Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
No. Viestisi kertoo kuinka paljon on muuttunut käsitys poliittisesta korrektiudesta 15 vuodessa.
Rasvatonta maitoa? Siis rasvatonta? Pardon my French, mutta mitä nyt vittua?Krapulassa on minusta jopa ihan mukavaa käydä kaupassa. Tietysti voin kuvitella, että toisenlaisessa elämäntilanteessa ei ehkä olisi. Itelle tasottavien ottaminen ei ole ikinä tuntunut varsinaisesti houkuttelevalta oikein kunnon kanuunassa, enkä sitä ole harrastanut ellei ole sattunut olemaan asiaankuuluvat menot päällä.
No tajunnanvirta meinasi lähteä polveilemaan. Minulla on varmaan tuosta krapulakaupasta jäänyt positiiviset mielikuvat, kun yhtenä aurinkoisena kevätaamuna teki aivan siis saatanallisesti mieli kylmää maitoa. Oli jotenkin mukavaa laahustaa aurinkolasit silmillä lähikauppaan ja napata kylmähyllystä pari litraa rasvatonta. Taisin jonkun jäätelönkin ottaa siihen. Heti kotiinpäästyä kumosin pari kolme lasillista maitoa, otin jäätelön vapiseviin käsiin ja kävin sohvalle hengittämään syvään. Mieletön euforia.
Nyt on jo kolme eri ministeriä kehunut, kun saatiin akkutehdas Vaasaan.
Voiko joku asiaan perehtynyt palstaveli kertoa, ketä saamme ihan oikeasti tästä investoinnista kiittää?
Olin kerran samaa mieltä kanssasi. Onneksi olin väärässä - edes tämän kerran.Olivat tuossa viemässä mua sairaalaan, mutta sanoin että jään kotiin.
Koti on kyllä paras paikka olla.
Olivat tuossa viemässä mua sairaalaan, mutta sanoin että jään kotiin.
Koti on kyllä paras paikka olla.
Jännästi näistä tyypeistä tulee aina ekana mieleen, että nyt on kyllä pakko olla trolli. Eihän kukaan oikeesti voi olla noin uskomattoman pahasti pihalla, eihän?Pitäisköhän tämän mielensäpahoittaja-valtuutetun käydä vaikka ihan juttelemassa ihan ammattilaisen kanssa, mikä siellä elämässä oikeen pohjimmiltaan hiertää :)
Uimahallikärhämästä tuttu valtuutettu pillastui Salon mestaruusjuhlista – kirkonkellojen soittaminen oli viimeinen pisara: ”Vihaan kilpaurheilua”
Kirkonkellot kumisivat Salon Vilppaan mestaruuden kunniaksi. Kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalon mielestä urheilu on noussut jo jumalan asemaan Salossa.www.is.fi
Vaikuttaa kyllä harvinaisen mukavalta ja miellyttävältä ihmiseltä tämä Haapasalo.Pitäisköhän tämän mielensäpahoittaja-valtuutetun käydä vaikka juttelemassa ihan ammattilaisen kanssa, mikä siellä elämässä oikeen pohjimmiltaan hiertää :)
Uimahallikärhämästä tuttu valtuutettu pillastui Salon mestaruusjuhlista – kirkonkellojen soittaminen oli viimeinen pisara: ”Vihaan kilpaurheilua”
Kirkonkellot kumisivat Salon Vilppaan mestaruuden kunniaksi. Kaupunginvaltuutettu Jaana Haapasalon mielestä urheilu on noussut jo jumalan asemaan Salossa.www.is.fi
Ei salaattia kannata syödä. Katsokaa vaikka työpaikkaruokalassa niin ne, joilla on paljon salaattia lautasella ovat yleensä ylipainoisia. Salaatti siis lihottaa.Tietty rehujakin pitää syödä, mutta miksihän noi somen lähes kaikki ruokakuvat on sellaisia, että joka lautaseen pitää väkisin änkeä jotain sekaan. Siis onko Arvo Ylppö tai Lasse Pöysti opettanut noin kuvaputkiradiossa vai mikä juttu toi on. Tai anna mä arvaan. Pirkko Mannola ja Aira Samulin. Himassa varmaan harva kehtaa.
Epäilisin että vika on kaupan valinnassa.Missähän on vika, kun pyörin vapun aatonaattona kaupassa etsimässä serpentiiniä, enkä löydä
Missähän on vika, kun pyörin vapun aatonaattona kaupassa etsimässä serpentiiniä, enkä löydä
Epäilisin että vika on kaupan valinnassa.
Hyvä homma ja hauskat vaput!! Arvelinkin niiden tulevan vastaan kun tarpeeks etsit.Löyty!
"Pyrimme tekemään palautuksen noin 60 päivän kuluessa palautuspyynnön saamisesta. Kiitos kärsivällisyydestäsi."
Joskus piti tehdä jotain oppimispäiväkirjaa. En tehnyt kun ajattelin ettei se voi olla pakollista kurssin läpäisemiseksi. Oli näköjään.Nykyaikaisen oppimisen oppimispäiväkirjat. Käy läpi materiaali, kirjoita siihen liittyen "päiväkirjaa", älä kuitenkaan referoi. Kirjoita mieleesi tulevista ajatuksista, mutta älä kuitenkaan tajunnanvirtaa. Samaan aikaan kun kirjoitus perustuu omiin ajatuksiin ja kommentteihin on silti pysyttävä "wirallisella" tiellä ja kirjoitettava standardien mukaista "jäykkää" tekstiä. Lisätään panoksia vielä napsulla, kun tutkittava materiaali pyörii ympäristölainsäädännön ympärillä. Kommentoi lukemaasi: "Luinko mä just Vihreiden puoluekirjan???"
Ei kyllä ole hajuakaan, miten tämmöinen tukee oppimista. Hedelmäpeli pyörimään, onko syntynyt teksti suuren ajattelijan tavoin kirjoitettu mestariteos vai "ihan paskaa" tajunnanvirtaa.
Suomen tennis 2021 -otsikon vuoksi ilahduin saavani ketjusta kätevän yleiskatsauksen lajista, jota en seuraa ollenkaan. Ketjusta päätellen naispuolisia pelaajia ei Suomessa kuitenkaan ole, snif.