Ihmettelyketju

  • 6 343 063
  • 38 746

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tv kanava FOXin touhu. Katselin Avaruusboltseja ja avaruusalus lähtee hyperavaruuteen tai mikä se tässä leffassa nyt olikin ja mainoskatko alkaa, mainoskatko päättyy ja mitä tulee leffasta? No se mitä siitä oli jäljelle eli lopputekstit siis lopputekstit siis onko tämä yleistäkin, että mainoskatkon jälkeen leffasta on jäljellä enää lopputekstit viimeisen mainoskatkon jälkeen?
 

A Siente

Jäsen
Tv kanava FOXin touhu. Katselin Avaruusboltseja ja avaruusalus lähtee hyperavaruuteen tai mikä se tässä leffassa nyt olikin ja mainoskatko alkaa, mainoskatko päättyy ja mitä tulee leffasta? No se mitä siitä oli jäljelle eli lopputekstit siis lopputekstit siis onko tämä yleistäkin, että mainoskatkon jälkeen leffasta on jäljellä enää lopputekstit viimeisen mainoskatkon jälkeen?

FOX:lla ihan yleistä. Sielä on se tietty määrä mainoksia mitä pitää näyttää. Menevät välillä väärässä rytmissä, eli mainoksien jälkeen on vain lopputekstit. Ajan mukaan nuo menee, eli jos lopputeksit on muutaman minuutin, niin se lasketaan ohjelmaksi. Automaatilla nuo on säädetty ja välillä menee hieman vituiks.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylioppilaslakeista tuli mieleen että mistä jotkut voi muistaa niitä ylioppilaiden arvosanoja tai siis niitä mitä lie kirjaimia. Jotain hepreaakin vielä. Olympialaisetkin on XYZOMG. Kivikausi meni jo. Vai pitäiskö nää Jatkoajankin kirjoitukset kirjoittaa jonain hiton luolamaalauksina. Tikku-ukko sydän kaljapullo. Pete was here. Savumerkit ja kirjekyyhkyt. Rinki morsettaa SOS.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Janne Järvinen ja Janne ”Nacci” Tranberg: näin Katiska-rikos eteni (iltalehti.fi)

Järvinen kiisti esitutkinnassa ja käräjäoikeudessa tienneensä, että Tranberg ja Katiska-organisaatio hyödyntävät varastoa rikolliseen käyttöön.

Jaa että tälle purjehtijalle on tullut "yllätyksenä" se, että maan kenties tunnetuin ammattirikollinen Nacci puuhaa jotain rikollista? Varsinkin kun Nacci oli Espanjassakin poliisia paossa.

Ihmettelen, jos noin paskat selitykset menevät läpi. Ja varmasti eivät menekään. Jos kaveeraat rikollisten kanssa, niin aika äkkiä olet rikollinen itsekin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Työmarkkinoilla tapahtuu jotain kummia. Nyt viimeisen 9 päivän sisään on oltu yhteydessä 4 eri firmasta, kiinnostaisiko mua mennä sinne duuniin. Yhdelle jo totesin, että ei ole mun ydinosaamisaluetta, mutta se poiki silti yhteydenoton neljänteen mestaan. Erikoista, kun yhtään työhakemusta en tosiaan ole jättänyt ja nykyisessä hommassa on ihan kivaa. Palkkaa on toki varaa hieman nostaa.

Datan kanssa hommailen siis.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joku herrasmies oli Porin keskustassa terassilla olutlasi nokan edessä. Ei siinä, mutta moottoripyöräilijän kuteet päällä ja kypärä pöydällä myös. Eikä ollut kerholainen habitukseltaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jotkut ostaa koko ajan vessapaperia. Ykskin frendi parin päivän välein. Se kahdeksan rullan pakkaus kestää mulla ainakin puoli vuotta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis jotkut ostaa koko ajan vessapaperia. Ykskin frendi parin päivän välein. Se kahdeksan rullan pakkaus kestää mulla ainakin puoli vuotta.
Kaikki eivät ripuloi housuihinsa holtittomasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä ihmeen Golden week of Japan? Tuli tabletin väritys-sovelluksessa useampi kuva "Golden week of Japan"- teemalla (liite) enkä todellakaan tiedä mistä on kyse. Kertokoon joku jos tietää mistä on kysymys...
 

