksi ne ovat tulleet, ja miten niitä voisi korjata mahdollisimman paljon itse. Toisten avun varaan ei voi laskea. Sen täytyy olla aina ylimääräistä apua.
Mitä vittua? Ainakaan kuvien perusteella tätä ei voi ymmärtää.
Palotarkastaja vei vanhusten television
Yhteiset hetket television ääressä ovat ohi Siilinjärvellä sijaitsevassa palvelukodissa.www.iltalehti.fi
Minun taloudellinen tilanteeni ei kuulu muille, jos en sitä halua itse avata.
En tule todennäköisesti koskaan siitä täällä sen tarkemmin kertomaan, enkä odota sitä myöskään muilta. Kenelläkään ei ole velvollisuutta siihen, ne ovat yksityisiä asioita.