Niin, itse olen aina sen kannalla, että jos otat (edes yhden), et aja. Toki voihan Beer Huntersista holitontakin saada, mutta kävi vain silmään.
Mistä sä tiedät oliko sen tarkoitus ajaa?
Niin, itse olen aina sen kannalla, että jos otat (edes yhden), et aja. Toki voihan Beer Huntersista holitontakin saada, mutta kävi vain silmään.
Porissa miehet menevät baariin juomaan alkoholia ja ajavat illalla kotiin.Mistä sä tiedät oliko sen tarkoitus ajaa?
Niin ja eikö siitä tule jo vuosi kun kaikki puhui että varmaan jo pari kertaa ollut korona ja vieläkin jotkut miettisi jotain altistumisia.Kyllä vähän täytyy ihmetellä medioiden toimintaa, jos julkaisevat "näissä paikoissa olet voinut altistua koronalle" -uutisia, jotka sijoitetaan maksumuurin taakse.
Onkos Pete baareissa ollut nyt meininkiä päivisin näiden rajoitusten aikana?Niin ja eikö siitä tule jo vuosi kun kaikki puhui että varmaan jo pari kertaa ollut korona ja vieläkin jotkut miettisi jotain altistumisia.
No eilen nyt kävin kolmessa, mutta en muuten meinaa kesällä hirveästi käydä. Aika normimeno. Kalliimmissa paikoissa ja yökerhoissa varmaan eri juttu.Onkos Pete baareissa ollut nyt meininkiä päivisin näiden rajoitusten aikana?
Samaa mieltä. Kovaa tuomiota näistä pitää ruveta tekijöille jakelemaan. Ehkä se toivottavasti viimeistään pistää tekijän ajattelemaan, että on toiminut väärin. Ja varmaan on, kuten tekijä sanoi itsellä paha olla mutta ei se voi myöskään mikään vapauttava syy olla. Teoilla pitää olla seuraukset.Luulisi koulullakin olevan jonkinlaisen vastuun, kun joku vittumarko tekee mitä lystää. Ilmeisesti kuitenkin joutuu edes vähäksi aikaa istumaan, vaikka tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Minun puolestani näistä voisi antaa ihan kunnon tuomioita, toki kaikenlaiset kukkahatut ovat sitä mieltä, että kun kyseessä on näinkin nuori henkilö, pitäisi vain ymmärtää ja käyttää jotain ns. pehmeitä keinoja. Tämäkin mulkku on mahdollisesti jo pilannut useamman nuoren elämän ja kyllä siitä täytyisi olla ihan oikeitakin seurauksia.
15-vuotias poika loi kouluun pelon ilmapiirin, jossa hän pystyi piinaamaan nuorempia oppilaita – näin kaikki tapahtui
15-vuotias poika piinasi itseään nuorempia koulutovereita kuukausien ajan väkivallalla Päijät-Hämeessä.www.is.fi
Ehkäpä me vain käymme täällä. Ja kirjoitusjälkemme jää näkyviin.Täällä internetissä moni tuntuu viettävän näitä tiettyjä päiviä. Pääsiäinen, pitkäperjantai, palmusunnuntai, laskiainen jne. Mitä Jeesus on edes tehnyt äitienpäivänä. Joskus pitää olla berliininmunkki, joskus korvapuusti.
Ed Sheeranin kaveri?Kuka vittu on Behm?
Sopimus loppui ja olihan Pekka neljä vuotta Lukossa. Harvoin sama valmentaja on joukkueessa kolmea neljää vuotta pitempään. Sitähän me ei tiedetä, onko Lukko edes tarjonnut uutta sopimusta. Virta lienee halunnut jatkaa hommia ja jos SaiPa oli ainoa paikka, jossa oli pääkoutsin paikka auki niin aika luonnollinen jatkumo.Tätä on varmasti puitu täällä palstallakin aiemmin mutta koska olen laiska enkä jaksa alkaa kahlaamaan ketjuja läpi niin tuon ihmettelyni täällä julki. Eli minä ihmettelen miksi Lukon mestarivalmentaja ja kovassa nosteessa oleva valmentaja Pekka Virta vaihtaa työpaikkansa ensi kaudeksi johonkin SaiPaan?
Sitähän me ei tiedetä, onko Lukko edes tarjonnut uutta sopimusta. Virta lienee halunnut jatkaa hommia ja jos SaiPa oli ainoa paikka, jossa oli pääkoutsin paikka auki niin aika luonnollinen jatkumo.
Se on vaan töissä siellä.Ihmetyttää tuo etenkin että lapussa ilmoitetaan lisätietoa saatavan tietystä puhelinnumerosta ja sitten kuitenkin sieltä vastaa henkilö joka on tietämätön näistä asioista.
Olen törmännyt siihen, että taloyhtiön hallitus tehtailee tällaisia lappuja mutteivat muista isännöitsijälle ilmoittaa asiasta...Ihmettelen hieman tätä toimintaa täällä taloyhtiössä. Tuohon kerrostalon ilmoitustaululle oli eilen ilmestynyt lappu jossa tiedotettiin että kaikki autopaikka-ja saunavuorolistat on poistettu.
Ajattelen tämän liittyvän jotenkin kiristyneisiin tietosuojapykäliin mutta kun en aivan varma ollut onko tällä asialla mitään vaikutuksia omaan elämääni. Onko minulla esimerkiksi silti saunavuoro tutulla paikalla lauantaina? Kun tuo juttu jäi askarruttamaan mieltäni niin soitin lapussa olleeseen puhelinnumeroon josta kerrottiin saatavan lisätietoa asiasta.
Tuloksena oli se että puhelinnumerosta vastannut henkilö oli aivan kujalla asiasta. Ei osannut sanoa mitään. Ihmetyttää tuo etenkin että lapussa ilmoitetaan lisätietoa saatavan tietystä puhelinnumerosta ja sitten kuitenkin sieltä vastaa henkilö joka on tietämätön näistä asioista.
Tätä olen minäkin joskus miettinyt. Toisaalta, tuommoisessakin pöytäjutussa voi olla että myynti-ilmoitus on esimerkiksi seuraavanlainen:Ihmetyttää nyt viimepäivinä iltapäivälehdissä olleet sankaritarinat secondhand -kauppiaista. Ymmerrettävästi kyseessä on tietynlainen trendilaji, jossa käytettyä tavaraa ostetaan halvalla ja myydään kalliilla. Tänään esimerkiksi Iltalehdessä paistattelee secondhand sankari Meja, joka osti Alvar Aallon pöydän 7 eurolla ja myi eteenpäin 1 800 eurolla.
Ei siinä mitään. Kyllähän kaupankäynti aina perustuu siihen, että myydään kalliimmalla kuin on ostettu. Tämän sorttiset katteet kuitenkin mielestäni kielivät raa'asta hyväksikäytöstä ja siitä, että ostaja on törkeästi käyttänyt hyväkseen myyjän tietämättömyyttä.
Ihmetyttää siis miksi näistä leivotaan tällaisia sankaritarinoita, kun mielestäni tässä on kyseessä puhdasta kusettamista ja hyväksikäyttöä - ja tarinan pitäisi enemmänkin olla paheksuva.
Toki juuri tämä kyseinen tarina on Plussan puolella ja sitä en kokonaisuudessaan päässyt lukemaan. Eli voi olla, että Meja on tietämättömyyttään ostanut pöydän niin halvalla ja mahdollisesti jopa reiluuden nimissä tilittänyt myyjälle osan lopullisesta kauppahinnasta. Ihmettelyni ei siis kohdistu suoraan yksinomaan Mejaan, vaan enemmänkin laajemmin tähän ilmiöön, jossa lopulta käytetään taloudellisesti hyväkseen heikomman osaamistason henkilöä. Toki myös hienoa, ettei design aarteet päädy kaatopaikalle vaan löytävät arvoisensa kodin.
Eipä siinä paljon kiinnosta alkaa rupattelemaan.myydään joutilas puinen pöytä 7 euroa.
hyvässä kunnossa.
kuva kertoo,, ei turhan kyselijöille vaan tosi ostajille! turha soitella. viestit.