Liitteet

  • Screenshot_20210504-221629~2.png
    Screenshot_20210504-221629~2.png
    259,3 KB · kertaa luettu: 108
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mikä ihmeen Golden week of Japan? Tuli tabletin väritys-sovelluksessa useampi kuva "Golden week of Japan"- teemalla (liite) enkä todellakaan tiedä mistä on kyse. Kertokoon joku jos tietää mistä on kysymys...

Kansalliset vapaapäivät 29.4. ja 3., 4. ja 5.5. Japanissa. Monelle siis siellä päin lomaviikko.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku herrasmies oli Porin keskustassa terassilla olutlasi nokan edessä. Ei siinä, mutta moottoripyöräilijän kuteet päällä ja kypärä pöydällä myös. Eikä ollut kerholainen habitukseltaan.
Miksei jano voisi yllättää myös kesken moottoripyöräilyn...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksei jano voisi yllättää myös kesken moottoripyöräilyn...
Ja onhan holittomia oluitakin. Mikäs tuossa niin ihmeellistä on, ihmettelen siis ihmettelyä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
@heavy @vetti

Niin, itse olen aina sen kannalla, että jos otat (edes yhden), et aja. Toki voihan Beer Huntersista holitontakin saada, mutta kävi vain silmään.

Mukulasta alkaen olen ihmetellyt, kun oman lähiökylän baarin edusta oli täynnä autoja, eikä silloin ollut mitään holittomia oluita...
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@heavy @vetti

Niin, itse olen aina sen kannalla, että jos otat (edes yhden), et aja. Toki voihan Beer Huntersista holitontakin saada, mutta kävi vain silmään.

Mukulasta alkaen olen ihmetellyt, kun oman lähiökylän baarin edusta oli täynnä autoja, eikä silloin ollut mitään holittomia oluita...

Ennen oli kuskikulttuuri. Ainakin Tampereella ramppasi baareissa ympäristökunnista porukkaa, joista yksi oli kuski. En tiedä onko tätä menoa vielä nykyään, koska en baareissa oikeastaan käy.
 

A Siente

Jäsen
Mikä siinä on että aina kun nettisivuja tai sovelluksia lähdetään päivittämään, niin niistä tulee paljon paskempia. Spotify päivittynyt tietokoneella ja on paljon hankalampi käyttää. Soittolistasta näkee kerralla vähemmän biisejä kuin ennen. Veikkauksen sivut toimivat ennen päivitystä hyvin. Nyt tulee jatkuvaa spämmiä miten mikäkin peli toimii yms. paljon sekavampi. Kelan sivut olivat ennen päivitystä selkeät ja helposti luettavissa. Nyt ovat kirkkaan valkoiset ja paljon hankalampi asioida sivustolla.

Ilmeisesti kuitenkin pakko aina päivittää toimivia sivustoja ihan vain päivittämisen ilosta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mistä sä tiedät oliko sen tarkoitus ajaa?
Porissa miehet menevät baariin juomaan alkoholia ja ajavat illalla kotiin.
Ämmät ja seksuaalivähemmistöihin kuuluvat juovat alkoholittomia.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyllä vähän täytyy ihmetellä medioiden toimintaa, jos julkaisevat "näissä paikoissa olet voinut altistua koronalle" -uutisia, jotka sijoitetaan maksumuurin taakse.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Luulisi koulullakin olevan jonkinlaisen vastuun, kun joku vittumarko tekee mitä lystää. Ilmeisesti kuitenkin joutuu edes vähäksi aikaa istumaan, vaikka tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Minun puolestani näistä voisi antaa ihan kunnon tuomioita, toki kaikenlaiset kukkahatut ovat sitä mieltä, että kun kyseessä on näinkin nuori henkilö, pitäisi vain ymmärtää ja käyttää jotain ns. pehmeitä keinoja. Tämäkin mulkku on mahdollisesti jo pilannut useamman nuoren elämän ja kyllä siitä täytyisi olla ihan oikeitakin seurauksia.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös